FM Time Challenges

Discussie in 'Algemeen' gestart door FM Competitie, 29 mei 2006.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Is SABR een goede club benson?

    Zit niet helemaal in de FM1 scene om het zo maar te zeggen. Is het van het niveau TRC, PpR en TTR (dat nu wel dood is maar toch), of iets daarachter?
     
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Nog steeds top 10 in (bijna) alle onderdelen (p2p sinds paar weekjes nr. 13 ) :cool: Alle tijden zijn zonder draften en shiftglitch gezet anders had het 5 of 6 geweest qua hotlappen dacht ik. TRC en PPR is wel echt elite, dat niveau halen we net niet wat hotlappen betreft.

    Het zijn wel allemaal erg goede, nette, en vooral volwassen racers dus dat is echt tof en ik vind het gezellig. Zijn super behulpzaamen er zitten goede tuners bij. We doen ook wat tournamentjes enzo met sim dmg en collisions en dan kan ik zowat niemand bijhouden :+ Er zijn nog wat nieuwe mensen bijgekomen die ook behoorlijk snel zijn dus dat zit wel goed. Al wordt de concurrentie voor fm2 wel heftig, het is wel de doelstelling daar nog wat neer te zetten :)
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    FR geacepteerd :)
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Thanks! :D Ik ben altijd 's avonds online dus als ik je zie stuur ik een invite :)
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt vetjes dan met forza2.

    TTR gaat waarschijnlijk weg, maar veel zullen wel eigen clubjes beginnen, dus dat zijn er al wat, dan komt VVV natuurlijk, en nog wat andere clans van PGR3 die het wss wel goed zullen doen. TzZ, R1R, SC en NRG verwacht ik wel wat van. Voeg daar dan de bestaande top FM1 teams aan toe (TRC, ppR, SABR en nog die paar andere waarvan ik nu de naam niet weet :+ ) en je hebt een mooie community. ^^
     
  6. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Yo heb je ook ff een FR gestuurd, lijkt me wel leuk eens tegen je te racen, leuke uitdaging. Maar goed, zie je wel eens online. :thumbs:

    Edit*: en ik wil wel een keer racen tegen die beste gast uit je club/clan. ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2007
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik wist dan Laguna Seca nog niet scherp stond.. nu wel redelijk:
    1.35.304 :)

    Zo ook maar eens andere challenges proberen.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2007
  8. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Wtf!? kappen nou :D Das snel!
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat was inderdaad wel een redelijk foutloze ronde ja :) Vind het zo ook wel mooi geweest :9 Was niet zo te spreken over mijn 1.36.636, omdat ik wist dat ie beter kon.
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    1.35.368

    1.34 zit er opzich wel in moet ik zeggen. Ik "verneukte" de 4e bocht in dit rondje, en ook de allerlaatste 3 bochten gingen niet bizar snel.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nette tijd :eek: Niet nog sneller gaan aub :9
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk wel ff, moeilijkste is nog 11 goede (zoniet meesterlijke) bochten linken in één rondje ^^
     
  13. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    1.35.258 :cool:

    Het vage is dat ik niet eens het gevoel had dat het echt goed ging :confused:
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, over een week zitten we op de 1.34.5 (dat acht ik geen eens voor onmogelijk)
     
  15. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Hehe, dacht ik ook precies :+ En ik zeg het niet om op te scheppen ofzo maar ik was serieus verbaasd om de tijd. Ik schakelde zelfs nog naar zn 4 voor de finish omdat ik het niet verwachtte... Ik raakte gewoon geen 1 bocht écht lekker. Blijkbaar bleef de schade beperkt want het was uiteindelijk wel een redelijke tijd geworden. Ken je nagaan als je niet zoals ik voor iedere bocht een hartverzakking hebt 8) Echt niets voor mij dat hotlappen

    Ik weet alleen niet of ik nog veel ga hotlappen want ik moet nog wat GTS Skylines tunen voor een stuk of wat banen voor een clubwedstrijd :) Dat duurt ook altijd wel even, en dan nog wat oefenen want moet natuurlijk wel representen :+
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Omg.. ik dacht dat ik er klaar mee was :9 Nu moet ik weer aan de bak :) Ga m'n best doen! Nette tijd iig :)
     
  17. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    1.36.610 :{ toch weer 0.200 harder dan dat ik eerder op de avond reedt, maar ik kan naar een 1.35 hoog, maar ik slip Teveel het gaat nu wel steeds beter, tis denk een kwestie van wennen aan de gameplay van forza..
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad :) Waat het stylish glijden in PGR3 nog wel eens snel wil zijn, verlies je er in FM enorm mee. Wat ik vaag vind zijn de ghosts. Welke worden er nu opgeslagen? Als ik voor mijn "snelste" ghost finish, heb ik een hogere eindtijd dan van de ghost? :{ En nee, ik heb dan onderweg geen bonus gepakt :9 Heel apart.
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    De ghost wordt opgeslagen waarbij je als eerste over de finish komt, met of zonder penalty. Bij mij staat mn crx in de leaderboards dus slaat elke keer mn ghost niet op wat best storend is.
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Hmm, zal ook eens kijken of ik die kan verbreken. The game is on!}:]

    :thumbs:
     

Deel Deze Pagina