Pagina 1 is genoeg Maarre man, een van de belangrijkste selling points is dat je hem zowel op je schoot als op een tafel kan gebruiken. Dus heel even op een website kijken met het product en je had het zelf gevonden, ietsje meer onderzoek mag wel
Back ontopic; Ik heb hem! Vanmiddag opgehaald bij een meisje in Nijmegen. Uiteindelijk toch nog de game erbij gekregen voor die 80 euro Eerst ff lapmount geprobeerd; dat stuurt gewoon niet echt heel lekker. Gemakkelijk een hele draai aan het stuur geven is dan echt moeilijk. Ik heb in 3 minuten (echt ) een steun gemaakt die ik voor mijn bank kan zetten, en heb hem daarop vastgemaakt. Echt een grote verbetering, sturen gaat zo veel precieser en force effecten komen veel beter over. Eerste ervaring met racen in PGR3 is dat het zéker wennen is, maar wel echt heel gaaf als je zo een bocht echt heel strak kan nemen. De driftende bakken moet ik echt even opnieuw onder de knie krijgen; het uit de drift komen is veel anders met die pedalen en het stuur. Normaal speelde ik een beetje met de triggers en stickje, dus dat is ff wennen. Met een niet driftende wagen (de Evo VIII bijvoorbeeld) gaat het rijden wel een stuk gemakkelijker, echt een genot om dat met een stuurtje te rijden. Ik zit er nog wel aan te denken om een HansSystem oid te halen, lijkt me wel lekker stevig voor achter de bank, en zo kan ik hem makkelijk wegzetten.
Dusse, ik ga nog ff lekker oefenen, en hopen dat de Forza 2 demo snel komt
edit: Weet een van jullie of een HansSystem ook op te halen is? Of is het écht alleen internetbestellingen?
Laatst bewerkt: 4 mei 2007