Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij dat Microsoft de enige is die een reëel beeld heeft over het percentage defecte consoles. Tot de dag van vandaag hebben hun dit nooit naar buiten gebracht. Sommige websites komen er wel mee na voren dat hun leden aantal een hoog percentage uitvallers heeft, maar is dat wel een representatief onderzoek geweest? Een grote groep die géén problemen heeft gaat niet massaal stemmen, posten en andere activiteiten ondernemen op websites. Waarom zouden hun bij Google intypen ‘‘Xbox 360 kapot’’ en zo alle sites langs gaan? Je zal dat alleen doen als je er problemen mee hebt en er meer over wilt weten en antwoord krijgen op ‘‘Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Hoe lang zal mijn Xbox 360 onderweg zijn? Hoe lang is de garantie en heb ik garantie?’’

    Nee, ik snap zulke mensen als Abruzzese niet.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben het met Rembrandt eens. Om nog maar eens de "baas" van Micorsoft NL Xbox te quoten:
     
  3. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.....en dat is een betrouwbare objectieve bron................NOT
     
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    daarnaast zijn er ook zat mensen waarvan hun xbox kapot is en die niet op websites posten.
    En MS gaat heus niet toegeven dat het een groot probleem is en Mr.X dus ook niet :)
    Het probleem is gewoon te groot, dat valt niet te ontkennen. Ga maar elke xbox community langs ter wereld. Er zal altijd wel een thread zijn voor defecte xboxen.
    Als je kijkt naar deel1 van deze thread, dan zie je dat al in de launchmaand zoveel mensen met een defecte xbox zaten. Dat is toch heel wat anders dan bijv de ps3.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @jenamu6 - Zucht :{ of jouw bronnen zo betrouwbaar zijn .... NOT ... je xbox is niet eens stuk ... Zucht =(

    Hij zuigt het trouwens niet uit zijn duim hoor. Over de PS3 zijn ook kinder zieketes bekend, maar die worden niet zo opgeblazen,
    De PS3 slikt namelijk discs in (en komen er niet uit). De voeding is wel eens doorgebrand, enz.

    De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Tip verkoop je xbox 360, als je er geen plezier hebt
     
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    nou m'n eerste disc is nu kapot.. heel raar, ik hoorde wat krassen, ga eens kijken, een mooie ronde (360) kras..
     
  7. willemjjb

    willemjjb Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net mailtje gekregen van MS dat ze mijn XBox ontvangen hebben en snel repareren.

    Tot op dit moment nog tevreden over hoe MS met de afhandeling van het probleem omgaat.

    Nu nog hopen op een happy end!!!

    Ik hou jullie op de hoogte!
     
  8. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en op elke thread die over dit probleem gaat komen juist de mensen die het probleem ook daadwerelijk hebben. Wat heeft iemand die geen problemen heeft met z'n xbox te zoeken in threads die gaan over dit soort zaken?

    Dus dat het probleem te groot is, is volledig uit de lucht gegrepen. Ik snap ook niet helemaal waarom sommigen de percentages die door MS gegeven worden niet geloven, maar die van Kassa of een ander die er totaal geen weet van kan hebben wel.

    En zoals Willem hierboven al vertelt, gaat MS nu heel goed met dit probleem om. Ze controleren de 360's die nu binnenkomen uitgebreid en vervangen de dvd-drives, of sturen een nieuwe 360 op.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het lijkt me beter als we de welles-nietes discussies staken...Deze thread is voor de mensen die problemen ondervinden met hun Xbox 360, en eventueel informatie willen inwinnen over de reparatieprocedure. Het is geen thread om MS te bashen of op een voetstuk te zetten.
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    spel gekocht in september..
    dit is het enige spel dat krassen heeft.

    kan ik dit vergoed krijgen? of kan ik maar beter even naar de FRS gaan fietsen?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Meld dit eerst bij MS (Helpdesk), ga dan naar FRS en probeer hem om te ruilen
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    is het dan een probleem dat het een bundelversie betreft,dus inc xbox?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    euh ik weet het niet :eek:
     
  14. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    denk het wel maar je moet maar even vragen.

    Ik heb me xbox net terug en ik heb er nu een van maart 2006 terwijl mijne van december 2006 was :'-( kan ik hem nu terug sturen naar microsoft en eisen dat ik een even oude of nieuwere wil of niet? (heb geen zin in krassen in mijn discs omdat ik een oud model drive is)
     
  15. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    @sleepy,

    Dat is toch niet zo'n probleem.....! Test m eerst eens en als hij het goed doet is het toch prima! Dat je een bepaald type drive hebt wil niet per definitie zeggen dat er problemen zullen opdoemen! Veel plezier met je "nieuwe" 360!

    PS. De mijne is vandaag vertrokken richting reparatiecenter. Het begon met steeds meer "unreadable disk" errors en regalmatig vastlopen. Dit weekend ging de DVD lade nog maar 1 cm open..... Na geregeld uit en aan zitten bleef dit zich voordoen. Zeer irritant dus en tijd voor een "nieuwe"........!

    Ik heb er vooralsnog alle vertrouwen in *)
     
  16. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar toen hij binnen kwam zaten er al zwarte vlekken op, hij maakt veel meer herie, hij is ouder, de aanknop is ook een beetje gek want bij mijn eerste kon je hem echt induwen en hier niet echt (te moeilijk om uittelegen) en hij maakt ook een soort krassen/krakend geluid soms maar mij discs zijn nog helemaal goed.
    Dus kan ik een nieuwe eisen of is dit niet mogelijk. Of ik het doe of niet weet ik niet maar ik weten of dit kan.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bellen met de helpdesk en je probleem uitleggen (heb je ook je incident nummer van de vorige keer nodig)
     
  18. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn 360 is nu inmiddels alweer een week in Duitsland. Ik had hem sinds de launch en moet zeggen dat hij het altijd perfect heeft gewerkt. Absoluut geen krassen en hij stond bij mij verticaal. Maar na klein anderhalf jaar, heeft hij het toch begeven. Hij liep vrijwel direct vast, zowel bij gamen, dvd of gewoon in het menu. Eerste console waarmee ik problemen heb. Links en rechts (in de vriendenkring) hoor ik tochwel dat er veel mensen problemen hebben met de 360. Ik vind het niet erg, maar Microsoft snijt zichzelf ermee in de vingers als ze een slecht kwalitatief gebouwde console aan het verkopen zouden zijn. Ik hoop dat dit eenmalig was, maar de volste vertrouwen heb ik niet...
     
  19. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg geen rode knipperende ringen... ik heb geen krassen op mn games... maar op een of andere rare manier loopt hij na een tijdje steeds vast!

    ik heb nog 9,8 gig vrij op mn harde schijf dus daar kan het niet aan liggen neem ik aan.

    het lijkt alsof de xbox uit gaat omdat het beeld zwart wordt maar de xbox is nog aan... alleen heb ik een zwart beeld.. de xbox blijft wel gewoon koelen enz.. maar het beeld is zwart! ik heb al een andere tv geprobeerd maar dat mocht ook niet baten.. ik heb hem in een open tv kast gehad... en ik heb hem beneden in de kamer gehad (gewoon een open ruimte) dus koeling had hij ook genoeg (en de enorme accu ook)

    Het enige wat ik kan verzinnen waar het aan zou kunnen liggen is dat ik laatst windows connect now heb gedaan (dus met een usb-stick netwerkgegevens over zetten)
     
  20. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat ergisteren Nba 2k7 te spelen en opeens hoorde ik een kraakende geluid en er kwam opeens een scherm op het beeld dat de cd geen xbox360cd was dus ik opende de dvd drive en opeens was de bovenkant van mijn cd dus kapot.....toen probeerde ik het spel weer te spelen maar de dvd drive kon het niet lezen dus dacht ik de die cd gewoon kapot was. De volgende dag wou ik een ander spel spelen en die deed het ook niet en ik kwam erachter dat mijn dvd drive kapot is dus stuurde ik vandaag mijn xbo360 weer op.....wel jammer maar maakt niets uit...

    dit zijn 2 foto's van de krassen op den bovenkant van de cd:

    [​IMG]

    [img=http://img182.imageshack.us/img182/5509/spa0043nk2.th.jpg]
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina