Spider-Man 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door DraiMeister, 14 dec 2006.

1. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op Game Rankings staan twee reviews:

GameSpot 66.0%
    PGNx Media 95.0%

2. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Je link doet het niet.........

3. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De link is goed maar Game Rankings is even down op dit moment.

4. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb het net ook gekocht en ik vind het zalig. Denk da spidey fan zijn wel veel helpt in dit spel.

Heb wel een vraagje: als je crime missies op 100% staan is er dan geen van die "straat-misdaad" meer?

5. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Mijn achievements voor de game spiderman 3 voor vandaag:

Police Corporal 30G
    Complete all Petty Theft missions.

Police Sergeant 30G
    Completed all Bank Robbery missions.

Deputy 30G
    Completed all DeWolfe missions.

Totaal 510 Gamerscore:9

6. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    mij lijkt het ook wel een tof spel maar krijgt wel verschillende cijfers... ben wel een spidey fan en ga eerst de film nog maar s zien!

7. basovich

basovich Guest

Nu een tijdje gespeeld:).
    Aan het begin erger je je aan de graphics dat ze niet het mooiste zijn maar vind de missies nu wel echt leuk:). alleen heb ik ook veel missies die echt heel moeilijk zijn. Ik moet dan bijvoorbeeld gestolen apparatuur terugbrengen en die vrouwtjes zijn bijna niet te verslaan want je hebt vrij weinig leven (is er trouwens iemand hier die weet waar je health kunt vinden of kan gebruiken??). en de andere keer heb je zo'n hoofdmissie en moet je een bom onschadelijk maken waarvoor je 5 minuten krijgt en je ben in 5 seconden klaar;).

8. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Om die gangmembers te verslaan moet je ook vaak combo's tegelijk doen. Bijv. in de lucht springen, hun naar je toe trekken en achter elkaar XX,YY,XX,YY drukken. ;)

9. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedere keer je het gebouw van de daily bugle binnengaat komt je leven terug vol. Is handig voor als je tegen de vlakte gegaan bent ofzo maar niet tijdens een missie natuurlijk. Dan ga je het moeten stellen met zon hartje af en toe denk ik.

10. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook zo nu en dan dat je tegenstander bij random crimes in de muren lopen? Echt vaag...

BTW, net het zwarte pak en Sandman verslagen. Jammer dat ze het eerste gevecht met Sandman er niet in hebben verwerkt...

11. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand deze game op de PS2 gespeeld? ZOja: Mening?

12. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Ja, er zitten veel bugs in het spel. Daarnet zat ik met gangmembers te vechten en opeens zat ik onder het hele level.

Ik heb die man eindelijk gevangen, het was gewoon simpelere dan ik dacht.

Trouwens hoe heb jij kingpin verslagen, die man krijg ik echt niet dood! Ik heb het vaak geprobeerd en heb 't maar opgegeven. :mad:

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2007
  13. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb er zelf ook meer dan een half uur mee vastgezeten. Ik sloeg hem een paar keer en dan ontweek ik hem net zolang tot ik de RB knop kon indrukken voor die extra kracht. Toen kon ik hem pas schade toebrengen. Dit heb ik heel de tijd herhaald tot ik hem verslagen had.

Ik zit nu met de missies op 40/42

14. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Kom ook niet bij King Ping verder. Heb nu die Crimes op alles 100%. Dacht dat je daar ook wel een achievement voor kreeg. Maar nee hoor :p.

15. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Ja dat dacht ik ook hehe. Ik dacht meteen na die 100% dat er een achievement tevoorschijn komt. Maar tevergeefs.

Die Kingpin kan ik ook niet slaan, hij geeft je een paar stompen en je bent dood, terwijl je hem 100 klappen geeft misschien een kleine streepje verdwijnt uit z'n levensbalkje. Vind ik echt nep. |:-

16. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Ja maar hoe kan je kingpin ontwijken als je maar in een kleine ruimte/kamer zit. Hij rent naar je toe en geeft je een stomp. Of hang jij aan de plafond/muur? :confused:

17. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem verslagen. Je moet gewoon hem slaan en als er zo`n geel dingetje komt slomotion doen en dan X vor te ontwijken en dan weer slaan. Als je meterje Full is van Special moet je springen en dan activeren (anders sta je op de grond stil en dan kan hij je rammen) je probeert daarna nog even een klap te onwijken en dan moet je meteen op de RB drukken met A. Dan springt ie omhoog en neemt hij King Ping mee met zijn web en slaat hem vervolgens neer en zo verliest hij heel veel levenskracht. Maar als je hem hebt verslagen dan moet je daarna weer tegen hem. ALs hij dan Nock Out is moet je op Y drukken en dan de toetsen in drukken dat te voorschijnkomen. Doe daar voor zicht mee als je ziet dat hij bijna dood is anders druk je op Y en je denkt nog niet dat hij dood is maar dan komt er een knop en jij drukt dan weeer op Y om te schoppen en dan kan je weer overnieuw beginnen.

18. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Aaj gevaarlijk, ik ga het straks weer proberen.

19. alphablack

alphablack Chicken chaser

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe versla ik de green goblin jr? Ik ben nu zeg maar vrij om te slingeren in de stad en dan moet ik hem verslaan. Maar het lukt me maar niet!!!

20. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Je moet op hem springen en vervolgens LB te drukken zodat alles in slowmotion gaat en hem dan slaan. Op het einde moet je bepaalde toetsfunctie intikken en heb je hem zo verslagen. Hij is niet zo makkelijk als andere eindbazen die je nog zal tegenkomen.....;)

Deel Deze Pagina