Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    16 10 2007, Bekijk voor de lol is http://www.rockstargames.com/IV/ ;)

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zat ik er toch niet ver langs met oktober/novemer, maar toch bedankt. :9 (Voor de lol had ik eigenlijk op die site moeten kijken ja XD). Rond die tijd komt ook waarschijnlijk Assasins Creed dus dat zal smullen worden.

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    en in europa op 19 oktober :thumbs: (:mad: GRRRR)

4. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Minder dat is precies een week na min verjaardag :mad: Is er al wat informatie uit over die multiplayermodes die er zouden komen? Lijkt me wel leuk om dan een war te houden met je eigen personage en andere gamers. Dan heb je toch wat meer uitdaging dan met de AI. (die trouwens heel erg verbeterd moet worden :9)

5. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is normaal dat die 10.16.2007 die zetten daar de datum iets anders...
    Dernkd at je oiok wel door hele veel kills in singleplayer en multieplayer ook wel punten kan hebben.Boeit me niet. Zolang het maar vet wordt

6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    uuuh??

@The Bolster

vraag geld.. als je een beetje grote familie hebt,zoals ik;), kan je ook nog een ander spel kopen

Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Bij mij is het nog minder! Ik ben niet eens thuis als GTA IV uitkomt! :mad: Ik zit net met school een week in Rome als hij uitkomt. Misschien mijn 360 meenemen en Sneaky Snake Eye ook (waar ik bij in de klas zit) en dan daar GTA IV kopen en gaan zitten spelen :+

8. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Eh nee 8) Ik kan zo honderd dingen bedenken die je daar kan doen die leuker zijn. Denk eens na: je hebt daar dames, bier en zon. Wat wil je dan nog meer? :9

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je in GTA IV vast ook wel, toch? :+

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ben je nu serieus of grappig? :x

11. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:- italiaanse dames zijn STUKKEN leuker dan GTA IV ''dames'', dus geniet van het echt italiaanse werk (lees:tieten) als je daar bent, GTA IV kan je in NL weer fijn spelen:thumbs: :b:

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja da snap ik :+ het was ook ironisch bedoelt, alleen dat kun je er niet zo goed uit opmaken, uit gewoon tekst. Maar het is wel balen. Dan was ik toch liever een week eerder naar Rome gegaan :+ (ik ben echt erg, dat laatste was wel serieus). Maar hoe moe ik ook ben, als ik thuiskom dan is het eerste wat ik doe: Naar mijn 360 gaan, schijfje erin en hop! Dan laat ik mijn vader mooi hem kopen als hij uit is.

13. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi plan:thumbs:
    trouwens, over dames gesproken, ik hoop dat je weer vriendinnen kan nemen in deze game!! en dat je vriendinnen er achter kunnen komen dat je er meerdere op nahoud\o/ dat ze het dan uitmaken ofzo :D:D:D:D

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    de sims..:) als je vreemdgaat met de schoonmaakster:)

15. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    jah dat je vriendin je naar de hoeren ziet gaan en dan heel je huis vernielt of je tv meeneemt:9en dan moet je naar een dr. phil programma.....:emo: is msgien wel een idee?

16. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in ieder geval totaal niet te wachten op vriendin(nen) in GTA IV. Sowieso ben ik van mening dat GTA gewoon GTA moet blijven en er weinig tot nauwelijks ‘De Sims-elementen´ er in voor moeten komen.

17. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    dat is echt geen sim hoor en niet eens een beetje, het is gewoon een bijzettertje zeg maar:9 je hoeft het toch niet te doen en dat is bij een sim wel het geval... je kan er ook gewoon in een rivier rijden en overhoop knallen,bij sims ben je dan direct game over.
    bij dit spel huppel je gewoon door8)

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    In GTA:confused:A waren de vriendinnen opzich wel een leuke feature. Maar ik zie die oost-europeaan Nikko niet zo snel ff met een paar mooi meiden als vriendin rondlopen. :9

19. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd gek van de melding dat ik die vriendin in San Andreas niet genoeg aandacht gaf. :/

20. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, Wat nieuwe info:

In de nieuwste editie van het Nederlandstalige Officiële PlayStation Magazine is weer een boel nieuws te lezen over Rockstars allernieuwste Grand Theft Auto. De info noemen we even overzichterlijk voor je op, de nieuwe screens kun je bekijken door op de onderstaande thumbnails te klikken.

# Liberty City zal kleiner zijn dan San Andreas, maar groter dan het Liberty City dat we kennen uit GTA III en Liberty City Stories.

# Je mobieltje bevat een contactenljst, sms-inbox, organiser en camera. Met je mobieltje kun je sommige missies starten en zo draagt je mobieltje bij aan meer vrijheid.

# De muziek en de stemmen zullen voornamelijk afkomstig zijn van onbekenden. Rockstar wil GTA IV een eigen identiteit geven.

# De straten leven echt. Niet alleen doet iedereen wat hij of zij wil, ook zwerfen er verkreukelde blikjes cola rond en zitten lantarenpalen vol met roest.

# Mensen reageren realistisch op plassen, op- en afstapjes, roosters en andere oneffenheden van de stoep.

# GTA is volgens de OPM de mooiste next-gen game tot nu toe. Vergeet dus MotorStorm, Gears of War of Oblivion! Overigens is nog niets definitief, het kan dus allemaal nóg wat mooier worden.

# Laadtijden zijn verleden tijd, zelfs bij het naar binnen of naar buiten gaan zullen er geen laadtijden optreden.

# Niko Bellic kan in onder andere telefoonpalen klimmen, iets wat in de eerdere GTA's nog niet mogelijk was.

# Niko kan ook op elk moment een ruitje intikken van een auto, als deze op slot zit.

Sommige dingen wist ik nog niet maar sommige wel.

Laatst bewerkt: 3 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina