[PC] [PC] Crytek's Crysis

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 24 jan 2006.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Voor vooral een performance boost heb je een DX 10 kaart nodig (qua verschil in graphics zal helemaal niet zo groot worden volgens Crytek),maar een 7800 GTX zal waarschijnijk wel genoeg zijn om Crysis zo goed als voluit te draaien (wel zonder AA en misschien AF) op 1024*768 :).

2. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een nvidia geforce 7950 gt ook goed ???

3. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    De afgelopen tijd zijn er best wel filmpjes uitgekomen en het ziet er werkelijk wreed uit ;)

4. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    HolyF*CKNG(-)! Dat ziet er egt héél erg vet uit! Lijkt met echt zo cool om levels te maken, helaas heb ik alleen een pc die dat nooit aankan :mad: Maar damn, wat is dit mooi!

5. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen ze met deze engine geen DBZ game maken :9

6. JonsoN

JonsoN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geforce 8800 gts 320

kan de Geforce 8800 GTS 320 ook met windows xp?.. heb em besteld maar weet niet zeker of ie wel op windows xp draait, , :'-( heb net nieuwe comp maar zit beetje kutkaart in... geforce 7300:eek:

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ja ;).

Als je nu wat naar reviews had gezocht van de 8800 GTS 320MB, had je gezien dat de meeste tests onder Windows XP zijn gedaan.

8. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel maar als je crisis op high wil draaien heb je direct x 10 nodig en dus vista .

9. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel verstandig om een videokaart te bestellen, zonder dat je weet of die wel werkt op Windows XP.
    http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00457956
    (via Google gevonden ;) )
    Sowieso staan er drivers op de website van Nvidia voor oa Windows XP.
    Trouwens lijkt me sowieso erg sterk dat een bedrijf nu videokaarten lanceert zonder drivers voor Windows 2000/XP.

De dingen die ik gezien van Crysis engine vind ik er echt super mooi uit zien. Ik vraag me hoe het er op mijn laptop uit ziet (ATI X1600 - 256MB). Ik bedoel... als je een computer hebt waarmee je alles op high kan spelen is het vast prachtig. Maar bij dit soort dingen ben ik altijd benieuwd hoeveel er overblijft van die mooie graphics op mijn lappie.

Bij Far Cry kan ik nu ook niet alles op Very High zetten met een res. van1280x800 om nog lekker soepel te kunnen spelen (verwacht ik ook helemaal niet van mijn laptop maar goed). Ik ben wel benieuwd

Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  10. JonsoN

JonsoN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh oke bedankt, , nee had al een computerman gevraagt of ie wel op xp zu draaien,. maar ik lees te veel op internet dus denk vraag het ff..:)

11. JonsoN

JonsoN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    g8800

en crysis zou men computer dat halen?.. core2duo e6300, 1024 mbr (ben van plan uit te breiden naar 2Gig) en dan geforce 8800 gts 320 drbij..:)

12. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Tuurlijk zou je hem kunnen spelen,maar ik denk niet op High in de hoogste resolutie en met AA & AF. Denk dat je dan eerder een 640 mb nodig heb of een Geforce Ultra.

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bullshit. Crysis gaat prima draaien onder Windows XP en huidige grafische krachtpatsers die nog gewoon onder het DX9 segment vallen. De ontwikkelaar zou zijn eigen ruiten ingooien door de game alleen toegankelijk te maken voor high-end gamerigs met Vista en een DX10 kaart. Ik denk zelfs dat het overgrote deel van de hardcore PC gamers nog gewoon XP draait en voorlopig zal blijven doen.

14. JonsoN

JonsoN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb gehoord dat 640 of 320 geen reet uimaakt, , weet niet of ik et moet geloven, ,

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Juist en fout.

Juist: Als de game minder dan 320MB videogeheugen gebruikt (met of zonder AA en AF) en je speelt op een "lagere" resolutie (1280*1024 of iets in die aard, 1600*1200 is zeer krap) dan maakt het geen bal uit.

Fout: Als de game meer dan 320MB (zoals GRAW op high) dan zit er wel een groot verschil tussen de 320MB versie en de 640MB versie. Zelfs als speel je op een "lagere" resolutie, het verschil blijft.

En nee, we weten niet hoeveel videogeheugen Crysis gaat gebruiken.

16. JonsoN

JonsoN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal wel om de 512 zitten ofzoiets, , mja gts 320 is wel goede koop hoop ik?:) en crysis rijst de pan uit met zen graphs, dus andere spellen kan ik beter draaien hoop ik:p

17. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet of je heel veel geduld heb,maar volgende week (als het goed is) komen de nieuwe ATI kaarten uit: ATI HD 2900,dat is de concurrent van de 8800 serie. De benchmarks hebben ze nog niet,maar ik denk dat die zeker goed gaat scoren. Dus wacht nog anders even met het aanschaffen.

18. JonsoN

JonsoN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ma ik verrek et om een kaart van dik 600 euro aan te schaffen

19. JonsoN

JonsoN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je egt een top computer wilt moet je 5000 euro aan zoon ding spenderen :p gaat mij er alleen om dat ik met mijn comp weer even vooruit kan, enja als ik crysis lekker kon spelen zou dat mooi meegenomen zijn ;p

20. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Dan zou ik zelf voor de 640 versie gaan:)

Deel Deze Pagina