[Algemeen] Gears of War [deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De kunstmatige intelligentie van je computer gestuurde teamleden, bij gebrek aan vrienden, zou volgens de makers niet te onderscheiden zijn van echte mensen. Stemherkenning en realistische lipbewegingen moeten het realiteitsgehalte vergroten en dit realisme zal ook terugkeren in de intense actie die het spel rijk is.

Heb nooit opgemerkt dat dit ook in het spel zat :confused:

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    zit er ook niet in..

3. alleycat

alleycat OnlyInItForTheMoney

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen waar ik Alle details kan zien over mijn status voor wat betreft Ranked matches. bv hoeveel matches ik nu gehost heb of hoeveel longshot kills ik op mijn naam heb staan?? (dus niet alleen de gegevens op "leaderboard" en dan "detail")

Bedankt alvast.

4. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Nergens, moet je zelf bijhouden :)

5. Ashavan

Ashavan Guest

Heb vanaf nu 2 weken vrij dus als iemand bereid is mij een handje te helpen in Casual Raam af te knallen graag. Voeg me maar toe aan me lijstje.

6. JeePee

JeePee Guest

Vind die nieuwe maps wel aardig. Garden is mijn favoriet, Bullet Marsh vind ik niet echt leuk. Subway heeft een beetje de sfeer van Gridlock in de regen en Process is wel vernieuwend. Bullet Marsh ziet er geweldig uit, alleen vind ik het gewoon niet spelen.

Altijd leuk trouwens om mensen naar de sniper te zien rennen in Garden zonder de weet dat het gifgas nog aanstaat :+

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik vind bullet marsh juist het vetste. :) mooie omgeving en geinig om die generator kapot te maken zodat iemand in het donker zit :)

ik geef alle maps bij elkaar : een 8,7

8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nee, ga naar het hoofdmenu; kies versus en dan leaderboards. Daar kun je top rankings (levenloosheid ten top), jezelf en je vrienden checken. :)

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa maar niet van hoeveel keer je al gehost hebt enz.

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de lip bewegingen juist nep... alsof je een amerikaanse film die frans is overgesproken, in de filmpjes was het wel netjes gedaan, maar in game lijkt het echt nergens op,
    was dit dan door epic games belooft voor het 1e deel van gears of war?

11. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag in act 3 die grote spin vermoord!
    Ik heb denk aan het einde van de vakantie de game wel uit! (casual dan maarja) !!

12. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    Hey, ik vind nu ineens véél minder ranked games dan van de week.....??Normaal altijd een hele lijst vol, nu slechts 1 game , soms 2...en veelal zijn dat games met de nieuwe maps. En die maps heb ik niet:)

hebben meer mensen hier last van? Was nl. vrij irritant dat ik telkens geen game kon vinden, terwijl dit altijd ok was.

(nee, instellingen zijn niet veranderd, 360 staat inde DMZ: alle poorten dus open;))

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja gisteren was alles vol en nu 1 of 2 matchen .ik weet ook niet wat het is

14. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook :confused:

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jah precies, ik wilde gisteravond ook ff spelen. Ik heb die nieuwe maps niet voor niets gekocht, maar ik vond ook maar 1 of 2 matchen

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    wat zou er schelen ??

17. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt Live er in de US uit ofzo ? In elk geval heel vreemd. Elke avond zat het altijd stampvol.

Edit: het begint nu weer soort van vol te lopen...

Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  18. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds eind vorig jaar speel ik elke avond wel een uurtje online. De laatste 2 maanden alleen maar ranked match en inderdaad, gisteren kon hij bij mij -1- geen host vinden, -2- één of 2 hosten vinden (of ik er in kwam was ook nog maar de vraag) en -3- ik kon zelf geen host aanmaken (voor het eerst had ik ook een connectie error in het hoofdmenu). Erg vaag allemaal.

19. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    hmmm, dan ben ik (gelukkig) niet de enige met dit probleem.

En het ligt blijkbaar ook niet aan de nieuwe maps, aangezien een van jullie wél de maps heeft en óók dit probleem.:confused:

raar dit.

20. Shizzel

Shizzel Guest

Ik kon gister ook haast geen matches vinden, dus maar zelf gehost. Na een match te hebben gehost meteen de Hosting-Achievement :D. 1ste match was binnen 2 minuten gevuld, de andere in zo'n 7 minuten. Toen nog een, maar toen joinde niemand :mad:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina