Spider-Man 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door DraiMeister, 14 dec 2006.

1. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ziet deze spiderman er waanzinnig uit zeg, moet je het spel gewoon is vijf minuten stilzetten en kijken hoe dat pak van hem uitrekt en krimt als die beweegt (in de game dan, want op de foto zie ja dat niet natuurlijk). De animatie van een superheld is nog nooit zo mooi geweest als in deze game _O_ .

2. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik lees juist hier en daar dat de graphics tegenvallen is dat zo?

3. basovich

basovich Guest

graphics vallen opzich wel tegen maar ook weer niet;).. de X360 kan meer aan maar het is beter dan Xbox1 graphics. de tussenfilmpjes zien er wel leuk uit maar verder vind ik dit niet echt de mooiste game voor de 360. Eragon was echt dramatisch maar dit is er niet ver vanaf.

Het rondslingeren in de stad is natuurlijk wel gaaf!! om de tijd krijg je een upgrade als je bijvoorbeeld veel slingert. Dat is wel stoer.
    De missies zijn zeer gevarieerd van boeven vangen tot foto's maken voor je werk van bijv. een reuze hagedis;).
    Ook moet je met Mary-jane door de stad heen slingeren en opvolgen wat zij zegt.
    allemaal wel leuk maar het verveelt na een tijdje een beetje.

Graphics: 4
    Originaliteit: 7 (qua missies enzo;))
    Gameplay: 6

eindcijfer: 5.7

Laatst bewerkt door een moderator: 4 mei 2007
  4. jimmeh

jimmeh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik sta nu bij zo'n helicopter en er zit een soort van robot aan vast met een draad wat moet ik nu doen? need help pls|:-

5. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok no go voor mij :D thnx

6. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie klinken allemaal wel positief, maar ik vind een 5,7 wel een heel erg laag cijfer eigenlijk voor iets waar je 60 euro aan uitgeeft.

7. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Welke missie is dat?

8. jimmeh

jimmeh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ging naar photo assignment en nu werd ik daarheen gestuurd is bij de haven en hangt zo'n helicopter in de lucht met draad eraan naar beneden en daar hangt dan zo'n robot aan en er staat iets met foto's maken alleen heb ik al gedaan en dat werkt niet... en trouwens wanneer wordt je zwarte spiderman?

9. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Ooh daar, je moet gewoon de correcte foto's maken. Hij geeft ook aan dat je 'm hebt gemaakt.

Zwarte spiderman wordt je wanneer je ongeveer meer dan 20 / 25 missies hebt voltooid. Dat is de missie met de sandman.

10. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben nou ook net de zwarte spiderman geworden. Ik heb ook zo'n rotmissie voor de daily bugle. Ik moet foto's maken van een nep spiderman die onderaan een helikopter hangt. op het eind valt hij en moet je hem opvangen maar dat lukt me maar niet

11. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Ja haha, bij mij lukt dat ook niet. Ik heb die missie tijdelijk overgeslagen. Ik heb het wel 100 keer geprobeerd ik krijg 'm maar niet te pakken. |:-

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ben toch benieuwd naar meer meningen rondom het spel......

13. basovich

basovich Guest

tsja het is gewoon een spel waarvan je moet houden..het is leuk maar dan voor even. als het heel lang leuk zou blijven kreeg het spel van mijn een 8. Maar aangezien ik het na een tijdje toch een beetje saai vind krijgt het van mij een klein 6je.

14. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Een zesje is echt te laag hoor, natuurlijk zijn het geen fotorealistische omgevingen, maar juist de cartoony look uit de stripverhalen wordt haarscherp en kleurrijk op je scherm getovert. Het is en blijft een spiderman-game, het is niet de bedoeling om met een of ander futuristisch snipergeweer aliens uit de lucht te knallen, nee jij bent spiderman. En dan bedoel ik dat je je echt spiderman voelt in deze game. Boeven en ander gespuis worden met enkele simpele maar schitterende moves uitgeschakeld. Alles ziet er als je er nou eens rustig de tijd voor neemt zo mooi uit, en wat de afwisseling betreft zit het ook wel goed, leuke missies en als je werkelijk alles wil vinden in dit spel ben je echt wel een tijdje zoet.

Graphics: 8
    Orginaliteit:7,5
    Gameplay:8

Eindcijfer:7,9

15. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dit spel helemaal gebasseerd op de film, dinsdag had ik film gezien en het zag er goed uit allemaal dan de vorige 2 films.
    Ik vond spiderman ultimate ook een erg leuke game door de Free Roam, wel vet dat het in 3 weer terug is.
    Zit de rode venom ook in het spel? Hij heet volgens mij Carnage. Hij zat in spiderman ultimate.

16. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bij die missie van de lizard dan moet je met hem vechten en moet je als een wezenloos op de a knop drukken volgens mij iemand tips?

17. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Reviews?

Wat ik dus apart vind is dat er nog geen enkele review van de game op internet te vinden is. Geen IGN.com, geen Gamespot enz enz.

Hebben ze dit expres gedaan omdat de Spider-Man 3 film net in de bios is en mensen het dan maar automatisch kopen en zich niet kunnen laten beïnvloeden door review cijfers zodat er meer exemplaren verkocht worden? Lijkt bijna een afspraak met de ontwikkelaars ofzo. Ik lees dan wel weer erg veel positieve "Readers Reviews" op Gamespot.com.

Ik heb zelf ook wel zin in de game, maar ik wacht toch nog effe reviews af en aangezien ik een 360 én Ps3 heb, wil ik effe wachten welke versie beter word in het algemeen.

18. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net een uurtje gespeeld en het bevalt me goed moet ik zeggen. Het slingeren is heerlijk, het vechten is erg leuk en de missies bevallen me ook goed. Ik moet wel zeggen dat ik grafisch wat meer had verwacht, vooral op de grond ziet het er wat matig (en herhalend kwa auto's) uit. Ook heb ik een paar rare bugs gezien waaronder een crimineel in een auto die magisch verdween.

Voor de spider-man fans is het spel de aankoop wel waard. Bij de MM krijg je er ook nog eens een aardig shirt bij.

19. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    hoe zit het met de camera? want ik heb gehoord dat die soms erg vervelend kan zijn.

20. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe is de muziek. Is het orginele film muziek of Gecomponeerd "op basis van" Danny Elfman's Score? Vind ik erg belangrijk voor de sfeer. Zolang het iig maar echt het Spider-Man gevoel geeft.

Deel Deze Pagina