Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier staat een klein stukje over de besturing:

Onderwerp: Two Worlds ondergaat verschuiving
    Auteur: Jeroen Janssen - Tip een vriend - Views: 12 - Categorie: Xbox 360 - Permalink
    3 mei 2007 - Slecht nieuws voor de game Two Worlds en de liefhebbers van de aankomende titel. Het spel is namelijk verschoven. Dit heeft Zuxxez bekend weten te maken. De nieuwe releasedatum van de game is tot op heden nog niet bekend. De publisher heeft dan ook nog geen nieuwe datum gegeven aan het spel. Two Worlds is een role playing game voor de Xbox 360.

Gevochten wordt er in Two Worlds net als bij elke andere rpg, op de PC gewoon een keer klikken op een vijand met de muis en door op bepaalde momenten te klikken achter elkaar krijg je een combo. De vechtstijlen veranderen echter als je bijvoorbeeld een schild draagt, daardoor wijken ze een beetje af. Tijdens het spel zul je trouwens over 3 verschillende slots voor wapens beschikken waardoor je ongeacht welke strijd dan ook voorbereid kunt zijn. Tijdens dat vechten word je trouwens overladen door werkelijk schitterende motion-captured bewegingen. Alles ziet en klinkt er natuurlijk uit, waardoor de speler ook meer het gevoel krijgt dat hij in het spel zit. Dat gevoel zul je overigens ook een hele tijd houden. Want je zult tot mijn eigen verbazing tussendoor géén laadtijden hebben, wat voor een rpg met het formaat als deze ongekend is. We moeten echter de visuele kant ook niet vergeten, want al doet hij wat bescheiden mag hij er best zijn. De gebieden en personage's zien er stuk voor stuk uniek en netjes uit, en door een leuk systeem wat voor realistische weersomstandigheden zorgt krijg je pas echt de geweldige effecten te zien als het gaat regenen.

2. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NEE toch niet, de mmorpg modus op de pc is gratis, vraag me niet hoe het komt maar ik heb het ergens op hun forum gelezen. Kvraag me wel af hoe ze de servers dan gaan bekostigen enzo mja. En damnnnn zo rot dat ie is uitgesteld man fuckers :mad:

Heb gisteren in zo een filmpje gezien dat als je bevoorbeeld een fireball schiet, dat het gras eronder verbrand, en dat het zo blijft tot dat het uiteindelijk gaat regenen zodat het weer groeit ..de omgeving is dus heel interactief enzo.Wel een leuk detail vond ik

Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  3. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand dat ?? :9

4. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee in de Singleplayer kan je alleen maar een human male zijn. Later kan je hem ook vrouwelijk laten lijken als dat je stoort ;). Maar in de multiplayer modus zullen er zat rassen zijn om te kiezen.

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    dat vond ik nog het meest vervelend aan oblivion, zou wel heel erg vet zijn als er totaal geen laadtijden zijn. kan iemand mij alleen uitleggen wat online de bedoeling is? moet je vechten tegen elkaar of quests oplossen met elkaar? en kan je je offline personage mee online nemen of is dat online een totaal nieuwe spel?

Laatst bewerkt: 4 mei 2007
  6. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    houd dat dan ook meteen in dat je aparte character moet maken voor single player EN multiplayer?

7. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yuppss. En de karakter waarmee je online gaat spelen daar wordt alles van bijgehouden wat voor level je nu bent etc... maar als je tegen elkaar in Arena gaat vechten dan heeft iedereen gewoon hetzelfde level anders zou het een beetje oneerlijk zijn;).

8. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    k dan.. want het lijkt me ook wel vet om bijvoorbeeld een elf, hagedis of wat dan ook te kunnen zijn in plaats van alleen human, maar als het alleen human is maak ik er maar wat van :9

maar in die multiplayer optie van 2-8 man co op.. is dat nou echt alleen quests oplossen?? kneem aan dat je dan toch ook met ze alle de wereld kan ontdekken en gaan free roamen??

9. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan zekers je kan met elkaar ook gezellig op stap gaan. Ffe naar de lokale cafe in de stad gaan en met je vrienden wat biertjes drinken. Je kan ook wedstrijden onderling met elkaar houden zoals paardenraces bijv. Ook is het mogelijk dat je op een paard of een andere wezen zoals een haggedis kan rijden. Alleen weet ik niet of dit mogelijk is in de multiplayer.

Laatst bewerkt: 4 mei 2007
  10. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

hoe zit het nu precies met Multiplayer.

Kan je de hele single-player ook in je eentje doen? Ik vind online best leuk, maar heb af en toe geen behoefte aan andere mensen. Af en toe ook wel zin om beetje lamlendig in mijn eentje rond te wandelen en hier en daar een quest doen. Of zijn de Queste echt gemaakt om met 8 man te doen?

11. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: . Online moet je met 2 of meer man spelen maar singleplayer is dus echt alleen voor jou bedoelt daar zal niemand je lastig vallen dus, als je dat bedoelt :b: .

12. Jujulza

Jujulza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sNiFfLe!!!

wel chill dat hij is uitgesteld, ohnee niet.

13. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    kneem aan dat je in two worlds vast wel soorten spreuken krijg dat je beesten kan oproepen die voor jou kunnen vechten??

14. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep, uiteraard..
    Er is trouwens in het spel een necromancy quest ofzoiets, en als je deze quest doet, komen er ook zombies en andere undead vijanden in het spel, als je deze quest niet doet, heb je geen undead vijanden in de wereld, nog maar eens een voorbeeld dat de wereld zich aanpast naargelang jouw keuzes in het spel.

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En Undead kom je alleen tegen in de nacht.

De vijanden die je tegenkomt zijn regio en tijd gebonden. Dus je komt 's nachts andere vijanden tegen dan overdag, net zoals je in 't oosten geen monsters tegenkomt die je in 't westen tegenkomt.

Best vet! :D

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat ze maar eens een nieuwe release date voor de 360 versie geven. :)

Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  17. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Nog 4 dagen \0/ hoewel ik toch zal wachten tot na de examens met het spel kopen.

Zijn de archievements trouwens al bekend van deze game?

18. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    hij is toch uitgesteld?

misschien wel zo goed voor je examens ja :p

19. Joran91

Joran91 Mafkees

Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed leest op de site van Two Worlds (http://www.2-worlds.com), dan staat er dat de PC versie wel gewoon op 9 Mei in de winkel ligt.

P.S. Ben trouwens nieuw hier op het forum.

Edit: Zie net op het officiële forum van Two Worlds (http://board.zuxxez.com/) dat er een apart gedeeldte genaamd "Two Worlds: Troubleshooting" is gemaakt. Alles lijkt er dus op dat de game op 9 Mei in de winkel ligt.

Laatst bewerkt: 7 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina