pG| PrO GameSqUaD

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MaUp3Rd, 13 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
  2. SmartieZ

SmartieZ Guest

Oeh tactieken op GameNations. Checken dus.

3. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    ja worden erg leuke items! Daarnaast zijn we druk bezig met een vaste stek we 2 tot 4x p.maand zullen neerstrijken voor trainings avonden en vaste challenge nights. Dus we hebben straks wellicht de mogelijkheid om een aantal dagen in de maand een consolegaming.eu match live te doen, met publiek etc erbij als het uitdagende team ook kan komen maakt dat het nog veel leuker.:thumbs:

Het idee is dan dus ook dat alle matches volledig gecaptured en verslagen zullen worden door onze media partner, die deze dan als item ook weer zal plaatsen op de site. Erg leuk idee. Elk team wat komt zal goed verzorgd worden door team pG, zo zullen we zorgen dat er schermen (LCD, TFT), internet en genoeg te drinken is. We zijn nu bezig met de afrondende gesprekken en zullen voor volgende week woensdag de volledige status update hier posten.

Daarnaast zal pG een eigen collum krijgen en gaan vullen op www.gamenations.nl, dit zal zeer snel van start gaan. Ik denk dat het eerste item voor midden volgende week geplaatst zal worden. We (3kings en ik) zullen ervoor zorgen dat het smakelijke en goed te lezen GoW info wordt.

grt

Laatst bewerkt: 4 mei 2007
  4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Worden de rijskosten ook vergoed? :9
    En ik zie dat de naam is veranderd Gamesquad.

5. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn joh vind het echt super dat heel die clangaming nu naar een ander niveau wordt gelift hier, alleen jmmr dat ik dan niet aan gow doe, hopelijk wordt dit nog grootser als h3 uitkomt en dan zie je mij zeker verschijnen!!!

6. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Goede ontwikkeling dat je GameNations ook in die training/clanmatch sessie's betrekt Mike! Dit gaat echt dik worden, heb overigens nog niets van GameNations gehoord over die column..?

7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Goed bezig Mauperd, pG gaat pas ECHT Pr0!

8. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je ff inschrijven heb ik met ze afgesproken! Word inderdaad erg top, weet zeker dat het een succes gaat worden. Ik had dit niet zonder de hulp van alle pG members gekunt! Wacht maar tot UT3 uitkomt, dat word helemaal op en top pG!

9. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Wanneer komt UT3 uit?

10. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    nov ofzo

11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Zo laat allemaal..........

12. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    ah je we zien het vanzelf! met de nieuwe mappen brengt GoW zeker weer een maandje a 2 plezier! vakantie etc ertussen en drukte rond de wcg, voor dat je het weet is het voorbij en eten we met zijn allen weer konijn enzo! (na, voor en tijdens een potje UT:cool:

13. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels de rechten op GameNations.nl gekregen, zal morgen even een basic stukje over de nieuwe mappen posten.

Heb overigens met Rbert en Locust gesproken Maup3rd, maar ze waren niet zo enthousiast als ik gehoopt had. Zal binnenkort nog eens met ze praten, maar ik baal er echt zo erg van he dat wil je niet weten....

De match vs inT zal morgen gespeeld worden, ze konden vandaag niet. Jammer.

14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Is dat zo :9 ik was vandaag online toen jullie net offline waren.
    Weet niet ckr of ik morgen kan -> Bevrijdingspop.

15. SmartieZ

SmartieZ Guest

Snelle shooters = pG Right? Quake 4 Anyone?

16. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zou jou aarsje daar zeker eens op willen rapen? Wanneer heb je tijd? Laat maar weten wanneer je kan dan zal ik een lekkere 1vs1 pG vs qG opzetten. best of 5 (first to :cool:}:]

Frag limit 0
    Time limit 10
    Tourney mode

mappen zien we dan wel. ik zeg maandag avond?

de 2 leiders tegen elkaar.

ciao

Laatst bewerkt: 5 mei 2007
  17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Haha of SmartieZ durft niet, of hij wordt zwaar geownd.

18. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees het laatste, SmartieZ durft altijd tegen mij!!! aangezien ik zijn verlies heel stilletjes zou vieren en nooit aan de grote klok zou hangen, verwacht ik heel veel plezier maandag avond.

Lijkt me ontzettend leuk maatje. Dus kom op, ga die challenge met me aan.8) :b: gewoon ff ouwe jongens krentekont, fun fun fun. Misschien kan ik qG dan ook eindelijk eens iets leren. LOOOLLLLL

Laatst bewerkt: 5 mei 2007
  19. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Of we nemen ff snel D4ngerous D4ve aan :9, volgens mij was hij ook best goed.

20. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd eVo Overkill speel nu maar is met priest nl hij heerst in quake 4 vooral met de railgun.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina