Maandag was het koninginnedag zoals jullie wel weten en zo waren er veel mensen die troep verkochten. Sommige mensen beschouwde echter hun games als troep en verkochten ze dus. Heeft iemand hier nog leuke dingen gekocht op koninginnedag (wat een klotewoord)? Ik heb aardig wat spellen gekocht voor weinig geld: GTA: Vice City Special Edition - €2,- Rayman 3: Hoodlum Havoc €1,- Star Wars KOTOR2 - €4,- Halo 2 Limited Special Edition - €10,- Alle spellen deden het perfect en ik ben er dus erg blij mee\o/ heeft iemand anders nog leuke games gevonden?
Telt een usb Compaq toetsenbord voor de x360 ook mee ? Had ik gekocht voor 5 euro en hij werkt perfect, helemaal geen spijt van gehad . Kan er alleen niet veel mee tot nu toe maar daar zal vanaf maandag verandering in komen.
Alles wat ook maar de moeite waard is om te posten kun je wat mij betreft hier posten. Guitar Hero 2 met gitaar voor de 360?? Voor hoeveel dan?
Maar het topic heet toch koninginnedag aanwinsten? Nou dat waren dus mijn aanwinsten Vertel nu maar over jullie aanwinsten
o, bassie ^ mensen moeten gaan oppassen hoe ze hun topic voortaan gaan noemen, anders krijg je zulke reacties. maar ik heb helemaal niets kunnen vinden, alleen maar junk hierzo.
Dit past meer in de Green Mile, waar hij perfect zou passen in de patsthread. Daarom sluit ik deze thread. ~Closed.