Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik denk dat de snelheids en toerenteller metertjes volgens mij gewoon hetzelfde zijn. Dat zal me niet zo veel uitmaken, maar als het gewoon van het desbetreffende merk is voelt het wel leuker aan.

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yggdrasil en Daveyskills rijden ermee lol :+

3. JeePee

JeePee Guest

Die rijden hoogste bumperview. Yggdrasil in ieder geval.
    NiekJ was ook ziek snel met onboardview.

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    ik rij bij pgr 3 altijd in-car

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Davey iig wel onboard, Yggdrasil wist ik niet zeker. Iig, als je er gewend mee bent kun je competatief zijn, als blijft het imo irritant om met een aanboord-rijder te racen als de collisions aan staan.

6. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    On-Board rijden gaat echt wel goed als je het gewend bent. Het nadeel is vooral die collission-off races waar je niets ziet als je in iemand anders rijdt. Hoe zit dit eigenlijk in FM2? Kun je daar ook collisions off doen?

7. StonecoldkillaH

StonecoldkillaH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    laten we de hele cockpit view discussie maar weer even rusten.
    laten we het er over hebben welke autos beter zijn, tuners, exotics, of muscles.
    zelf vind ik grip altijd belangrijk in een auto, dus ga ik vaak voor de japanse tuners, zoals de Evos en STIs. maar natuurlijk gaat er niets boven de mooie vormen van de europese exotics, geen fabrikant is beter dan Lamborghini als je et mij vraagt.
    en Muscles zijn gewoon crap. het enig dat ze hebben is kracht, maar die dingen kunnen nog geen bocht draaien als hun leven dr van af hangt, als autos zouden leven tenminste.

9. TheGodfather

TheGodfather Guest

Ik ben altijd al groot fan geweest van Muscle cars. Die racen gewoon op brutte kracht. Ik heb helemaal niks met japanse autotjes. Geef mij maar een duitser of real American muscle. Mijn volgende auto (nu heb ik een VW Bora)wordt waarschijnlijk ook een Ford Mustang of een Chrysler 300C.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als je de 300C pakt, moet je natuurlijk wel de 5.7 Hemi V8 pakken. Anders heb je nog geen musclecar! :cool:

11. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mee eens! :thumbs:
    Alleen ik vind Ferrari wel een stuk heftiger als Lambo's.
    En de Muscle's? tsjaa..Naar ademsnakkende lompe v8 motoren..bah bah en nog een wegligging als een natte krant ook nog }:]
    Ik kan me voorstellen dat sommige mensen weg zijn van zo'n American V8 maar ik dus totaal niet.
    Heb liever een Jap, voor weinig geld veel performance en betrouwbaarheid _O_

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind Exotics het mooiste uiterlijk hebben, en zijn meer voor de snelheid gemaakt. Tuners hebben gewoon een goede wegligging + grip. En Muscle wagens vind ik gewoon erg bruut en hebben super acceleratievermogen!

13. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Muscle vind ik toch een status symbool van brute power.

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Voor dat kleine stukje uitschot dat met onboard view rijdt hoeven ze van mij geen moeite te doen :) En als ze er hiermee voor zorgen dat Yggdrasil het spel niet koopt, scheelt dat alleen maar weer een glitcher/bugger/cheater :cool: Die zal ik niet missen :9

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Iedereen doet het, dus dan zijn wij dat ook :). Iig laten ze maar is komen met die rot demo 8)

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    En we weten allemaal wat er gebeurt als jij met cock-pit view rijdt 8)

:+

17. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0

Helemaal mee eens!

Vind het geluid van de exotics en muscles het mooist
    Helemaal het gerochel bij een stationair lopende muscle car :9

EDIT:

Zoals de Eleanor van Gone in 60 Sec 8)

Laatst bewerkt: 5 mei 2007
  18. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meer info over de demo:

Well, in regards to the Forza 2 demo. I still don't have an answer. As of today's emails, the demo was still in the hands of our certification dept. They're expediting it through the process but it's not out of the woods yet. We should have a firm idea when you can expect the demo by early next week. Basically, once it passes cert, throwing it up on Marketplace shouldn't take more than a couple days. Of course, being a Microsoft n00b, none of you should take my conjecture as gospel, but I'm doing my best here to give you an honest answer. I want y'all to play the demo just as much as you do -- if nothing else, it'll give the forums something else to talk about. Also, once the demo releases, I'll see if we can do some fun little hotlap contests for some no-prizes. Please be patient. The demo is coming 'round the bend. So close I can almost smell the burnt rubber.

Bron: Pitpass Reports

Laatst bewerkt: 5 mei 2007
  19. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou MS kennende wordt het dus pas over 2-3 weken :D we zullen zien.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    "early next week"

Ben benieuwd!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina