Ben bezig met GDI campaign @ hard, is nog goed te doen Tot nu toe alles goud+ribbons Nu weer ff huiswerk, dan weer een missie, huiswerk, missie etc
op hard...vond die eerste missie op easy al moeilijk, je moest alles met die Orca's doen want die soldaatje werden gelijk afgeschoten door die machinegeweren en tank's kon je niet maken.. jammer genoeg nog helemaal niemand online te bekennen. 1 duitser, 1 Italiaan en ik dan.
hm die orca's (zijn dat apc's?) met ventjes erin zijn redelijk sterk Die commando met jetpack is ook super sterk
Ga maar weer eens de demo spelen, de eerste keer dat ik speelde vond ik het nogal onoverzichtelijk maar misschien als ik nu ff speel en de controls wat beter leer kennen het toch wat vetter ga vinden. die orca's zijn toch die vliegtuigen die bombarderen?
ik snap echt de sikkepit niet van die heavyweapons (atoombommen enzo) ik weet nu dat je met een een gebouw (... tech) meer tanks, soldaten enzo kan maken. maar hoe je die nuclearwapens kan maken weet ik nog niet..
icoontje onder het vakje waar je "teams" aan kan maken (1,2,3,4,5 etc) daar komt het te staan wanneer mogelijk... Zelf 1x gehad in SP maar had je geen gebouw voor nodig.. Kwam van "bovenaf" We werden net lekker afgemaakt he.. Binnen 3 minuten 20predator tanks op je dak...
Hoe kan je met de NOD Command Points aanmaken ? ik zat net een potje te doen en na best klein leger gebouwd te hebben begon ie te zeuren over Command points maar ik kon die nergens vinden waar te bouwen bij de Nod
Haha dat kan je niet bouwen, is het witte balkje links onderin, als dat op is gaat het niet goed. Daarom moet je ook legers aan nummers toewijzen, anders trekt de 360 het niet denk ik
Damn weet niet hoe jullie aan dat spel komen! *jaloers* Maar hier in Utrecht hadden ze de game in ieder geval nog nergens liggen
Oef campaign wordt nu toch wel wat lastig @ hard Moet een nuke missile laucher binnen 5 minuten vernietigen... Maar moet in die tijd ook mijn eigen basis maken en weet ik veel wat.. pfft
Ja dat zou ik ook wel willen weten.. dus als iemand weet waar de game ligt in Utrecht dan horen we dat graag!
net die demo gespeeld (me eerste c&c game die ik speel) en vind em super. kan niet wachten tot die in de winkel ligt hierzo.
Ik ook niet. Maar die tweede missie van de GDI is wel moeilijk. Die in Alexandrie ofzo iets. Iedere keer word je aangevallen en je krijgt de kans niet om er wat tegen te doen. Het is nog best lastig met een controller.
Ik geloof ook dat het de onderste van de twee is. Ik vind hem best wel lastig. Die tutorial is best wel makkelijk, maar die battle aan het eind had wel wat langer gemogen.
Update voor de geinteresseerden -Dixons Vredenburg heeft hem niet -FRS station & oude gracht ook niet -E-plaza is de hele dag al in gesprek -Mediamarkt?