Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    lol 'reading is fundamental'

ik sprak over een controller. ik hoef de elite zelf niet.

2. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    excuseert u mijn lompheid.......regel 2 geld echter dan nog steeds.....|:-

3. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde zonet iets bestellen voor mijn DS bij play-asia. Nu was ik van plan dit te doen via iDeal of zoiets (moneybooker of zo toch) maar onder aan de mail stond dat dit niet vertrouwd is met spul van een waarde van minder dan $150 en dat van mij is $25. Weet iemand hoe dit zit?

4. Cybercon

Cybercon Guest

Ik doe het als volgt: Profiel-->Bankrekeningen-->Selecteer een land-->Voeg een bankrekening toe in Nederland.

Moet ik nou dus mijn bankgegevens invullen en wat is nou het nut als ik nu een bankrekening in open? Alvast bedankt voor de moeite :)

5. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    jea ik ga ook proberen om de zwarte controller te kopen van de elite.
    misschien wel goed idee om inderdaad met meer mensen te bestellen, scheelt in de portemonnee, alleen ff uitvogelen hoe we dat zouden kunnen doen...

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    weet iemand hoelang het duurt als je bijv vandaag een spel besteld bij play asia voordat hij binnnekomt bij jou thuis? en wat de verzendkosten zijn (van 1 xbox 360 spel)?

7. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    verzendkosten staan bij de games onder het plaatje , het duurt een werkdag of 10 voor dat je ze binnen hebt , soms zijn ze er al binnen 1 week

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Er is nou een actie van play-asia, waar je crackdown kan bestellen. Die is toch regiovrij neem ik aan.

Laatst bewerkt: 4 mei 2007
  9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    En nog iets: wil iemand even een bevestiging geven dat Play-Asia veilig is. Want mijn ouders zijn bang.

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ik heb nou iets besteld via play-asia en ik heb geselecteerd dat ik via moneybookers wil betalen. nou krijg ik een email, waarin je moet selecteren via wat je wilt betalen maar er staat ook dit in:

Do not use this kind of payment for any amount below US$150! Please make double sure to pay for all bank charges - ask your bank for help if you are in doubt. This is very important. Underpaid orders can not be sent out.

11. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook via money bookers en pas er mee op.want ik kreeg achteraf bankosten van 20 euro van me bank(rabobank).Want de bank heeft bepaalde kosten voor als je buiten de e.u betaald.Voortaan doe ik het via paypal(heb nu via paypal crackdown betaald).Paypal is gratis te gebruiken. Je kan gratis een account aanmaken ( www.paypal.nl )Maar je moet van te voren geld toevoegen aan je paypal rekening. En dit doet er 3 a 4 werkdagen over voordat het op je paypal bankrekening staat.Dat is wel nadeel.En play asia is zeker betrouwbaar!Heb er cod 3 gold edition gekocht en binnen week thuis.En het spel werkte uitstekend.En crackdown is regio vrij.Je kijkt dan bij het spel en dan zie je een groen vinkje bij pal.dat betekend dat ie op je xbox360 zeker werkt.En je kan links boven op xbox 360 games drukken en dan op version of game en onderaan staat dan region free games .Dan zie je alle regio vrije spellen.Hier zie je alle regio vrije spellen: http://www.play-asia.com/paOS-14-71-fc-49-en.html

Succes ermee.

12. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Woh :eek: Triple post!

Waarschijnlijk rekent moneybokers extra kosten onder de 150 $. Deze oet je er dan bij storten waarschijnlijk. Zoke gewoon even rond in de voorwaarden van moneybookers of mail playasia ;)

Edit: Wat hij zegt dus :9

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    OK zeer bedankt Raven Shield! :thumbs: ik betaal nu gewoon via creditcard. want dat moneybookers is dus niks, paypal doet er 3-4 dagen over en dan is die actie met crackdown voorbij.

en bedankt voor je bevestiging dat playasia betrouwbaar is.

Ja ik wilde ff snel reactie O-)

14. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar vraagjes.

Als je geld wilt storten op je paypal rekening moet je dan bij de bank langs?

Staat je paypal rekening direct in verbinding met je bankrekening?

Is 360 hardware (controlers, afstandbediening etc.) ook regio verbonden?

Hoe zit het met die invoerrechten? Als ik iets koop voor een paar euro (minder dan die 22 euro) in het buitenland dan hoef ik geen invoerrechten te betalen? Of wordt er gekeken naar wat het product hier waard is?

15. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    1. nee, kan met internetbankieren
    2. nee, overmaken naar je paypal account duurt +/- 2 dagen. (werkdagen)
    (paypal is amerikaans, je geld word dus overgeboekt opeen amerikaanse account.
    3. nee, xbox360 zelf wel though
    4. 19% over de waarde van het geimporteerde product+transactiekosten door de nederlandse Douane

16. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen manier om de douane te onlopen? Aansluiten bij kvk ofzo?

17. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Dat is gewoon gebaseerd op geluk, je kan het geluk hebben dat jouw pakketje er niet word uitgepikt door de duoane en dan hoef je dus niks extra's te betalen. En als je pech hebt word het dus wel betalen. ;)

18. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is nooit meer dan 19% van het aankoopbedrag en verzendkosten?

19. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    als je word gepakt dan betaal je op 1 spel ongeveer 10 euro of zo bij.....de kans dat dat gebeurt is echter heel klein......

tenzij je een hele doos met spellen en/of hardware laat komen.....

20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    zo'n envelopje zullen ze niet snel controleren denk ik...
    als je een kartonnen doos heb met rommel is de kans wat groter :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina