[PC] [PC] Crytek's Crysis

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 24 jan 2006.

1. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    5000 euro?!? Hmm... Op Tweakers staan er high-end game-PC's voor 2000 euro...
    /me zoekt even link

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1215393

EDIT; Nog even over de systeemeisen... Heb de vorige pagina's al heel wat gelezen... Waar zou je raken met een P4 3.60 GHz? :+
    En over de rest hoef ik me geen zorgen te maken :cool:

Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  2. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij 5000 Euro en ik koop een PC voor je waar je Crysis op de allerhoogste settings mee kan spelen op 1920x1080 (HD-formaat), de komende 2 jaar alle games mee kan spelen en dan stop ik nog even 1500 Euro in mijn eigen zak, oke?

Kijk anders ook even hier en haal daar 3 van de 4 harde schijven uit, vervang de 8600 door een SLI 8800GTX en voor 2500 ben je klaar. En vertel me niet dat dat geen high-end systeem is.

Overdreven gedoe; met een PC van 3 ruggen kom je er ook maar je hebt altijd baas boven baas

*kuch* De eerste benchmarks van de 2900-serie vallen enorm tegen. Een 8800GTX verslaat die Ati's op bijna elk vlak en daarbij heeft Nvidia net vandaag officieel de 8800 Ultra aangekondigd. Helaas is laatstgenoemde wel een kaart die extreem duur is t.o.v. de performance maar enthousiastelingen zal je altijd houden.

Hint: De snelste VGA-kaarten komen t/m Q4 2007 bij Nvidia vandaan tenzij je ergens 30% korting kan krijgen op Ati-kaarten en ze dan in Crossfire gaat draaien!

Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  3. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang de X2900XTX niet uitkomt, heb je gelijk. Hoewel de drivers van ATi zeker nog niet op punt staan. De X2900XT is dan weer wél een waardige tegenhanger van de 8800GTS...

PS; De X2900XTX zou toch ook SM5.0 en DX10.1 ondersteunen? Man..; Dat gaat véél te snel vooruit.

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De eerste benchmarks vallen inderdaad tegen! Misschien dat er voor ATI nog winst valt te behalen door de drivers verder te optimaliseren? Staat me bij dat dezelfde situatie zich eerder heeft voorgedaan.

5. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4

*kuch kuch: Geef mij maar een link dan,er zijn veel onbetrouwbare benches verspreid.

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Betrouwbaarste bron is Dailytech waar er zowel benchmarks van de X2900 XT als de XTX staan. De XT zou een waardig concurrent zijn voor de 8800 GTS, terwijl de XTX het eigenlijk moet onderdoen voor de 8800 GTX. Dit is allemaal wel gebaseerd op een handvol games. Ook kan Dailytech soms ook wel eens wat onzin posten, dus 100% true is het ook niet.

Zolang er geen officïele benchmarks zijn geef ik de R600 nog een kans (en dan voor de XTX). Ook is het natuurlijk nog wachten op goede drivers, wat eigenlijk ook nog het geval is bij Nvidia :+.

7. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    De X2900XTX is toch nog niet gereleast? Hoe kunnen ze hem dan getest hebben? En ik blijf erbij, de drivers zijn 1 week oud :)

8. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, zou een Alienware PC dit speel aan kunnen? Of zijn die PCs voor de grap zo duur?

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn vooral zo duur vanwege het design en de naam. Maar om even een antwoord op je vraag te geven : ja, een high-end Alienware kan dit spel prima aan. Zelfde vlieger gaat op voor een high-end Dell. Of een high-end *vul maar wat in* :)

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Als je weet dat de vorige Far Cry zelfs op Alienware pc's is gemaakt, dan hoef je er niet aan te te twijfelen dat Crysis makelijk op een nieuwe Alienware gaat draaien.

Alienware zijn nog steeds de meest gewaardeerde pc's in zowel games als development opzicht.

Hoop ooit over het geld te bezitten om er 1 te kopen! :b:

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Een nieuwe, ja. Misschien heeft hij een verouderde Alienware PC en dan wordt het een stuk moeilijker om Crysis goed te kunnen draaien.

12. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er geen :b:

Maar kan altijd kijken of ik er 1 kan regelen :)

13. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
  14. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt MAX :D

15. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat ik al eens zei in dit topic; een systeem van Alienware, Falcon of Dell kan ik ook voor je in elkaar sleutelen en dan hou je nog geld over ervanuitgaande dat je geen nieuwe monitor hoeft.

16. JonsoN

JonsoN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor een spel dat waarschijnlijk 50 eurie gaat kosten heb je een comp nodig van 3000 eurie, , dit word me een TE dure hobby :p

17. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, maar omdat je weinig leest en voornamelijk geruchten gelooft, heb jij als enige ter wereld een PC van 3 ruggen nodig.

18. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep bij 1800 eurie ben je er al hoor.Alleen de video kaart is een beetje duur als je hem los wil kopen 500 eurie voor nvidea 8800 gtx

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Zat net het HD filmpje op gametrailers te kijken, en dan zie je pas dat Directx10 + goed snelle pc + 1 van de beste developers de echte next gen maakt.

Vooral dit stukje:

Nu maar hopen dat ze hem later ook naar de 360 poorten, hoewel muis + toetsenbord het beste speelt. Alleen moet je uiteraard wel genoeg cash hebben om weer een nieuwe pc te kopen. :)

20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil straks rond de zomer vakantie een nieuwe PC aanschaffen. En ik denk niet dat ik veel kan gebruiken voor mijn huidige PC.

Wat denken jullie wat ik kwijt zal zijn voor een hele nieuwe PC, waar ik Crysis zonder probleem op kan draaien? Het hoeft niet op max, als het maar soepel loopt met een stabiele framerate.

Deel Deze Pagina