Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan wel bijv. de speler die passt diep laten lopen door LB+pass of passen en daarna nog RT (standaard instellingen)
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Speelde net weer even online. Speel ik tegen zo'n gast die alleen maar met Inter speelt. Hij had ookk 6400 punten, een zeer deglijke score. Ik kies Man U (speel ik laatste tijd veel mee). Ondanks dat die gast er niets van bakte, pakte hij de overwinning met 1-3 (3x adriano :mad:) Vervolgens wil ik weer een potje spelen, tref ik die gozer weeer (ik kijk alleen naar de connectie, niet naar de naam). Pak ook ik inter (:9) en maak ik hem genadeloos hard af met 4-1 (en een rode kaart). En ik ben echt geen goede speler (4600 punten)
    Conclusie: Inter + adriano zijn overated en kut, spelers die alleen daar mee spelen moeten optiefen
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/ Ze moeten doen dat je elke wedstrijd verplicht een ander team moet kiezen. Iedereen speelt met ManU of Inter. :{

    Wat is btw die scoore, waar staat die ?
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Aantal punten die je hebt bij ranked matches.
     
  5. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb een paar van jullie toegevoegd aan de vriendenlijst (als jullie het niet erg vinden), dan kunnen we misschien een keer wedstrijd spelen.
     
  6. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Gelukkig niet, wat een kut herrie :eek:
    Ik ga inter spelen tegen iedereen die inter pakt :9
     
  8. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het geweten. 2-1 verloren (Inter- Real madrid) en daarna van je broertje met 3-0 verloren (zelfde teams)
    :lol:
     
  9. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal binnenkort ook s wat mensen toevoegen!
     
  10. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt :) waren leuke wedstrijden :b:
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
  12. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Ashavan

    Ashavan Guest

    Vanochtend eindelijk binnen. De demo vond ik zwaar kut. Ongeacht met welk land je speelde het verliep stroef. Nu met de volledige versie eerst op amateur/beginner gespeeld en telkens als mijn wedstrijden erg soepel verliepen weer een moeilijkheidsgraad omhoog.

    Van tijd tot tijd wil ik eens online met beginners zoals mij een potje voetballen. Voeg me maar toe aan de vriendenlijst Frater Ashavan.
     
  14. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag weer samen met vriend gezellig dagje gepest! (PES6 wel te verstaan). 3x gewonnen en 1x verloren. Heb nu 4000 punten ongeveer :9 (ik weet dat het slecht is, maar dat komt door mijn broertje die altijd verliest)
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.youtube.com/watch?v=EHps95mn8O4

    Ik vond hem wel mooi, omdat hij heel gemakkelijk erin ging en de aanval goed georganiseerd was (wat je niet ziet op het filmpje.. ik wilde m'n tegenstander online niet te lang laten wachten ;))
     
  16. basovich

    basovich Guest

    mwha;)..Robben loopt gewoon erg snel en neemt al z'n verdedigers mee en Shevchenko scoort zonder verdediger bij zich. Is gewoon slecht verdedigt;).
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is waar, maar het voelde gewoon goed.. dat heb je soms :+
     
  18. basovich

    basovich Guest

    Dat heb je altijd bij een goal:9..(behalve een tegengoal dan;)).
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Jaaahaa, maar deze was anders :+. Tuurlijk ben je blij als je scoort, maar toch zit er vaak iets bij van: 'hmm dat had beter gekund', of: 'daar had ik eigenlijk wel mazzel mee'. En nu dacht ik van: 'Ja, logisch dat die erin zit' :cool:
     
  20. basovich

    basovich Guest

    aha oke..naja dan issie mooi uitgevoerd:9. Ik denk dat ik morgen wel online ben ofzo, doen we wel ff een potje, goed?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina