Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, owja....
    Was vergeten aan te passen.
    Toen ik registreerde gewoon 1e plaatje gepakt dat ik zag :9
     
  2. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    al is het eerste plaatje wat ik zie van een speler die niet van 'mijn' club is zal ik die nog steeds niet als avatar gebruiken...
     
  3. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Met bepaalde spelers heb ik echt zoiets van: het speelt gewoon niet lekker. Christiano Ronaldo bijvoorbeeld. Volgens de statistieken is hij heel erg goed en hij kan idd heel goed voetballen maar ik vind hem niet fijn om mee te spelen. Een tevez daarentegen hoeft qua statistieken niet eens heel goed te zijn (veel minder dan C. Ronaldo bijv) maar speelt imo stukken fijner. Beetje vreemd.. maar verschilt natuurlijk maar net per persoon:)

    Kompany en Aissati zijn idd goed. Aissati is in ML sowieos heel fijn omdat ie in potentie een gigantische goede speler is. Dus laat die jongen veel spelen en je hebt voor de komende 10 jaar een mooie speler in je team;)
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik wel een beetje met je eens, maar ik vind Ronaldo best lekker spelen... Net als Joaquin bijvoorbeeld... Maar ik kan met sommigen ook totaal niet overweg, ookal zijn ze volgens de stats heel erg goed:+
     
  5. Remco

    Remco Guest

    Hij tikte denk ik toevallig 'huntelaar' in bij Google:+
     
  6. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey weet iemand wat het betekend als je met linker trigger en dan A,B,X of Y doet, dan staat die letter voor de naam van je mannetje.
    Wat heb je daaraan?

    Trouwens net online nog een vrije trap in geschoten :D
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat zijn tacktieken die je kunt instellen, counter, pressure dat soort dingen!
     
  8. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, Tevez is echt een held! Een paar maanden geleden speelde ik een gewone League met West Ham United, op 30 meter van het doel Tevez aanspelen en dribbelen maar. Ontzettend vaak scoorde ik daaruit, of gaf hij een assist. In dat seizoen werd hij topscorer en assistleider.

    Met mijn Cagliari is het CL-avontuur afgelopen. In de halve finale trof ik Chelsea. In eigen huis werd het 1-1 (Plasil en Miccoli), uit verloor ik met 2-1 (Kalou 2, Langella). Echt ontzettend jammer. Na een hoekschop kopte Kalou de 1-0 binnen, in blessuretijd van de eerste helft maakte hij de 2-0 na een counter. Vervolgens kwam ik, in diezelfde blessuretijd, tot de 2-1 via Langella uit een hoekschop. In de tweede helft krijg ik verdomme 5 100% kansen. Normaal gesproken zijn er daarvan altijd 3 raak. Dit keer schoot ik twee keer een halve meter over, trof ik eenmaal de paal en twee keer Cech. Toch uitgeschakeld. Zwaar onverdiend, maar ja...

    Wel de beker gewonnen: Milan werd met 1-0 verslagen.

    In de competitie een mijlpaal bereikt: CS Sedan kwam niet één keer tot een schot op óf richting doel. Dat lukt me niet bijzonder vaak.
     
  9. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0

    die tacktieken werken ook weinig want daar ga ik alleen de mist in,
    Alleen Y , en A gebruik ik als het echt nodig is om echt aanvallend te gaan spelen maar dan moet je wel oppassen met je spel, ze counteren dan goed
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    als je nog in het begin speelt, koop dan zeker exteberria, zeer fijne speler,.. schiet ook lekker(hij is topscorer, boven berbatov)

    koop iig niet Beasley, die kan echt niet schieten, intikkers mist hij nog wel eens
     
  11. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederland 11 tal is chill

    vooral de voorhoede: ruud van nistelrooy,robben,babel gebruik ik
    middenvelders : van de vaart op amf links , sneijder cmf ( in het midden) en vanbommel dmf rechts + eventuele mark settings

    Verdediging laat ik staan maar dan doe ik de backs op de 16

    en de cb doe ik dan gewoon mark settings , speeld echt lekker,
    met ajax speel ik zo

    Stekelenburg
    Heitinga, Stam op de 16 + mark settings of heitinga CWP
    Ogararu ook op de 16 urby emanuelson aanvallende back + eventuele marksettings als hij met lmf,rmf speeld.
    Sneijder weer cmf en in het midden, Maduro Dmf rechts + eventuele marksettings ,Gabri cmf links.
    dan zet ik Huntelaar in de spits , babel links of rechts voor en mitea komt erin dat speeld echt lekker.

    veel mensen onderschatten my met ajax maar meestal win ik :) alleen manchester kan ik niet zo goed vanwinnen.


    Ik vind de spelers namen niet kloppen : exteberria ken ik niet eens in het betaalde voetbal , en zo zijn er meer :confused:
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik kon kende em ook niet.. ik kreeg hem voor een ruil met Ximelez(die standaard SMF)


    foutje moet kunnen toch..
    je hoeft niet meteen zo gestresst te reageren, wij kunnen er niets aan doen dat ADO is gedegradeert..
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  13. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    jij KON hem ook niet, sukkel

    en exterberria is een echte bask, gewoon bekende naam hoor
     
  14. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0


    :lol: heb je dat tegen mij ?

    ik ben niet voor ado vriend

    Ajax Amsterdam :thumbs:
     
  15. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Kap es met dat voetbalclubgelul man, wat maakt ons dat nou uit dat jij voor een Ajax bent.
    Lul gwoon lekker over pes
     
  16. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Man man, inter zuigt zonder Adriano is geblesseerd bij mij...Die cruz en recoba bakken er niks van. Rick platpoot is nog beter..
     
  17. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Gister ook maar is aangeschaft voor 30 eurotjes:)
    En ik moet zeggen dat het me zeer bevalt alhoewel het wel heel lastig is vergeleken met Fifa (kheb nog nooit eerder PES gedaan..)
    Maar begon het na 2 wedstrijden wel al beetje onder controle te krijgen.
    Kheb wel de buttons verandert naar die van fifa, is stuk chiller als je het mij vraagt:)
    Enige minpunt tot nu toe vind ik dat je geen mannetje in de diepte kan laten lopen:mad: Dat gebruikte ik heel vaak met fifa en dat haalt wel een beetje realisme uit het spel bij PES, mja het is natuurlijk alsnog wel wat realistischer dan fifa maar zo iets moeten ze er toch wel ingooien bij deeltje 7:)
    Vind het vooral vet dat je zoveel trucjes kan doen. (gezien bij tegenstander vooral aangezien ik er nog niks van bak:p)
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Deel 5 kon je je speler wel diep laten lopen, dit deel niet. Vind ik wel een minpunt, maar ben er ondertussen wel aan gewend :)
     
  19. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Raar dat ze dat eruit hebben gegooid dan bij deel 6..
     
  20. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Toont weer aan hoe overpowered die Adriano is. Cruz en Recoba zijn behoorlijk goede spelers...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina