Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Net gehoord op Kassa, je hoeft geen genoegen te nemen met een gereviseerde console. Ging niet specifiek over de X360, maar in 't algemeen. :)
     
  2. Topjob_86

    Topjob_86 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2005-12-03
    Error code : -
    Signaal RoF : sector 1 groen(normaal dus)
    Probleem omschrijving : mijn 360 begon vorige week in eens tijdens spellen vast te lopen, dit gebeurde steets vaker en steets eerder. nu komt hij niet meer verder van 5 seconde van het opstarten van de console.
    hij geeft geen foutmelding. ook niet bij de RoF.

    iemand enig idee wat ik kan doen om hem weer werkende te krijgen? of moet ik die gasten van microsoft effe bellen of een mailtje sturen?
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2007
  3. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    De klantenservice bellen (nummer staat in starter post, zie pagina 1 van deze topic of kijk op de laatste bladzijde van de Xbox 360 handleiding) en precies de klacht omschrijven. Zij zullen stap voor stap oplossingen bedenken en anders wordt je console opgehaald door UPS en gerepareerd.
     
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    wat moet je hiervoor doen dan? MS bellen en eisen dat je een nieuwe wilt heeft denk ik geen zin.
    Ik heb een gereviseerd model. Mijn garantie sticker is zelfs beschadigd, straks gaan ze nog zeggen dat ik hem heb opengemaakt mocht hij weer kapot gaan. |:-
     
  5. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, de mijne is ook weer de pijp uit! :mad:
    Op naar de 3e :mad:
     
  6. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe moet je dat dan bewerkstelligen ? Ik heb vandaag gebeld en ik moet hem opsturen via UPS, het liefst wil ik een nieuwe natuurlijk maar ik denk dat ze hem gewoon fixen. En hoe zit het met de garantie als je een nieuwe krijgt, is dat dan weer 2 jaar ?
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je contact opneemt met de klantenservice om je Xbox 360 te laten repareren, moet je zelf aangeven dat je hem gerepareerd wil hebben, en geen genoegen neemt met een vervangende console. Je bent hem dan wel langer kwijt! MS werkt met vervangende consoles om de wachttijden zo kort mogelijk te houden.

    Volgens de dame bij Kassa:

    Op een nieuwe heb je in principe geen recht volgens mij. Wel heb je de keuze tussen reparatie van je eigen console of een vervangende console. In beide gevallen loopt de oorspronkelijke garantie gewoon door, dus niets extra er bovenop.

    Hier staat trouwens een samenvatting van de uitzending over garantie: klik!
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hoe MS het allemaal aanpakt is belachelijk vind ik. Een vriend van me kreeg zijn 2de 360 opgestuurt en terwijl we pinball aan het doen waren bleef die vastlopen. Met als gevolg dat die door de UPS gelijk weer kon worden opgehaald...gaat toch nergens over.
     
  9. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok bedankt, ik had de E74 foutmelding:

    E74: AV cable error... There is a problem with the AV cable, try using a different AV cable.

    Ik heb alleen het idee dat het helemaal niet aan de AV kabel ligt, maar ja. Als ik nou met viltstift mijn naam op de xbox schrijf (oid), heb ik dan meer kans dat ik die van mijzelf weer terug krijg ?? :)
     
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ok bedankt, ik dacht dat ik recht had op een nieuwe console, maar goed ik neem dan wel genoegen met een gereviseerde, want de mfr date is nieuwer. Wat dat betreft heb ik wel geluk, want het zou kut zijn als je er eentje terug krijgt van bv. een half jaar ouder.
     
  11. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik ook gehad! echt raar.. ik had naar de dudes van microsoft gebeld en die zeiden dat ik het zonder harde schijf moest proberen... toen liep hij nog sneller vast..dus kreeg ik een bon en moest ik ups bellen.. binnen 2 uur stond ups op de stoep om mn xbox op te halen (je moet hem wel zelf verpakken) nu maximaal 3 weken w8en. Als ze hem niet kunnen maken dan krijg ik een nieuwe zij meneer microsoft ;)
     
  12. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een krassende TSST-drive en heb dus ook microsoft gebeld en die zei je krijgt een nieuwe. Zal mijn benieuwen of het ook een nieuwe is :{
     
  13. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Morgen krijg ik m'n 360 terug volgens ups. Ben benieuwd, ook omdat ik de standaard faceplate niet zo snel kon vinden en dus maar die überlelijke wk2006 faceplate erop heb gedaan. Kijken of die er nog op zit. Iig hoop ik niet een gereviseerde van iemand anders te krijgen met samsung drive ofzo, de mijne liep constant vast, maar geen krassen en was relatief stil....
     
  14. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg je een emailtje dan van UPS als ze je xbox terugsturen?
     
  15. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee, van microsoft, maar volgens het trackingnummer dat je krijgt via microsoft van ups kan ik zien dat ik hem morgen weer krijg.
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer ik vanuit 't menu van een spel terug ga naar 't dashboard komt er een luid krakend geluid uit de DVD drive. Duurt nog geen twee seconden en heb 't pas sinds vandaag...Geen krasjes of iets dergelijks, alleen dat geluid. Tesamen met de vastlopers, tijd om zometeen toch maar met de klantenservice te bellen. Het geluid valt ook regelmatig weg voor een paar seconden.

    Edit: opsturen naar ons buurlandje.....eerst maar even nadenken.
     
  17. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo moet je er over nadenken ;) ? je harde schijf, je kabels, je controller enz enz.. blijven gewoon thuis.. dus je raakt niets kwijt neem ik aan..?
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe weet ik, heb inmiddels genoeg ervaring met die procedure :+ Heb misschien een koper voor de hele bende dus vandaar dat ik even na moet denken.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    360 vorige week donderdag opgestuurd voordat ik naar Spanje ging, ben net terug en heb hem terug binnen een week en hij is gloednieuw incl. wel een Hitachi drive, maar die is echt 10x stiller! :eek:
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  20. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow jij bent echt lucky! Ik wacht nu al iets langer als een week en heb helaas nog niks gehoord.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina