Splinter Cell 4: Double Agent [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    appeltje, liefst wel die objectives doen, maar hoeft niet perse, en als die timer is afgelopen moet je weer zijn bij het begin van het trainings parkour
     
  2. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke bewakers. Die 2 die die ventilator repareren of die 2 op het dak? Die 2 die de ventilator repareren kun je RUSTIG achter langs lopen. Die 2 op het dak zij ook makkelijk. 1tje staat steeds aan de rand daar zul je geen last van hebben de ander loopt rondjes met de klok mee. Het beste kun je achter hem aan lopen en een beetje links blijven lopen (hij draait namelijk steeds naar rechts). En daarna bij dat hek naar binnen en die sattelite uploaden. Het terug lopen gaat precies hetzelfde wachten tot de bewaker lang het poortje komt lopen en dan weer een beetje links achter hem aan gaan lopen, totdat je weer bij die ladder komt waar je naar beneden komt.

    Lukt dit hierboven niet, kun je het altijd nog proberen met je "whistle gadget" (maar das te makkelijk en dus niet echt leuk).
     
  3. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ok, bedankt voor jullie tips. Ga het morgen gelijk proberen. krijg je een checkpoint als je een van die objectives haalt?
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt altijd saven tijdens het spelen. dus checkpoints zijn niet meer nodig.
     
  5. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt een checkpoint als je de satellite hebt geupdate (daar op het dak).
     
  6. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen met mission 10 ?

    ik ben waar die tijd ingaat en ben al op de 2e ladder waar Emile staat maar daar kom ik niet verder , ( ik ben wel verder maar daar heb ik nog 3 minuten op de klok staan voor die bomb dan krijg je dat spelletje maar als ik die bom dan heb , weet ik niet hoe ik die omhoog kan halen want dan komt er een stroomschok en kan ik weer opnieuw ( kan ik 2x overnieuw doen in 2 minuten )

    ik vind dat vies dat als je zo de single player niet haald
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2007
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet dat pinnetje in het midden houden. als hij te ver opzij is(dan heb je dus blijkbaar het pinnetje te snel eruit willen halen) zal hij opnieuw beginnen.
    je moet het rustig aan doen.
     
  8. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is volgens mij dat zelfde systeem als met die 10 bommen die je moest maken voor erica?
     
  9. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bijna wel maar dat heb ik ook niet kunnen voltooien dus ik denk dit ook niet :'-(
     
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    jup maar dan de andere kant op.
     
  11. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij missie 9 als je een microfoon moet plaatsen in het midden van de ruimte en je vervolgens moet schuilen omdat de bewakers die er gelijk aan komen als je de microfoon eenmaal hebt geplaatst. Ik kom niet op tijd weg (de bewakers schieten me dood). Iemand een idee hoe je dit goed aanpakt?
     
  12. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    blijven hangen aan de paal bovenin. (als het goed is zegt lambert dat of wie er dan ook spreekt)
     
  13. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ja tuurlijk :)


    Je gaat naar beneden en plaats die microfoon.
    Je gaat terug omhog en je gaat aan die paal hangen,je eigen zoklein maken dus klik op Y.
    Je wacht tot de bewaker(s) weg zijn echt weg zijn. en dan klik je op B dan loop je die ruimte in waar die bewaker(s) ook wegliepen.
    Dan zie je links meubels enzo beetje kapot,je loopt naar dat openstuk daar links staat een tafeltje of wat het is dan kun je met een touw beneden, Dan ben je beneden dan draai je om en loop je naar die wc daar links onder zit een gat waar je door kunt dan kom je op 1 punt waar je door 2 gaten kunt, ( moet je effe kijke welke ) .

    dat andere weet ik zo niet meer

    Rest kun je zelf wel denk ik :)

    Veel succes ermee.


    Ps : dit spel is lastig op sommige momenten maar als je het goed doet en het lukt denk je achteraf oh, ging dat zo dat was makkelijk.
    Ik vind het best wel moeilijk dat komt misschien omdat ik 14 ben.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2007
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet wel aan die pijp blijven hangen, boven de tafel waar volgens mij wat lampen of versiering aan hangt. Ik deed het eerst ook verkeerd en hoe goed je dan ook verschuild bent, ze zullen je dan sowieso vinden.
     
  15. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0

    WAHAHA XD\o/:lol:
     
  16. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel zonder iemand te schietten ofzo he :)
     
  17. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een dringende vraag, en als het kan nog voor 8 uur een antwoord (ivm bestellen bij bol.com :9).

    Wordt dit spel nog veel gespeeld op Live, of eigenlijk helemaal niet meer? En ziet dit spel er ook mooi uit op een SDTV, of is het dan echt bagger?
    Alvast bedankt :D.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ziet er bij mijn ouwe tv prima uit hoor! En volgens mij wordt het online ook nog wel gespeeld.

    Weet iemand hoe je die trainings achievement kan halen? Ik heb wel al in het JBA hoofdkwartier een soort training gedaan maar daar kreeg ik niks voor :\
     
  19. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg 'm gewoon door de training succesvol door te lopen. :)

    Daar gaat het precies fout bij mij. Als je op die tafel staat dan moet je precies op de andere meubels landen, anders gaat het alarm af. En ik kan überhaupt niet omhoog via de paal, want voor die tijd ben ik al neergeschoten door een bewaker.
     
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het menu van de Single Player kun je de training selecteren.

    Wordt inderdaad nog vrij veel gespeeld (genoeg lobby's in ieder geval) en ook op mijn (37cm) TV ziet het er prima uit. :)
     

Deel Deze Pagina