Virtua Tennis 3 toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door iMark 007, 22 mrt 2007.

1. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies de stand meer van de eerste set, maar was een spannende match. Eindelijk een echte wedstrijd.

Lord teddybeer - ninetales NL
    3-6, 6-1, 6-4

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De eerste set won ik met 6-4. Het was een keer echt een leuk potje. De vorige keren was ik na een kwartiertje spelen al klaar. Nu was het tenminste een mooi gevecht. Zo jammer van die laatste set. Bij 5-4 voor Teddybeer had ik 2 breakpunten, maar helaas net niet gelukt. Ik weet niet of ik het vanmiddag al heb gezegd, maar in ieder geval gefeliciteerd ;)

En TSquares en Heartbeat, gaan jullie nog spelen?
    Het toernooi heeft het tempo van een gehandicapte slak ;)

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Pro Evo Gamer wil niet meer meedoen. Blijkbaar teveel moeite om nog 1 wedstrijd te spelen. Beetje jammer dat sommige mensen zo in elkaar zitten, maar meer woorden ga ik er niet aan vuil maken. Teddybeer had waarschijnlijk toch wel gewonnen, maar het gaat om het principe. Lord Teddybeer staat dus in de finale

4. LordTeddybeer

Leuk Bevonden:
    0
    Ok jammer, maar ik ben helemaal klaar voor de final :)

5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    het tornooi is al meer dan een maand bezig ik heb heel de tijd tennis gespeelt maar nu is het tijd voor iets anders.Dit tornooi had sneller vooruit moeten gaan en dat weet jezelf ook

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb er zo ook wel mijn ideeen over, maar die houd ik voor me
    Ik ga geen mensen aanvallen die ik voor de rest niet ken
    Ik had ook liever gezien dat het soepeler ging, maar meer dan mijn best kan ik niet doen

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Heartbeat is bij deze gediskwalificeerd. Het duurt veel te lang voordat hij een keer een potje speelt. Daarbij reageert hij niet op mijn PM's, terwijl ik hem wel berichtjes zie posten in andere threads. TSquares reageert wel gewoon op mijn PM's dus die staat (zonder te spelen) in de finale. Op basis van het niveau dat ik dit toernooi heb gezien, is het wel een terechte finale.

8. LordTeddybeer

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik zal komende week dus ff een plaatje moeten vinden tussen de Halo 3 beta :p

9. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, na een zeer moeizaam verlopen toernooi hebben we een winnaar!

TSquares - LordTeddybeer 6-1 6-1.

10. CrispyMule

CrispyMule -No Guts No Glory-

Leuk Bevonden:
    0
    Gefliciteerd man....:thumbs:

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Gefeliciteerd TSquares. Het was voor mij de eerste keer dat ik hier op xbw een toernooitje organiseerde, het was tevens de laatste keer. Als iemand anders een toernooi organiseerd, doe ik graag mee. Maar zelf organiseren doe ik niet meer. Wel een les misschien voor een ander die een toernooi wil organiseren, geen poulesysteem gebruiken. Mensen die dik verloren hebben, laten gewoon niets meer van zich horen. In een knock-out systeem heb je hier geen last van. Maar in ieder geval bedankt aan de mensen die zonder problemen mee hebben gedaan.

Deel Deze Pagina