Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg het maar niet voor elkaar, ik wil de motoren unlocken en dan moet je eerst alle autoshowrooms discoveren ik weet zeker dat ik ze allemaal heb gehad maar toch doet hij nog niks.

nvm lol een verstopte ferrari dealer :p.

Weet iemand misschien of je motoren ook kunt tunen? zoja waar?

Laatst bewerkt: 5 mei 2007
  2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  3. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, en weet iemand of er ooit een Hyabusa in het spel komt?
    Ik wilde mijn Mv Agusta F4 Tamburini btw tunen, hij loopt nu 336 km/h :)
    Dit is toch de snelste motor in het spel ofniet?

4. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op A3 uitgeprint met een laserprinter op m'n vaders werk, en ik heb die map inmiddels zo vaak gebruikt dat ie een enorme scheur heeft...:xsnel ff plakken!

Bij de respectieve tuners die bij het land horen waar ie gemaakt heeft...zie reactie van AntraXxX

Triumph kan je tunen bij de British Parts in het oosten van het eiland volgens mij.:thumbs:

Jep, en het is ook de mooiste, best klinkende en best rijdende (mijn mening in elk geval;))

Zie ook dagboek thread. :) :) Ik heb er ook een

5. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het spel ook maar weer eens uit de kast gepakt na een hele tijd.
    Het is een gaaf spel, alleen dat verkeer op de weg, daar wordt ik echt helemaal gek van.. Het is gewoon onmogelijk om een normale race te rijden zonder meerdere malen tegen ander verkeer te botsen.

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Jup snelste motor in het spel inderdaad. Best klinkende en mooiste motor vind ik de Kawasaki Ninja ZX-10R (maar dat was volgens mij al duidelijk :+)

Als je die Mv Augusta Tamburini op stage 3 tuned gaat hij wel harder dan 336 km/h. Als je de linkerstick van je controller (waar je ook mee stuurt) naar voren duwt, gaat je rijder zo plat mogelijk liggen (en zo ben je aƫrodynamischer en ga je dus sneller omdat de wind gestroomlijnder langs je heen kan gaan) en zo ga je makkelijk 350+ km/h!

@ M@cer, onmogelijk is een normale race zonder te botsen tegen het overige verkeer niet. Probeer eens over de zijkanten van de weg te rijden waar het verkeer niet rijdt. Zo hoef je niet steeds te zigzaggen tussen het verkeer als je midden op de weg rijdt.

7. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omg die challenges van dat je een auto ergens moet afleveren worden echt irritant, in het begin was het nog makkelijk maar nou echt te moeilijk (ik probeer telkens perfect te halen maar dan slaat er bijvoorbeeld weer in een keer een auto linksaf waar ik dan vol op knal)

8. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Iemand zin in TDU cruise met normale snelheden en normaal weggedrag? Dit is mijn gamertag: Flugelisoke. Wie weet zien we elkaar op de weg! ;)

9. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik wel :)

10. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier hoe je een friend kan inviten bij TDU?

11. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Hoe kun je samen met iemand cruisen op het eiland. Iemand uit je friendlist?

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Hoeft niet perse met mensen uit je friendlist volgens mij. Als je aan het rondrijden bent zie je ook op de weg overige online spelers die misschien niet uit je friendlist komen.

13. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weten we, maar we probeerden gister met elkaar te cruisen (laconiek en ik) en het is ons maar 1x gelukt om elkaar te zien, want op al die momenten dat het niet lukte stond hij wel op dezelfde plaats als ik op de kaart maar dan zagen we elkaar niet.

14. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. stonden allebei voor de Nissan dealer op de zelfde plek, maar we zagen elkaar niet staan. 8)

Hoe werkt dit?

15. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt doordat er verschillende servers zijn een misschien zat de een wel op server 1 en jij op sever 8 ofzo.

Grtzzz Jesse

16. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn bij de options jullie instellingen voor jullie stuurtje, heb er net 1 gehaald en ben wel beniewd wat het fijnst rijd

17. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, ik wordt ook een beetje gek van het verkeer :) denk dat ik het spel maar ff een weekje met rust laat

Dan moet je wel op de rechter vluchtstrook rijden, op de linker heb je de kans dat het verkeer naar je toe stuurt :mad: :mad: :mad: ***

Ik doe eigenlijk nooit meer challenges, als ik TDU speel zit ik te cruisen

Dan zaten jullie op verschillende servers zoals Jesse al zegt... werkt ook een beetje (...) =(

Wat voor stuur dan? Toch niet die Microsoft he? Want dan heb je echt een miskoop gedaan, dat stuur werkt gewoon niet met TDU=(ik heb de Logitech DriveFX en die rijdt geweldig steering sens heb ik op max en dat enable wheel heb ik nooit aan... Dan speelt ie als een toetsenbord :mad: Maar als je het Microsoft stuurtje hebt gehaald had je misschien beter ff kunnen vragen welk stuur je kon kopen.:)

18. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee heb de logitech fx, geweldig lekker stuurtje alleen zit nog ff te klote met de instellingen, met de joystick reed ik best lekker moet hier nu vet aan wennen

19. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Heb ook sinds kort de Logitech DriveFX. Fijn en kwalitatief stuur! In TDU moest ik eerst ook ff wennen maar ik kan zeggen dat 't steeds beter gaat. En rijd ook een stuk netter op de weg :thumbs: Anders iemand zin om mee te rijden stukje cruisen vanavond?

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214

Ja dat is echt superverrot, rijd je op de linkerrijstrook stuurt dat verkeer ineens die berm in... :mad: :mad:

Laatst bewerkt: 6 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina