Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    moet je even wachten of helpt dat niet? Anders een keer options door kijken :)
     
  2. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    De 360 heeft toch een dvd speler erin die naar 576P upscaled? zo ja via welke kabel vga of component of allebij?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    beide
     
  4. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is goed nieuws :D
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    In elk willekeurig tabblad moet je op je gamercard gaan staan en op A drukken, dan komt er een venster tevoorschijn waar onderaan de optie "Enable Auto-Sign In" staat.
     
  6. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand welke playseats ondersteunt worden door de xbox360 ??
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    http://www.playseat.nl/
    Veel info over Playseats en Stuurtjes !!
     
  8. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    dankje maar had er op gekeken en kon er geen eentje vinden... die de 360 ondersteunt :+ :mad:
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Op de site staan bij veel Playseats (Voor Ps 2, XBox, Gamecube of PC).
    Lees je verder dan staat er (De PlaySeat wordt geleverd zonder pedalen en stuur).

    Je koopt dus een losse Playseat + losse Xbox360 stuurtje.
     
  10. Olic90

    Olic90 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees op andere forums dat als ik op mijn pc monitor zou gamen , dat ik dan op HD kan gaan gamen.
    Als ik dat zou doen , zou ik dan 2 zwarte balkjes onder, en bovenaan krijgen.
    Dus mijn vraag is of dit wel waar is?
    Mijn maximale resolutie is 1280x1024.
     
  11. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Sommige spellen wel, anderen strekken het beeld uit, andere spellen hakken een stukje van het beeld er vanaf, hangt ook een beetje van je instellingen af.
     
  12. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje. Ik heb gisteren een nieuwe achievement gehaald in Madden 07. Ik was toen niet verbonden met Live (heb Windows ICS, en m'n pc stond uit). Nu merk ik dat er bij die achievement niet staat op welke dag ik hem heb gehaald, maar bij alle andere wel. Hoort dat, of is dat een foutje?
     
  13. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij offline achievements staat er geen datum. Dit is geen bug :)
     
  14. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt aan de game; met Project Gotham Racing 3 zal je geen balken krijgen maar uitgerekt beeld zodat je de game pas fatsoenlijk kan spelen op 640×480. Met Gears of War krijg je wél balken, maar met een 4:3 scherm neemt dat al snel 40% van het beeld in beslag. Het beste is gewoon om een breedbeeld computer scherm aan je Xbox 360 te hangen.
     
  15. Olic90

    Olic90 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus dan moet ik elke keer met de instellingen van mijn beelscherm gaan knoeien voordat ik met een spel ga spelen?
    Ik heb nog een breedbeeld TV alleen heeft die maar 50 Hz, dus dan is het toch beter dat ik op mijn monitor ga spelen , of niet?
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  16. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vindt ik nogal raar. Ik doe me 360 aan, en wat ik zie dat gebeurt is met me gamercard: EgYoWns. Is dat er nu staat corrupted profile...Dus nu ben ik alles kwijt. En kan ik hem alleen deleten...Weet echt niet wat er is gebeurd.:confused:

    edit: vind dit echt geen probleem, heb een leven weetje ;) Maar snap niet hoe dit is gebeurd.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  17. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    @ EgYoWns,

    Ik zou niet weten hoe het gebeurt is. Is hij misschien gecrasht?

    Hoe dan ook, zolang het een live profile is, is dit makkelijk op te lossen.

    1. Verwijder je profile, door in je HDD menu naar profiles te gaan, select je profile en select delete, select dan PROFILY ONLY. VERWIJDER HEM EERST EN DOE PROFILE ONLY, ZO BEWAAR JE JE SAVE GAMES.

    2. Ga na het deleten van je gamerprofile naar de xbox live tab, terwijl er geen profile ingelogt is, select recover profile from xbox live en volg de instructies op, nadat je alles hebt ingevult kan het even duren voordat je gamerprofile gerecovert is en gedownload is.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Weet iemand of de 120gb hdd die je nu al in Amerika kan kopen ook op de europese 360 werkt?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja die werkt op de europese Xbox 360 ... let er wel op dat je waarschijnlijk import belasting moet betalen Prijs + 30% btw
     
  20. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft niet, alleen als je de instellingen op 1280×1024 hebt staan en je start PGR3 op, dan zal je tijdens het spelen de auto's erg smal in beeld hebben. Switchen van instellingen is wel een mogelijkheid om bovenstaand probleem op te lossen.

    Gears of War heeft bijvoorbeeld 60Hz nodig, dus sommige spellen zal je niet op jouw breedbeeld TV kunnen spelen. Ik zou wel op je PC monitor gaan spelen aangezien die een veel hogere resolutie ondersteund en betere beelden zal leveren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina