The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Lol, ik heb een fame van een paar duizend.

2. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Kan je zo veel meer fame krijgen met SI dan?:{

3. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha ja hoor, je krijgt enkel fame voor het voltooien van een quest en er zijn bij lange na geen duizenden quests.
    Grapjas. _0/

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zolang je niet gepakt wordt is het geen enkel probleem om de Thieves Guild te doen. ;)

5. Towel

Towel Guest

Oh joh k weet neit eens hoeveel fame k heb, heb wel een feather van 8008) Jup ik til graag dingen... Ben lvl32, weet iemand hoe ik mn conjuration skills beetje omhoog kan krikken? En hoe krijg ik mn Luck omhoog? Waar staat het voor?

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Luck gaat alleen per 5 omhoog en volgens de beschrijving heeft het niet direct invloed op iets, maar een beetje invloed op alles (je zult wel leukere loot vinden, wellicht meer enchanted items?).
    Conjuration is gewoon vaak spells gebruiken, ik gebruik ze altijd, ook in de stad en mn magic skills zitten allemaal (op alchemy na) tussen de 50 en 70.
    Begonnen allemaal met 5 geloof ik, heb warrior class en race, maar gaat vrij snel. :)

Wat sjouw je wel allemaal niet mee met een feather van 800 (plus nog 500 van je eigen encumberance :eek:), je hele inboedel? ;)
    Er zijn daar huizen voor te koop hoor. ;)
    Ik laat zelfs elven en dwarven zooi liggen, heb toch alle huizen al geloof ik en koop nooit armor of wapens. :)

Heeft iemand trouwens een lijstje met alle armor setjes?
    Probeer ze allemaal te sparen, benieuwd of ik nog wat mis.

7. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
  8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Luck gaat met 5 omhoog? Luck kan je alleen omhoog halen bij een lvl. up en dat gaat altijd met 1. Je kan Luck alleen maar op 100 krijgen als je lvl. 50 wordt en Luck elke keer +1 geeft. Je kan wel een Luck bonus hebben bij een bepaald sterrenbeeld, zoals The Thief.

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, had de pagina inderdaad al gevonden met link enkele posts hierboven.
    Heb blijkbaar alle setjes al, op leather en fur na, die hoef ik niet.
    Alleen helmen van glass en daedra nog, die zijn lastig te vinden.

Bedoelde inderdaad dat luck per 1 omhoog gaat, juist niet per 5, omdat je het niet kun trainen met een skill.
    Foutje. ;)
    Heb luck zelf nog op 50 staan geloof ik, ben level 30.

Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ligt t aan mij of vind je veel vaker Madness armor matrixen in de Shivering isles dan Amber armor matrixen? of komt dit omdat mijn Heavy armor skill hoger is dan mn light armor skill ofzo?

11. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Is zo'n glitch met die wizard tower. Mijn infame is daarna naar 0 gegaan:):

12. bojas

bojas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey, ik heb laatsts ook een Xbox gekocht met Oblivion ik zit nu bij de quest van iets met Castle of Kvatch. En als ik het kasteel binnen moet wil Salvian niet meegaan is dit een bug of deed ik iets verkeerd?

Verderest vette game :thumbs:

Edit; Heb het gevonden alleen nu herkent het spel die ring niet :| ik heb die ring alleen die optie van Yes I've got it komt er niet.

Laatst bewerkt: 4 mei 2007
  13. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die bugs zijn zwaar irritant, heb zelf dat ik in Skingrad geen huis kan kopen. Die stomme trol is er niet, zie alleen dat rode markertje, maar je kunt er niet komen. |:-
    Schijnt ook nog eens het mooiste huis te zijn...

Gisteren toch maar eens main quest uitgespeeld, vond die persoonlijk niet echt leuk.
    Ga nu alle steden nog eens bij langs voor de laatste side quests en dan maar Fighters en Mages Guilds doen. :+

14. Towel

Towel Guest

Jah dat huis in skingrad is tering duur, en met wat upgrades ben je in totaal wel zo'n 50.000 kwijt. Ohja en een feather van 800 is wel handig:) neem alles mee wat een beetje waarde heeft. Deadra dingen zijn erg duur dus die pik ik altijd mee. Ik loop ook helemaal in deadra behalve de poten en shield, die heb ik nog nergens gevonden:confused: Glass vind ik wel vaker, banditen hebben die vaak om. Bij een quest voor de fighter guild moet je ook eens een winkel redden van diefstal en dan kun je compleet setje meepakken. Toch heb k het liever op Deadra. Klopt het trouwens dat als je beter bent in magie je ook beter kan enchanten? want k word niet erg opgeworden met wat k kan enchanten, en zo'n speciale enchanted stenen zijn nergens meer te vinden..

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Azura's Star, kun je hergebruiken en heeft veel ruimte voor energie (soultrappen).
    Enchanten is geen skill meer, zoals in Morrowind, daar liet ik het iemand anders altijd doen, anders mislukte het.
    Deadra en Glass mis ik enkel de helmen nog, wel maf, want die boots heb ik vaak 5x in mijn inventory.
    Zal wel per personage verschillen dan. ;)
    Schild is idd lastiger, maar die heb ik al een tijdje.
    Ik pak enkel Deadra boots en graeves, je krijgt toch maar max 1200 en die harnassen zelf zijn zo zwaar. Heb weinig aan 5000 waarde als ik maar 1200 krijg, net zoals als de greaves geloof ik. :)
    Overigens heb ik het geld wel, maar die dude is nergens te vinden.
    Maar kan me ook prima vinden in Bruma of Cheydinhall (of Leyawiin, die namen zijn ook zo maf), je bent er toch nooit. ;)

16. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ik heb mijn fame nog nooit hoger dan 45 gehad (als ik het goed heb)

want ik kan het niet laten om brutale mensen dood te slaan.
    net zoals bij saints row.:9 grote bek? dood!!!:9

k heb trouwens geen last van die wizards tower fame gedoe.

17. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha heb af en toe ook die neiging, maar tot nu toe maar 1 ''moord'' gepleegd, maar dat was in missie (Arena laatste gevecht ;)).
    In Saints Row is het idd heerlijk. }:]
    Soms zeggen ze namelijk zoiets als: ''You smell of death, been conjuring up dead things?''

Zou je haast als belediging zien, maar is blijkbaar als compliment bedoeld.
    Wel mooi dat ik ze met 1 mep dood heb (burgers tenminste). :+

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dan Conjuring is echt heerlijk. Leveled enorm snel omhoog, en je kan nog van die sicke dingen summonene ook.

Ik summon nu Xivilai en Lich of Deadra Spider zonder probleem.

Wel heb ik vraagje, hoe krijg je je Magicka hogerdan 300? Want als ik lvl. gaat het niet meer omhoog. Het is toch zo dat je Magicka met 1/10 van je Willpower omhoog gaat? Die is bij mij 100, dus dan zou er toch elke keer 10 bij moeten komen? Net als dat je 1/10 van je Endurance aan Health erbij krijgt elke keer dat je leveled.

Eigenlijk is een Mage gewoon 't leukst.

Ik heb zelf een aantal spreuken gamaakt:

Shield 100% for 20 secs on Self
    Invisibility for 120 secs on Self (kán net met 300 Magicka)
    Summon Xivilai for 60 secs

Daarmee kom ik gewoon overal doorheen.

Eerst Xivilai summonen die alles afmaakt, tijdens 't gevecht onzichtbaar en zo gauw ik zichtbaar wordt (en weer Magicka gegenereerd heb) een Shield doen. Héérlijk. :D

19. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Enchant wat armor of kleren, haal je de 500 zelfs mee

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat kan ja. Maar is het normaal dat je Magicka niet meer omhoog gaat door levelen na 300?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina