Zoals je gemerkt heb, zijn we nog niet echt actief op consolegaming.eu, ladders zeggen ons niet zo heel veel meer. Als je maar genoeg matches speelt kom je bovenaan. WCG is veel leuker en interessanter dus we zullen ons op LAN's gaan richten met name. Ben blij dat je geen ruzie zoekt en dat je jou mening geeft, word absoluut gewaardeerd.
Ik ben ook niet echt een persoon waarmee je snel ruzie krijgt.
Waar kan ik die dangerous dave vinden dan? Niet dat ik hem onderschat, vergis je niet heb de game 6 maanden niet aangeraakt, dus ben wel wat snelheid kwijt, maar ben altijd in voor een challenge, dat is het statement eerder al gegeven toch?!
In quake 4 is geen glitch te bekennen, in het gehele spel niet. het enige wat je zou kunnen doen is met een muis en keyboard spelen, dit helpt zeker. Heb je zeker voordeel mee.
Echter als je dat doet geef je zelf al aan wat voor ontzettende nOob je bent, dit heb je hoe dan ook vrij snel door op bepaalde mappen. (er zijn bepaalde trucjes om dat te achterhalen) dus mocht dat gebeuren heeft diegene aan de andere kant het schaamrood op zijn kaken in mijn lobby, weten zal ie het dan NL.
Dus nogmaals bedankt voor je waardevolle aanvulling, mocht je hem vinden gooi hem maandag even naar me toe, wellicht word ik zwaar geowned!
SmartieZ? Ik heb COD2 + 3 liggen, moet je me toch eens leren dan. Meestal rag ik de SP er even doorheen en ga ik gauw weer terug naar andere games. Leuk? Ook daar wil ik me best openstellen voor een rondje OwnagE, jij op quake4 en dan mag jij helemaal los op mij in COD? Deal?
Klik om te vergroten...