Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roijackers

roijackers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk een filiaalmanager gesproken die er verstand van had, kreeg steeds een verkoper die dacht er verstand van te hebben, maar na 2 keer xbox support en de winkel gebeld te hebben was ik het beu.

Maar goed hij kon mij iig een antwoord verschaffen en zei dat het bonnetje verplicht was als bewijs, maar de doos niet. Hij zei winkels prefereren dit wel, maar hij zei deze doos kun je niet plat maken, dus ik kan me voorstellen dat je dan weinig zin hebt om hem te bewaren. Het is dus niet verplicht.

Toch bedankt voor jullie antwoorden.

edit: weet iemand hoe het stuur aanvoelt in Ridge Racer 6? Vind het namelijk vaag dat je iedereen hoort dat zonder Force Feedback alle kanten op zwabbert. Ik heb hier nog een stuur van een aantal jaren geleden en dat was een van de eerste met vibration feedback en mijn zusje heeft er nu een zonder uberhaupt ook maar iets van feedback. Ik speel de races toch met gemak. Wie kan mij dit verklaren?

Laatst bewerkt: 27 apr 2007
  2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel of nou wel of niet een stuur moet kopen...

Aan de ene kant is het natuurlijk prachtig spul, maar ik heb geen ruimte om het stuur te bevestigen aan een bureau of een stoel... dat betekent dat ik het stuur op schoot moet nemen.
    Maar ik heb geen enkel idee hoe comfortabel dat is, of mischien is het wel helemaal niet comfortabel?

Iemand die het stuur op schoot heeft tijdens het racen?

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kheb het stuur sinds gisteren, de MS wireless, het kan wel opschoot, maar het is zwaar kut! Ik ben nu een tafeltje aan het maken :)

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Is 80 uro voor een 'ongebruikt' stuurtje zonder PGR3 een mooie prijs? ;)

*Onderhandeld...

5. roijackers

roijackers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan hoe oud het stuur is he

als je neemt dat hij 130 euro nieuw kost gaat er ong. 30 euro spel af zit je nieuwprijs 100 euro. Niet gebruikt trek ik altijd een beetje in twijfel, waarom koop je hem dan????

Ik zou eerst eens informeren hou oud hij is en of er nog garantie op zit

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem morgen ophalen :D

Hij is 1 keer gebruikt, en daarna terug de doos in gegaan. Was gekocht in een oprisping. Hij wordt verkocht omdat er geld nodig is (beetje rare reden maarja :9). Nog compleet met bonnetje, boekje, etc. Lijkt mij btw wel logisch dat er nog garantie op zit, zo lang (24/11/2006) bestaat dat ding toch nog niet?

Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  7. japppie

japppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag:

Moet je het stuurtje op de tafel vastmaken of kan je het ook op je schoot leggen

8. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    lees de thread eens door..

9. japppie

japppie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen zin om 48 pagina's helemaal door te lezen.
    Als je het antwoord weet kan je het ook gewoon zeggen

10. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Pagina 1 is genoeg O-) Maarre man, een van de belangrijkste selling points is dat je hem zowel op je schoot als op een tafel kan gebruiken. Dus heel even op een website kijken met het product en je had het zelf gevonden, ietsje meer onderzoek mag wel |:-

Back ontopic; Ik heb hem! Vanmiddag opgehaald bij een meisje in Nijmegen. Uiteindelijk toch nog de game erbij gekregen voor die 80 euro :D Eerst ff lapmount geprobeerd; dat stuurt gewoon niet echt heel lekker. Gemakkelijk een hele draai aan het stuur geven is dan echt moeilijk. Ik heb in 3 minuten (echt O-) ) een steun gemaakt die ik voor mijn bank kan zetten, en heb hem daarop vastgemaakt. Echt een grote verbetering, sturen gaat zo veel precieser en force effecten komen veel beter over. Eerste ervaring met racen in PGR3 is dat het zéker wennen is, maar wel echt heel gaaf als je zo een bocht echt heel strak kan nemen. De driftende bakken moet ik echt even opnieuw onder de knie krijgen; het uit de drift komen is veel anders met die pedalen en het stuur. Normaal speelde ik een beetje met de triggers en stickje, dus dat is ff wennen. Met een niet driftende wagen (de Evo VIII bijvoorbeeld) gaat het rijden wel een stuk gemakkelijker, echt een genot om dat met een stuurtje te rijden. Ik zit er nog wel aan te denken om een HansSystem oid te halen, lijkt me wel lekker stevig voor achter de bank, en zo kan ik hem makkelijk wegzetten.

Dusse, ik ga nog ff lekker oefenen, en hopen dat de Forza 2 demo snel komt :)

edit: Weet een van jullie of een HansSystem ook op te halen is? Of is het écht alleen internetbestellingen?

Laatst bewerkt: 4 mei 2007
  11. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij sommige internetwinkels kan je spullen ook afhalen, even de juiste in de buurt zoeken zou ik zeggen*)

12. Thron

Thron Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net een paar dagen mijn stuur binnen én ook een 'wireless reciever for windows' erbij. Dit werkt echt fantastisch\o/ . Kan nu al mijn 360 controllers ook voor de pc gebruiken...wat een vondst!!
    (en nu forza2 nog dan ben ik helemaal blij...)

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er sowieso dan ook winkels die het Hanssystem verkopen? Volgensmij is het echt alleen Hanssystem.nl of mailen naar het bijbehorende email adres om te bestellen...

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Tss beetje IO'er maakt hem zelf ;)

15. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik wist dat die ging komen :D

Het zou wel kunnen, maar ik ben al met een kastje bezig, en ik heb al een druk schema, en dan ook nog al dit erbij... Tevens heb ik een hekel aan metaal schuren voor het spuiten :9

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Kan ik me iets bij voorstellen :) Al vind ik €55 incl wel wat duur voor wat je ervoor krijgt. Maarja denk dat die hans(8)) ze ook zelf maakt?

Daarnaast lijkt het me dat hij horizontaal gaat wankelen? Maar 2 buisjes achter elkaar...

Laatst bewerkt: 5 mei 2007
  17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, daarom wil ik ook wel liever ophalen. Meer dan 20% van de prijs aan verzendkosten my ass.

Dat wankelen valt wel mee denk ik. Ik merk nu dat ik meer naar voren en naar beneden op dat stuurtje druk, dan naar links en rechts. Misschien dat wat gebruikers hier op het forum op kunnen reageren...O-)

18. JeePee

JeePee Guest

Leg eens uit? Want als je naar onderen drukt ga je toch gewoon recht door?

19. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe. Nee, het is niet dat ik stuur door in die richting te drukken. Het is meer de (beginners) spanning denk ik nog, dat ik dat stuurtje naar me toe trek of van me af duw in een race :9

Als ik er wat meer aan gewend ben zal ik er alleen nog maar aan draaien denk ik ;)

Laatst bewerkt: 5 mei 2007
  20. JeePee

JeePee Guest

Ow, dat heb ik ook ja. Daarom heb ik het stuur ook met dubbelzijdig tape en tyripjes vast gemaakt. Zit muurvast dat ding :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina