Je bent niet de enige, ik heb het ook. Het schijnt dat deze disc playback problemen heeft met de HD-DVD add-on van de XBOX 360. Hetzelfde geldt voor Digital Video Essentials dat dezelfde uitgever heeft. Naar zeggen zal de dashboard update van aanstaande maandag dit probleem oplossen, maar dat is vooralsnog onzeker. We zullen maandag zien.
Het volgende werd gepost op avforums over het probleem met de HDScape HD-DVD's. Als alles goed is moet de dashboard update van deze week het probleem oplossen. Het bericht komt van HDScape zelf.
is het btw mogelijk als ik een HD film download en dan op een Dual Layer brand om die vervolgens in me xbox360 te kijken zonder de HD Addon te hebben ?
Als het een .mkv bestand betreft zul je het eerst om moeten zetten naar DVD of WMV. Heb je een WMV HD film, dan kan het zijn dat de 360 hem zonder problemen afspeelt. Let op! Het gros van de op internet te vinden WMV HD films kunnen niet worden afgespeeld op de 360. Ik zelf had laatst geprobeerd om de WMV HD versie van "The Fifth Element" af te spelen, maar die deed het dus niet (dat heeft met de compressie te maken).
Heeft er iemand nog een goedkoop adresje voor de speler? Ik ben er toch over aan het twijfelen om er een te gaan halen...
Zoek een paar pagina's terug naar een univendi of iets dergelijks, verkopen hem heel goedkoop. Volgens mij staat hij ook in de startpost.
Jammer, dynamische bereik fix zat dus niet in de lente update. Op het avs forum hadden ze 't over een andere update die vóór 22 mei zou moeten verschijnen....
Eindelijk mijn HD DVD van planet earth binnen... echt prachtig...Volgens mij was de hd dvd speler in eindhoven bij de mediamarkt nog maar € 175,00. Ps telkens als ik xbox uitzet kan ik niet beginnen waar ik gebleven ben bij een film... heeft iedereen dit?? Wordt dit nog een keer door microsoft opgelost?
hdscape sampler werkt nog steeds niet na deze update. hopelijk is dat in diezelfde update voor 22 mei opgelost.
Ja inderdaad .. ik lees dus net hoe het moet : guys, you burn this to a dual layer disc with something like nero (set to burn udf/iso with xbox compatibility ON) then stick it STRAIGHT into your 360 and go to the media tab and it will show up as a wmv movie file on the play from disc button easy as that !!!! Stuur maar een PM dan stuur ik je een site door :b:
Gebrand op deze manier .. dus met UDF en die Xbox Compaitible aan en hij doet het perfect ! alleen geen ondertitelingen dat is wel jammer !
WMV HD heb ik juist tot nu toe zonder problemen kunnen afspelen op mijn Xbox360. Terminator 2, Speed (Imaxfilm, niet die met Keanu Reeves) en nog wat andere WMV HD's films heb ik zonder problemen kunnen streamen.
Heb zojuist de WMV HD van Deja Vu gekeken op m'n 360, gewoon via de stream met mijn PC. Ik heb wel al meegemaakt dat WMV HD's het niet deden op mijn 360. Je moet goed oppassen met welke je download, want sommige worden niet gemaakt voor de 360, maar alleen voor de PC. Meestal staat er wel in de NFO of je hem kunt streamen naar je 360. :b:
me pa gaat morge naar azie maar me vraag is kan hij daar gewoon hd-d'vd's kopen en dat ik ze dan kan afspelen binnenkort op me hd dvd box 360 (europese versie)
HD DVD's zijn (nog) niet regiogebonden, dus je kan ze inderdaad afspelen op de Xbox 360 + add-on. Voor de zekerheid even de verpakking in de gaten houden, je weet nooit