Toernooien - suggesties. Wat wil jij graag zien?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 1 mei 2007.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De titel zegt het al, wil jij graag nog iets zien veranderen op gebied van toernooien op Xboxworld. We staan open voor suggesties, dus bij deze de kans om je suggestie te doen. Hou het realistisch, en ga niet lopen flamen. Nutteloze reacties zullen worden verwijderd.

2. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Zat zelf te denken aan een soort van LAN party,als dat regelt kan worden natuurlijk.Als dat niet kan en echt op het toernooien wil richten,dan kies ik voor Command & Conquer:Tiberium Wars.

3. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een lan lijkt me ook wel vet.. gewoon een keer ff lekker geld inzamelen met ze alle.. en dan een grote zaal afhuren en dan lekker daar zitten met zijn allen (is natuurlijk makkelijker gezegt dan gedaan maar het gaat om het idee)

4. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel leuk zijn om een keer een Texas Hold 'Em of UNO toernooitje te houden, je hoort meestal zoveel over toernooien van GoW of PES. Maar nooit wat over Arcade games. Ik denk dat juist games als Texas Hold 'Em of UNO geschikt zijn voor een toernooi.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Toernooien kun je voor veel games houden. Denk aan GoW, Lost Planet, PES 6, Halo, PGR 3 etc. Ik zou het ook wel leuk vinden om een arcade toernooi te houden. Zoiets als Mickey_MadCap zegt. Uno of Texas Hold'Em, twee geschikte games hiervoor.

Toch zou ik nog best hopen op een officieel toernooi gesponsort door Xboxworld van PES 6 of GoW. En dan dat je de teams niet zelf mag maken, maar dat random door bijv. Mirik wordt gedaan. Dat is toch een andere ervaring dan dat je alleen maar tegen clans speelt.

6. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou graag een zwarte lijst willen zien van mensen die menen een goede toernooi te organiseren maar vervolgens al na de eerste ronde het aan hun laars lappen. (zie Aapmike's toernooi bijvoorbeeld PES6: europese kampioenschappen

7. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat het overzichtelijker moeten worden gemaakt, en dat er datum's aan moeten worden verbonden. En een texas hold 'em toernooi is ook wel een geweldig idee.

8. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met Hanzo eens.

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk niet dat een zwarte lijst dat probleem zou oplossen, vaak houdt zo'n persoon het dan toch maar bij 1 toernooi. Maar het is inderdaad vrij irritant dat het gebeurt.

En hoe bedoel je overzichtelijker? Wil natuurlijk wel wat suggesties. :+

10. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Groot offline toernooi met verschillen spellen, zoals GoW, Texas Hold 'm, PES6, DoA4 etc.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Van mij mogen er idd wel wat meer Toernooien worden opgezet. Heb zelf ook altijd toernooien/competities opgezet op XBW (zie: PGR2/ PGR3 en FM1). Deze waren niet al te klein, er zijn 6 delen geweest van PGR3 nml. Jammer genoeg hebben we nooit echt via xbw iets kunnen regelen (Bijv: een tekstje op de FP naar onze thread, iets kleins maar het wekt wel meerdere members op). Want in de loop van de tijd verwatert dit toch...

Suggestie bij deze is dat er ook wellis wat op de FP mag worden gepost van, er is een ''spel''-competitie/toernooi gestart. Meld je aan, en blabla ^^

Toernooien van laatst, Lost-Planet en Crackdown waren wel leuk, maar het van mij ook wel een keer wat van XboxLive Arcade zijn :). Misschien zijn kleine prijsjes (Poster, Sleutelhanger) of wat dan ook wel leuk om als prijzen weg tegeven (Ik weet dat er grotere prijzen waren in LP en C, maar tis altijd leuk om iets te winnen, ook al is het iets kleins).

12. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    COD3 tournooi

13. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien leuk om even te melden. Er is een ondernemer (houder van 3 gamecafé's) naar me toe gekomen met de vraag of ik het toernooi (GoW 4.0) niet bij hem wilde houden, locatie Utrecht.

Het 4.0 toernooi wordt dus waarschijnlijk een LAN, er is al een mailtje naar Mirik gegaan met enkele suggesties hoe xbw hier ook in betrokken kan gaan worden. Binnenkort gaan Mike en ik aan de tafel zitten om de details te bespreken met de caféhouder.

Verder zijn Mauperd en ik (pG staff dus) bezig om een groot Xbox360 Lan toernooi op te zetten met verschillende games:
    • CoD 2
    • GoW
    • Pes 6
    • TW
    • DoA (?)
    • GraW 2
    onder voorbehoud

Dit staat echter nog in de kinderschoenen, we (vooral Mauperd) zijn er nu al zo'n 3 weken mee bezig en er is in de game industrie veel belangstelling. Ubisoft heeft al aangegeven erin mee te willen.

Het begint langzaam vorm te krijgen en de verwachting is dat het ergens in Juli alles geregeld is en het van start kan gaan. In die tussentijd zal ik af en toe vertellen hoe het ervoor staat.

Laatst bewerkt: 5 mei 2007
  14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Waarom DoA4 (?)
    OMG tuurlijk DoA4 !!!!
    DoA4 duurt ook niet zolang als GoW of andere Shooters.
    En suc6 met die LAN !

15. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en wat dacht je van tegelijk ook een lijst met mensen die vroeg afhaken ?

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    LAN is zoveel beter en leuker dan een online toernooi houden.
    Kies populaire games, waar veel mensen voor actief zijn, zoals GoW, Halo (vooral dadelijk met nummertje:cool:, PGR, CoD, Pes6, RBS (Doa? weet niet of die veel word gespeelt)

Je moet wel een redelijk centraal punt hebben voor de lan als je veel mensen wilt aan trekken (Utrecht is in mijn ogen perfect).
    En je kunt beter een lijst bijhouden van mensen die juist WEL goede lans geven, zodat je beroep op hun kunt doen als je hulp nodig hebt.

Ik heb een kleine lan bij mij thuis over 2 weken, gwoon voor de lol met mensen van live, kan echt niet wachten. Hopelijk gaat XBW een lan organiseren met de H3 release, volgens mij zou daar ERG veel animo voor zijn. Ik ben er zeker bij dan :D

Ik moet wel respect geven aan 3kings dat hij (samen met mauperd) zoiets op wilt zetten, het is helemaal geen eitje om zelfs maar een redelijke lan te organiseren op grote schaal. Ik wens je hierbij erg veel suc6, hopelijk word het wat :9

Laatst bewerkt: 5 mei 2007
  17. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon niet denken maar doen!\o/

18. Jelano

Jelano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaah lekker mauperd

19. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een idee...
    Als we nou een subforum aanmaken voor een groot toernooi van vele aarcade games:
    - Worms
    - Texas Hold 'em
    - Uno
    - etc.

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gewoon lullig mark :+

Deel Deze Pagina