eC I easy Company

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Cybeln, 22 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Correctie ik probeerde alleen heb daar vanaf gezien omdat we geen engelse leden aannemen en tenslotte hij blijft in nS.:thumbs:
    Owja dit nog smartiez ik hoorde van nano ic3 die zeer goed bevriend is met micro dat RiP A wel degelijk items kreeg voor het joinen hij zij alleen niet wat_0/
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  2. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    ??? wij kopen geen spelers. Spelers betalen dik veel geld om te mogen joinen:cool:

    ik Ken nS Riderz niet btw. En wij willen geen engelse spelers xD Mare genoeg daarover wat heb jij die 2 gasten van nS wel niet aangeboden ?
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  3. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Je betaald wel spelers, nS Riderz kreeg 70 euro aangeboden ofzo maar hij zij nee, ik zat met hem in een lobby toen het gebeurde dus.

    + TrueKillaH heeft niks gehad, behalve MS points om zijn naam te veranderen maar dat lijkt me het minste wat je als clan voor je members kunt doen
    + Waar beide (TrueKillaH + RiP A) het waarschijnlijk over hebben is het feit dat het er dik inzit dat ze nog iets krijgen ;-). Op het moment is er niks concreets aangeboden, een speler hoort zich eerst te bewijzen.

    Daarbij, het geven van spullen of het OMKOPEN van spelers (wat ik al zovaak heb zien gebeuren) zijn 2 verschillende dingen.
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha je praat echt keihard onzin. :confused: ik weet iig van niks...

    Riderz schijnt te lullen? ik zal ff iedereen uit me team vragen of ze van iets weten.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  5. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    ScrinteKz niet :9, maar hij speelde ook Starcraft een lange tijd.
     
  6. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen eC I Rbert is uit ec de precieze reden weet ik nog niet alleen daar vertel ik of ownerbb morgen wel wat meer over. Dit betekent ook dat we nog een skilled gow-speler zoeken heb je interesse voeg dan eC I eXisTenCe of eC I Overlord toe.
    Greetz tjeerd
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  7. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Jawel, Exiztence heeft hem geld geboden zoals hij al toegaf een paar posts terug.
     
  8. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    is eC Rbert niet samen met LocustGod naar EXO ofzo iets ??
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa beetje een misverstand loopt wel los. ^^

    Ja locustgod is een nieuwe clan begonnen rbert is daar zonder iets van zich te laten horen meteen heen gegaan. Ik heb verder nog niet met rbert gesproken hij neemt zijn telefoon niet op en accept geen private chat.

    Maar ik geloof dat locustgod naar pG gaat en dat rbert dan meekomt. Oftewel kS zit dadelijk gewoon weer bij elkaar...
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Goh betekent eXo niet toevallig iets met Xtreme nogiets, stelletje wanna-apen.
     
  12. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Locustgod en Rbert gaan voor zover ik weet niet naar pG Owner. Ik heb alleen gezegd dat ik ze er graag bij zou hebben, omdat het simpel weg gewoon me maatjes zijn op live.

    Maarja ik kan je niets kwalijk nemen, alcohol is een bitch ;)
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik las het net terug en d8 wtf wanneer heb ik dat getypt :+ Neem het me niet kwalijk. :b:
     
  14. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alcohol wel lekker, ben begonnen met koffie en cognac na het lezen van dit bericht! Krijgen we locustgod en Rbrt erbij? Wist ik niet! LOL

    Nou ja ik zeg go for it. Ik als leider zeg gewoon lekker doen. Maar volgens mij gaat het hier inderdaad om een misverstand, the rumour has it natuurlijk. Het zou echter niet verkeerd zijn als ze kwamen.:b:
     
  15. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alcohol ook best lekker 8)
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Update:

    Nieuwe member!: gaat waarschijnlijk eC I Pure heten. Hij joind ons niet voor GoW omdat onze interesse voor die game een stuk minder is geworden. Maar zal actief zijn op de nieuwere games die er aan gaan komen zoals halo 3/unreal 3.
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wanneer komt Halo 3, eind dit jaar toch pas?
     
  18. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Oktober ;)
     
  19. Shizzel

    Shizzel Guest

    Vanmorgen in mijn eentje tegen Existence en nog iemand (naam vergeten :9) gespeeld, na 2 potjes First-to-7. Beetje Boomshot kills maken, was wel lachen :D.
    Daarna nog een potje met eindelijk een teammaat, maar dat ging wat minder, wat een rotmap was dat :9.
     
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja duurd nog even. Maar de beta staat voor de deur. Evenals games als: C&C.

    Er willen trouwens nog 5 mensen joinen :eek: meeste ken ik niet maar daar komt wel verandering in. ^^
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina