Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit// 8 personen is inderdaad relaxt, mr ik wacht de game nog wel even af

Laatst bewerkt: 25 jun 2007
  2. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ehm wat dacht je van met zn 8-en door het grote spelwereld te lope 8) ?

3. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    nog beter :D!! ik dacht juist het met z'n 2en door de spelwereld en een 4 vs 4 gevecht ofzo :9... maar ja, wel chill dat je dan van 2 tot 8 personen door die spelwereld kan lopen!

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    op nedgame staat er nog gewoon 11 mei....

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Geloof mij, Gamespot is het betrouwbaarste.

6. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HEt is nu officieel jongens dat die niet uitkomt op 11 mei en dit keer durven ze helemaal geen datum te geven. PC gamers hebben wel het geluk dat die uitkomt op 9 mei :).

• 3. May 2007

"Two Worlds" Console version delayed in Europe

+++ PC game in the stores as planned on 9th May +++

The console version of "Two Worlds" will unfortunately not be in the stores with the PC version on the 9th of May. As yet, no new release date has been announced. Unfortunately, the reasons for this delay cannot at this time be given by the publishers.
    Internal development of the console version ran like clockwork and final product quality itself leaves nothing to be desired, a fact vouched for in an article in the current issue (5/07) of the German print magazine "360 LIVE" - "A fantastic RP experience, full of life and ideas... who would ever have thought that Oblivion could be dethroned so fast? This "Two Worlds" is indeed a worthy successor!! ...Rating: 9.3 out of 10" Let's hope that all you Consoleros out there will soon be able to join the PC gamers in their enjoyment of the "Two Worlds" - RPG entertainment at its best.

Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  7. BadassBart

BadassBart Infinite Euphoria

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, jammer!

Ik keek eigenlijk wel uit naar Two Worlds. Ik heb Oblivion helemaal kapot gespeeld (figuurlijk dan....:) )

Is het eigenlijk 1st person of 3rd person (of hebben we wederom de keuze)??
    De trailers die ik heb bekeken waren allemaal vanuit 3rd person!

8. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Tuurlijk weer een game die is uitgesteld! Whats new! Als ze nou voortaan gewoon hun smoel houden en pas een release datum geven als ze 100 % zeker zijn! Ik word hier zo moe van! Is het nou zo moeilijk om een game op tijd af te krijgen! Ik vind het ook niet erg om te wachten, maar elke keer wacht je een fucking lange tijd, is het bijna zover en dan wordt hij weer uitgesteld! Er zijn al zo weinig goede games uitgekomen de laatste tijd!!!!!!!! :mad:

9. BadassBart

BadassBart Infinite Euphoria

Leuk Bevonden:
    0
    Zo erg vind ik het stiekum niet. Mn 360 is nét richting reparatiecenter. Verwacht m dus over een tijdje pas weer.

Ik zou het vervelender vinden als Two Worlds nu in de winkels lag.........;)

10. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ochh thankss dat je zo met ons meeleeft dan he :thumbs:

11. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    maar nu komt hij toch eind juni ?? of is dat ook niet zeker??... heb geen zin dat ze ineens gaan zeggen '' uitgesteld naar september '' ofzo!

hoe zit het trouwens met ''rassen'' in de game?? heb je daar ook een aantal keuzes in net als oblivion?

12. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Ga er maar vanuit dat het spel in december 2010 in de winkels ligt! Komt hij eerder dan is het mooi meegenomen. Zo valt het in ieder geval niet tegen! Klote Zooi!:mad:

13. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben dit keer helemaal niks gezegd over wanneer die gaat uitkomen. Maar in elk geval willen ze het niet zeggen en dat valt me best tegen van ze aangezien wij de enigste mensen zijn die overTwo Worlds weten en het ook het ook aan anderen doorvertellen, dit is toch wel het minste wat ze hadden kunnen doen :mad:. En de 360 versie zal niet beter worden dan de pc versie dus zitten we voor jan met korte achternaam te wachten eigenlijk :thumbs:

14. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er veel verschillen dan tussen de pc en 360 versie?

Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  15. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee juist helemaal niet behalve dat de pc versie mmorpg zal hebben. Dus daarom moeten we voor helemaal niks gaan w8en want hij zal toch niet beter worden dan de pc versie.

16. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    ja, das wel matig dan dat je voor de 360 versie langer moet wachten :confused: maar ja.. met ze 8en online door die spelwereld lopen op de 360 is voor mij wel vet genoeg :9 maar kben best wel bang dat het nog langer gaat duren dan eind juni aangezien ze geen vaste datum hebben vastgesteld zoals je hierboven al poste..

17. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd eind juni zou een beeeeeeetje redelijk zijn. Kan ik me vermaken met de grote 360 update en Halo 3 Beta dat duurt tot 6 juni. De rest van de weken zal ik maar wat moeten improviseren ''als'' die dan nog in juni uitkomt lolz.

18. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    maar als de pc versie een MMORPG wordt.. komen daar dan geen maandelijkse kosten voor bij Two worlds voor de pc versie???

19. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah zeker van wel. Maar beiden versies zullen die 8 man coop players bevatten en die blijft gelukkig wel gratis gewoon :) .

20. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    zolang dat maar blijft, is t wel vet, maar ik wacht de game nog wel eerst wat reviews af..

Laatst bewerkt: 25 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina