Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij waren de 2 Xbox 360’s ook uit midden 2006 en zagen (de nieuwe geur kon je ook ruiken) er ook nieuw uit. Misschien zijn ze nieuw gefabriceerd of is het een oude gerepareerde met een nieuwe DVD-drive. Maar ach, als ie het maar (lang) doet. :)
     
  2. roijackers

    roijackers Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox360 wordt ook helaas opgestuurd. Maar krijg je dan een gerefurbished terug of gewoon een nieuw als ze hem niet kunnen repareren?
     
  3. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Nou als je hem open hebt gemaakt, weten zij natuurlijk niet meer zeker wat de oorzaak van het defect is. Een leek die zo een machine openmaakt kan snel iets stuk maken. Dus zonder zegel kan jij niet bewijzen dat de fout bij MS ligt. En MS kan zeggen dat jij de xbox zelf hebt stukgemaakt door hem open te maken.
    En de zegel is zilverkleurig en er staat microsoft op. Je ziet hem door de faceplate weg te halen en dan zit hij in het midden.
    Maar zoals ik al eerder zei, stuur hem gewoon op, wie weet krijg je toch een nieuwe. In het ergste geval krijg je je kapotte xbox terug. Niet geschoten is altijd mis :b:
     
  4. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    oh Microsoft is weer zo vriendelijk ...

    - vorig week vrijdag opgestuurd ...
    - dinsdag e-mail ontvangd dat daar anagekomen is
    - woensdag morgens weer een e-mail ontvangd dat het verzonden is
    - vandaag de vrijdag de UPS is gekomen en een doos gebracht hmm ik zag meteen ene X360 verpakt in een plastiek zakje en dan 2zachte kussens tegen stoten

    hmm dan vroeg ik zooo beleefd "wat is de kost?" en die UPS gast lacht zich dood en die zegt gratis

    YEAH !!!
     
  5. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Het valt me op dat Microsoft hun service flink heeft verbeterd heeft binnen een jaar. Vorig jaar belde ik nog dat mijn Xbox 360 de DVDtjes bekrasde en ik werd vervolgens 'letterlijk' uitgelachen door een kerel van de helpdesk met het bericht dat dit onmogelijk zou zijn. Nu met het repareren van m'n Xbox 360 zijn ze super vriendelijk en super vlot!
     
  6. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    woohoo vandaag nieuwe xbox gekregen.
    Wel weer eentje met samsung drive, hopelijk zorgt deze niet weer voor problemen!

    edit: Ik zie net dat mijn nieuwe xbox een beschadigde garantie seal heeft. Hij is losgehaald en weer dichtgeplakt. Is dit normaal bij de refurbished modellen? Kom ik straks in de problemen als hij weer kapot gaat?
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2007
  7. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    saaaaa, geluk jongen :p. Vorige week donderdag opgehaald door ups, maar nog niks hiero. Maarre veel plezier ermee he
     
  8. SWYV_MHAGTA

    SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm de Xbox gaat weleens vastlopen (meestal na de 45min als ik XBOX spel (dus niet X360) speelt en dan totaal "freeze"

    komt het omdat de update voor dit spel nog beta versie is?

    welke spel? Mercenaries: Playground of destruction ik zag dat die pas geupdaten is in de april, dus kan het dat die nog fouten bevatten?

    edit: ik vind de foto's van de drives niet meer, kun er iemand die opzoeken, er zijn 3verschillenden he? Toshiba ofzo, Samsung, Siemens toch?
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  9. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Mijn xbox heeft hetzelde..
    nooit problemen met dat ding gehad en nu ineens wel..
    ik krijg dus de 3 rode ringen.. en heel af en toe doet hij het even voor hooguit 4 minuutjes en dan staat ie still..

    ik heb een sticker toegestuurd gekregen van de helpdesk om hem via ups op te sturen.. alleen geen doos.. ik dacht dat je een doos erbij krijgt.

    verder ben ik bang dat ze hem niet repareren als ze zien dat hij het doet..
    en dat ze niet weten dat ie paar minuten later freezed..

    heeft iemand ervaring gehad met dit probleem..
    moet ik mijn xbox360 toesturen in mijn eigen 360 doos..

    pls help
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook iets vervelends, ik heb nu al 3 keer een "dirty disc read error " gekregen terwijl hij gewoon schoon is ?
     
  11. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon zelf even een kale doos halen bij het postkantoor. De xbox daarin doen, stickers opplakken, ups bellen en vervolgens wachten tot je xbox weer terug is:+
     
  12. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    krast hij ook, want had ik ook en mijn kraste ook heel licht en nu heeft UPS hem gehaald maar nog niks gehoord :'-(
     
  13. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu dus het probleem dat mijn xbox de spellen niet meer laad. Er komt alleen te staan "open tray". Heeft iemand anders dit probleem ook?
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat heb ik al een tijd met het afspelen van DVD's
    Bij het inladen van de DVD , blijft er heel vaak "open tray " in beeld.

    Moet de la eerst weer openen en sluiten , dan pas start de film pas op.

    Met games en HD-DVD drive heb ik geen problemen.
     
  15. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook al geprobeerd, maar hij laad helemaal niets meer...
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, niet echt, er lijken een paar hele kleine krassen te zijn. Maar dat dirty disc read error ding is wel irritant, weet ook niet wat ik ermee moet doen.

    Nog een probleem:
    De oplader van de controller memory blocks..
    Ze zitten er beiden in maar slechts 1 helft geeft een groen lichtje, de andere laat niks zien..
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2007
  17. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe lan het duurt voor dat je je disc weer terug krijgt van hey Disc Replacement Program?

    Ik zit nu al een wek te wachten.
     
  18. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Mmmm klote, kreeg net de E74 melding 5 keer achter elkaar met 1 rood lampje :mad: Hoe zit het eigenlijk met je save game's/xbox live arcade game en dergelijke als je een nieuwe krijgt ?
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet je harde schijf niet mee sturen.
     
  20. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt voor je antwoord !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina