heheh nou.. ik ben hartstikke verslaafd en 1; geld is voor mij geen probleem 2; dit vind ik beter dan me char te deleten en daarna Kaal terug vragen van blizz 3; een Irl vriend zit op die server. 4; battlegrounds zijn linked naar mijn oude realm
Misschien, maar ik heb zo'n 2 jaar plezier gehad met de paladin class (met een aantal breaks) en denk dat ik in die tijd wel alle mogelijke fun uit die klasse heb weten te halen. Maar ik zal er niet zo snel van wakker liggen dat ik de pala heb gedelete, want het is maar een spelletje. True, bij mij niet helemaal het geval. Niet helemaal omdat ik nu niet meer van plan ben te raiden, maar gewoon casual ga spelen. Af en toe een instance, af en toe pvp (arena). Vandaar de warlock. Healen kwam me de strot uit.
Eigenlijk een kutscreen, maar ik was zo blij met m'n Epic mount, dat ik er een paar honderd screens van trok
de mace van Prince is nog steeds niet gedropt voor mij... en voor de guild niet eens hopelijk deze week dan :<
aye die heb ik, ik hoef geen ene tier 4 part meer de gloves en leggings zijn helemaal eens geen upgrade
Ik zit te denken om dit spel te gaan spelen, heb 3 jaar lineage2 gespeeld en dat begint ook voort te vervele op hoog lvl. Heb een rogue 36 nu. Maar vraag me af of dit spel ook nog leuk is als je een tijdje 70 bent......en of er veel pvp is? Want ik ga hier puur voor de pvp