Guitar Hero II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel doet het niet meer bij mij, crashed constant dus op naar mijn 4de xbox360 :confused:
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als 'ie het alleen bij GH II heeft zou ik eerst maar eens een nieuwe GH II proberen te krijgen voordat je je xbox op gaat sturen..
     
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Op hard en expert, doet iedereen dan groen en rood met de wijsvinger, en de andere vingers op 1 plek houden?

    Elke vinger is dan weer een andere knop dan op Medium. Dus die houding zal zelfs wennen worden op Medium.
     
  4. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    lijp! ik heb al moeite met 300K. al had ik nooit verwacht dat ik 2 weken al bijna hard kon uitspelen. Voor de 300K achievement gewoon freebird op medium ff oefenen en dan is die wel binnen \o/
     
  5. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Voor de 400K achievement moet je gewoon Freebird op medium uitspelen met max. 1 fout en je starpower goed gebruiken.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is je lievelings nummer om te spelen bij Guitar hero 2 en waarom??
    Die van mij is Killing in the name of lekker veel tempo wisselingen.
     
  7. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind War Pigs, Strutter en vooral Sweet Child O' Mine, al is die wel best lastig met die intro enzo :)
     
  8. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik ben nu begonnen op Hard, is echt vet als dat lekker gaat. Ik vind het op sommige punten eigenlijk ook iets fijner omdat alles snel op je af komt en ik dan niet te vroeg al een noot aan sla ofzo :)
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik sla aan op het moment dan mijn vingers in die positie het beste er voor staan. meestal doet me pink gewoon blauw en oranje. en het ligt aan het liedje wil mijn wijsvinger groen en rood doen:)

    ik ben overigens aangekomen bij de laatste 2 blokken op hard:) zijn iets lastiger maar valt nog wel mee:)
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Dat liedje "heart' wat heeft die een ontzettend moeilijk intro op hard difficulty damn!
     
  12. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    heart? bedoel je heart shaped box?
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nee,er is een nummer die "heart" heet of de groep die het zingt heet zo.
    kan er zo snel niet opkomen.
     
  14. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    oh die crazy on you. ja is idd best pittig stukje. maar oefening baart kunst;)
     
  15. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ok chill om te weten:b: nu bij psycobilly freakout op hard, dat vind ik echt het verrotste nummer om te spelen. Gelukkig is het nummer niet zo lang dus dat word veel oefenen in de practice8)
     
  16. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    freebird op hard.... het laatste liedje dat ik moet doen op hard. arghh zitten een paar lastige stukjes in waardoor ik het net niet haal. maar ff oefenen en ik haal hem wel:)
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb Guitar Hero 2 nu ook eindelijk, en hij is erg vet zeg. Mijn vriendin is er zelfs verslaafd aan, haha.

    Ik vind hem alleen wel erg lastig in het begin. Mijn favourite nummers op dit moment zijn Woman, en Message in the Bottle.

    Ik ben trouwens van plan om een 2e gitaar te kopen. Deze was 40 euro toch? En is deze ook al ergens in de winkels te verkrijgen?
     
  18. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat die gitaar op deze site los verkrijbaar is
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zijn er trouwens nummers die alleen unlocked als je Hard uitspeelt?
    Of is het ook goed als je maar tot Medium komt? (en dan de rest koopt uiteraard)
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Op medium kan je alle songs unlocken. Namelijk de laatste setlist (locatie) en de encores zijn voor medium hetzelfde als hard en expert. De laatste songs kan je dan gewoon kopen inderdaad (kost $14.300, dus dat moet je dan ff sparen)

    Ik heb een vraag voor de goeroes hoe moet je op hard en expert de oranje knop spelen? Gebruik je dan gewoon je pink en laat je de rest op de normale plek of verschuif je alle vier vingers een plek? Ik weet nog niet wat de beste manier is en wil jullie mening ff hebben :thumbs:

    Edit: @ halotrooper: woman is idd wel grappig, net als rock this town :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina