1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 10]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Wees niet bang over toegang; op werk liggen bakken met allerlei apparatuur die ik zou kunnen inzetten voor secure access. Desnoods hang ik er een virtuele CAG tussen.

    OS'en worden XP x64, Vista Premium x64 en Windows 2003 Enterprise x64.
     
  2. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je genoeg gaat hebben aan 256MB, ik heb hier enkele games liggen die 3 maand oud zijn en 'recommended' 256MB vragen. Binnen 2 jaar zal dat waarschijnlijk al 512MB bedragen. Misschien eens kijken naar de 320MB versies of wachten op de 2000 kaarten van ATi. Mij persoonlijke mening is gaan zoeken voor een iets hogere.

    Nu mijn vraagje; Die nieuwe voeding kan mijn favo leverancier niet leveren. Ik zal dus moeten bestellen via internet... Niet dat ik daar voorstander van ben, maar heeft er iemand een goede suggestie?
     
  3. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed punt inderdaad over die 256MB; misschien dat ik daar eens naar moet kijken.

    Voedingen bestellen via http://tweakers.net/pricewatch/cat/456 en daar kan je ook meteen zien hoe betrouwbaar leveranciers zijn.
     
  4. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik ben opzoek naar een speciale kast, wil binnekort een nieuwe pc gaan bouwen en nu kwam ik deze kast tegen

    [​IMG]

    Zijn er meer van dit soort speciale kasten? Deze heeft allemaal soorten spiegels op de zijkanten, best apart maar toch ook vet!

    Mijn vraag is, zijn er meer van dit soort speciale kasten?
     
  5. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Wel glanzende kasten maar niet gepolijst zoals deze Antec P182SE (die trouwens zo goed als uitverkocht is).
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    @ MAX3400 : Je hebt me toen eens gezegd dat je van me verwachtte dat ik je zou kunnen helpen met het samenstellen van een nieuw systeem....maar ik moet je helaas teleurstellen. Kan er nog steeds geen zinnig woord over zeggen ;)
     
  7. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wordt weer bedankt. Ik sta er ook helemaal alleen voor in deze brute wereld... :+

    Was eigenlijk wel te verwachten; kwam er net trouwens achter dat ik het verkeerde mobo had; moet nu kiezen uit maar 2 (!!!) modellen voor Socket775.
     
  8. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de aangeraden mem speed als je een geheugen koopt? 800MHz? 675MHz?
     
  9. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is afhankelijk van je CPU en of je wel/niet wil overklokken.

    Mensen, wanneer gaan we in dit topic nou eens lezen!
     
  10. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Toekomstgericht denken; toch zeker een Quadcore en nooit zwaar overklokken...
    EDIT; Naar mijn weten hebben we het nooit gehad over MHZ'en, wel over PC5400 etc.
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Deel die getallen van PCxxxx door 8 en je komt aan je MHz'en ;).
     
  12. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    En jawel... Na enkele winkels afgelopen te hebben, en tot de conclusie gekomen dat die nergens zonder internet verkrijgbaar is, ben ik maar opnieuw op zoek gegaan! ha! :+

    De cooler master iGreen 500W. Is goedkoop,
    12V = 19.5A, 19.5A, 19A
    5.5V = 20A
    3.3V = 25A
    +5VsB= 3.5A

    Is dit een kwalitatief goed merk? De site vermeldt dat die voeding 400.000 uur moet meegaan, wat wel vrij lang lijkt :+
    En deze kan ik dus wél kopen, volgens mij. :D

    EDIT; @Pegas; Weet ik weer wat bij... Waarom maken ze dat zo ingewikkeld? :+
     
  13. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is een goede voeding.
     
  14. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    waar word de FDD kabel voor gebruikt?
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wel eens gehoord van een floppy ??
    FDD = Floppy Disk Drive.
     
  16. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Khad eens een vraagje:

    Is het nou heel moeilijk om je mobo te vervangen? Is het een kwestie van alles eruit trekken en alles in je nieuwe moederbord zetten en daarna gewoon je pc weer aanzetten, of komt er meer bij kijken?

    Ik zit namelijk beetje te denken om een moederbord met sli aan te schaffen.
     
  17. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    SLI?

    Je hebt een Ati 1900, dus SLI geldt niet voor jou.
     
  18. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Crossfire bedoelde ik :p en welke mobo raden jullie aan?
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is niet bijzonder ingewikkeld. Je moet er wel de tijd voor nemen. Gewoon alles rustig eruit halen en er vervolgens weer opplaatsen. Processor is opzich "het moeilijkst". Denk aan thermalpaste en het feit dat je te maken hebt met een stel dunnetje pinnetjes. Bedenk ook dat nagenoeg alles maar op 1 manier past. Past het niet gemakkelijk, dan doe je wss iets verkeerd.
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Gaat het wel niet makkelijk worden voor de geheugenlatjes. Je moet er wat kracht opzetten om die er in te laten klikken... .

    Om dan nog maar te zwijgen over sommige PCI kaartjes die je echt in het slot moeten rammen wil je dat ze er goed inzitten (is bij mij zo geweest met elke Linksys NIC).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina