Xbox 360 HD DVD Player [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt me op dat de echt grote titels allemaal op beide discs uitkomen. Daarmee is de oorlog toch een stuk minder spannend.
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat was natuurlijk te verwachten. Geld stinkt niet, dus de 'grote' titels worden veelal op beiden formaten uitgebracht. Ik verwacht dat dit jaar nog een aantal 'exclusieve' studio's multiformat zullen gaan. Waarom de andere helft van de markt links laten liggen terwijl daar ook geld valt te verdienen ;)
     
  3. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nou ook planet earth besteld. Heeft iemand hem al binnen??
     
  4. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb alles precies wat jij hebt, ik zal het zo even testen.
     
  5. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Btw een overzicht van de verkoop percentages van axelmusic.com. Bij Rodisc waren de verkoopcijfers van hd dvd ook beter. Alhoewel je in de tabel wel ziet dat het verschil kleiner wordt.

    BLU-RAY HD-DVD
    Weekly 48.4% 51.6%
    Monthly 41.5% 58.5%
    Yearly 34.3% 65.7%

    Releases 305 258
    * Based on AxelMusic.com sales
     
  6. lonely1

    lonely1 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    probleem opgelost het was een rare fout in de hd dvd speler, hij las alle hd dvd films niet meer in, ik dacht dus dat ie al kapot was. (hij lag op z'n kant) nu heb ik hem rechtop staan en dan doet ie ineens alles weer wel. dus ook chronicles of riddick

    echt maf want eerst las hij wel gewoon alle hd dvds op z'n kant en nu niet meer
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de HD-DVD Donderdag ook gekocht bij de FRS.
    Veel keuze hadden ze in Almelo niet , maar de films waren wel stukken goedkoper dan bij de MM in Hengelo.

    Persoonlijk vind ik het geluid van de HD-DVD behoorlijk zacht.

    Normaal draai ik mijn Yamaha versterker nooit verder dan -35db.
    Maar bij (The chronicles of Riddick) moet ik de versterker open draaien tot -27db ???
     
  8. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb hem momenteel in bestelling staan. hij zou deze week binne moeten komen. zal ik eens kijken of de hd dvd versie het doet bij mij.

    zo niet, hopelijk na de "spring update" wel.
     
  9. lonely1

    lonely1 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al een tijdje de exotic saltwater aquarium van hd-scape (hd-dvd) en daar doet het menu ook vreemd, op dezelfde manier als bij de hd-sampler disc.

    Is gewoon een bug die er nog uitgewerkt moet worden.
     
  10. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws dus!

    Nog beter nieuws is dat vandaag "Planet Earth HD-DVD" bij mij is aangekomen en het ziet er echt WAUW uit :eek:

    Ka gauw weer verder kijken maar de beeldkwaliteit is echt super!
     
  11. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, op maandag 23 april was die van mij verzonden via Amazon.com, zaterdag 28 april stond de koerier voor de deur (geen import kosten \o/ ). Het ziet er echt adembenemend uit, zeker het geld waard geweest.
     
  12. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Was net bij de FRS in Zaandam,en er lagen behoorlijk veel HD DVD films. Onder andere rambo,first blood, fatf, 2f2f,jarhead,kingkong en nog veel meer.
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft o.a. te maken met die beruchte Dolby Digital 'nacht-mode'. Bij de DVD uitvoering van Miami Vice staat m'n volume op -32dB. Bij de HD DVD versie moet ik heb op -5dB zetten om hetzelfde geluidsniveau te bereiken. Dialogen klinken niet echt mooi, en de lage tonen zijn ook veel minder aanwezig.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Same here. Maar het beeld was perfect. :cool:
     
  15. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gingen ze ook iets aan dat geluid doen. las ik op avforums. had een ms insider gepost, zelfde als die fix voor Hdscape en Discovery atlas hd-dvd's.
     
  16. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0

    hoe duur was die in euries met verzendkosten erbij ?

    hij staat met 66$ op amazon.com (ongeveer 50 eur)
     
  17. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem besteld op axelmusic.com en daar ben ik totaal € 64,00 nog iets met verzendkosten... tenminste als je het over planet earth hebt.
     
  18. mk2k

    mk2k Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    die bedoelde ik ook. maar de prijs weet ik van axelmusic. en 3 eur verzendkosten omdat ie 200gram is. maar ben benieuwd naar amazon.com omdat ie daar uit U.s.a. moet komen. wat dat aan verzendkosten enz is.

    Anders kan ik hem inderdaad gewoon bij axel bestellen of wachten tot ie bij amazon uk leverbaar is.
     
  19. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    KLIK

    Vanaf nu ook bij zuiderpark HD-DVD's en Blu Ray ook al staat er nu maar 1 film (The Departed).
     
  20. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er bijna 51€ inc. verzendkosten voor neergelegd, niet duur voor 4 HD-DVD's.

    In dollars was het bedrag $73,97, als je naar http://www.travelex.com/nl/personal/converter.asp?content=cnv&lang=NLD gaat zul je zien dat het omgerekend 50,74 euro is op het moment van schrijven.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina