[XOne] Project Gotham Racing 3 [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

1. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dat zou ik eens moeten proberen. Het is inderdaad zo dat mijn ouders' e-mail adres enzo moest toevoegen en al :)

2. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    46.06, niet echt geweldig, een 45.70 is zeker mogelijk.

3. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu alles ingesteld bij het account van mijn ouders, dat alles allemaal kan en dat ik toestemming voor alles heb en nog krijg ik die verdomde fout ! =(

4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Sectie tijden weet ik niet, geen zin om dan een fout te maken. :9

Maar heb nu een 46.26 waar ik wel tevreden mee ben, weet alleen niet of het genoeg is. Weet wel dat het nog iets sneller kan aangezien ik er een paar keer vlakbij zat en het naar m'n gevoel sneller kon.

Zou leuk zijn als ik me kan kwalificeren, is nu m'n derde toernooi waar ik serieus aan mee doe en zoals je al zei is het ook een simpele dus hopelijk gaat het lukken.

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lukt wel, het zou me "verbazen" als de bar onder de 46.2 zou komen.

6. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Zou leuk zijn, zal nog zeker proberen te verbeteren en wie weet zie ik jullie dan wel bij de Elimination. :)

*fingers crossed

7. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    46.00! 12th/64 ATM! \o/

Heerlijk. _O_

8. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, echt netjes man :thumbs:
    Ik heb het verder niet meer geprobeerd, maar ik vroeg me af hoe het zit met de tournament van vorige week? die wordt toch vandaag gereden? Weet iemand hoe laat en wie ik dan moet joinen?

9. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon naar tournaments gaan en dan reverze masters pakken. Dan even in de bracket kijken hoelaat je moet racen. Als je dit weet ga je op die tijd naar hetzelfde tournament en klik je op start race. je komt nu in de lobby terecht. Na 15 minuten start de race automatisch. Waarschijnlijk wordt je meerdere keren uit de lobby gegooid, wegens connectie problems, dan moet je gewoon effe re-joinen.

nieuwe tijd: 46.17 seed 35 ofzo :) genoeg dus :)

overigens ben ik deze week met 2 accounts gekwalificeerd, ook Daashaasmartijn heb ik gekwalificeerd, hij is en collega van me en wilde die achievement graag hebben. Echter gister ging zn xbox kapot(hoezo sneu) en dus rijdt ik met zijn account ook rond. 2x zoveel kans op finale! :D

Weet iemand de baan+track?

Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  10. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha dat is wel grappig, wel mooi dat je het alsnog kan halen voor 'm.

Nu weet ik ook hoe ik moet joinen bij de elimination, wel klote dat je eruit kan worden gegooid. Wat als dit nou vlak voor het begin van de race gebeurd? Dat ben je volgens mij ook flink genaaid. :{

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jep :+

Baan en autootje is niet bekend. Iig niet op VVV...

12. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan online !
    YES na veel proberen is het eindelijk gelukt! Ze zeiden gelijkt: tmffirework, you are amazing ! (A)

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben echt niet goed in PGR 3, te weinig gespeeld. Heb nu 46:57. Rij echt heel onregelmatige rondes

14. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe oke, dan maar hopen dat alles goed gaat. :)

15. JeePee

JeePee Guest

Zorg dat je geen host bent, die heeft de grootste kans eruit gegooid te worden. Zodra je host bent, hup die kamer uit en snel weer joinen. Ben er 3 keer als host uit gekicked.

16. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie Race JeePee, ikke heb je volgens mij de hele race niet gezien :9 Misschien in het begin je kont even. Mja die IPR Hagarr,(ookal zegt Gangsterdwerg dattie vaak netjes rijdt), Tailflipte mij na de eerste bocht, ik hield hem nog netonder controle, dus ik vloog niet in de spin, mja verloor tijd op hem en tja daarna kon ik hem niet meer bijhouden, en op het eind kwam ik best close nog,

maarja Helaas Pindakaas :b:

Congrats verder :thumbs:

PS: ff voor de duidelijkheid, JP was 1 en ik dus net 5 :)

En echt ik snap er geen reet van dat ik nu 380ste sta met mijn 47.25, (veel respect vor degene die 46.xx of zelfs 45.xx rijden)en dat ik niet sneller haal :confused::confused::confused:, vooral als ik bij de vorige 50ste stond, ik heb een serieus probleem met de derde bocht, kan heel miss iemand een vid laten zien? want ik wil weten wat ik fout doe :) Merci

Ok Edit: :p ik bedoelde 260ste :D( ietsje btr ;))

Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  17. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip.

Maar hoe kan zoiets gebeuren dan? In Playtime heb je met dit soort dingen nooit last. :{

18. JeePee

JeePee Guest

@ Nemo,
    Ja, was een okay race. Liep elke sectie langzaam uit en kwam met ongeveer 3 seconden voorsprong over de finish. Jammer dat je net 5de bent geworden. Volgende keer beter.

@ Mika,
    Geen idee. Ik denk dat zelfs Bizarre het niet weet.

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ach niet zeuren die tijd is echt niet zo slecht hoor. Ik moet zelf ook een keer aan PGR3 beginnen. Wil toch ook wel een keer een toernament meerijden. Mja ik speel het elke maandag 10 minuten en dan gaat het weer een week de kast in. Dan leer ik nooit goed rijden. Ben het nu toch afgeleerd mja.

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26

Was eeen typfout 47.57 :|! Met 46 was ik blij geweest

Deel Deze Pagina