Lost Planet!

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 12 dec 2005.

1. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar zodra je de muziek hoort stoppen heb je em verslagen. Als je het level dan uitspeeld krijg je je achievement. Daarna komt ie gewoon voor de sier terug :D

2. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, ik was gestopt, ik dacht die gaat niet dood hij kwam weer terug toen ben ik gestopt. Had geen zin meer. |:- Dus ben nu ong. half uur bezig geweest om die worm te doden (verdringen eigenlijk je vermoord hem namelijk niet), is het me dus onbewust gelukt ben ik gestopt. Ik kijk bij m'n achievements... niks. Moet ik het overnieuw doen \o/

p.s. ik vind hem leuker dan gears

[edit] Gehaald, ik heb gewoon de rocketlauncher gepakt die daar aan het begin lag en wat extra kogels gepakt die daar ergens bij die worm liggen. Met de Rocket was het zo gepiept. Heb nu net missie 4 gehaald missie met dat vliegende insect als eindbaas, pfff vond ik tot nu toe de lastigste baas. Ik ben wel zeker 8 a 10 keer dood gegaan voordat het me was gelukt.

Laatst bewerkt: 6 apr 2007
  3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Beetje vaag dat die worm steeds weer terug komt. Dacht nadat ie 5x keer weg was gegaan, fuck it. Ja hoor krijg je gewoon de worm achievement als je het level hebt uitgespeeld, voor niks em 5x verslagen... wat ook nog es super easy is. Gewoon wegdraaien en die rondjes eraf schieten, no big deal.

4. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    5 keer. Dat kan haast niet man. Zoveel T-eng heb je daar niet voor. Ik vond hem zeker niet super easy. Hij is goed te doen maar super easy is die niet. Welke moelijkheidsgraad speel jij dan? Extreme?

5. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij loopt het spel (nu zelfs in de mp) op een moment echt compleet vast. Betekent dat mijn xbox aan het stervende is of moet ik mijn cd inruilen?

6. Shizzel

Shizzel Guest

Ik heb nu ook problemen; sinds 27 feb. niet meer gespeeld, en aangezien ik vakantie heb wilde ik Lost Planet weer ff spelen.
    Niet dus: Ik kan normaal spelen, maar om de ~20 seconden stopt het beeld even, is het een seconde zwart, en start het beeld weer. Het spel gaat ondertussen gewoon door, wat nog rottiger is.

Iemand een idee? Komt dit door de patch toevallig?

7. Glorious 360

Glorious 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die eindbaas van Mission 4 is frustrerend... XD Zit ik in mijn VS, vuurt hij twee keer zes bommen tegelijk af, VS kadoek. Ben er al stuk of 7 keer doodgegaan...

8. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    Is die baas niet dat vliegende insect? Daar had ik ook het meest moeite mee van de bazen die ik tot nu toe heb gehad (ben ik missie 9).

9. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Gewoon steeds die plasjes spul oppakken als je zo'n bol kapot schiet. Liggen genoeg wapens voor. Speel op normal:+ Geen zin om op extreme te spelen, vooral de eindbaas niet, en die wormen blijven ook maar terug komen, dacht dat ze wel es weg zouden blijven:+

Vandaag het spel uitgespeeld en de eerste 5 missies alle coins gevonden:cool: Sommigen zijn echt moeilijk te vinden, had ze steeds allemaal op 1 na.

10. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Zit vast in Lvl 7 .

Er blijven maar akrids uit de grond komen , wat tedoen ?

Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  11. its me martin

its me martin New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin on online een aantal achievements te boosten?

12. Phoebe85

Phoebe85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem besteld via internet vandaag geleverd.

nog niet gespeeld want zodra ik hem open maak kan ik hem eventueel niet retouneren.

Anyway ik heb zowat het hele topic doorgelezen af en toe pagina overslaan ik heb reviews gelezen. filmpjes. en nog twijfel ik enorm wat ik moet doen.
    uitpakken en spelen of gewoon terug sturen.

dat de game kort is en de Multiplayer niet echt oke is dat is voor mij geen reden om hem niet te nemen ik twijfel meer aan een soort rotzooi wat je krijgt :{ ik kan er natuurlijk naast zitten.

ik weet ook wel dat het voor iedere gamer anders is hoe ze een game vinden maar als ik nou zou moeten kiezen tussen lost planet of een willekeurige ander game.

welke zou het dan moeten worden?

(gears of war, Rainbow six, Graw 2 heb ik al in me bezit

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^waarom in the f*ck koop je een spel als je em toch niet gaat openen?:confused: Snap die logica even niet. Spelen die shit_0/

Tis vet spel en als je em niet leuk vindt verkoop je em toch weer lekker door. Speel anders eerst de demo die op marketplace staat.

Bijna alle target markers van alle levels gevonden, nog even de laatste 3 levels:cool:

14. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe versla je eigenlijk die giant moth ???

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    2x op em schieten met die laser beam en dan stort ie tegen de bergen aan.

16. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep btw ook filmpje op youtube er van gezien gelijk effe proberen :)

17. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yep zo heb ik het ook gedaan, het was wel meer dan 2 schoten :9

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ja idd, meer iets van 4. Misschien 2 op easy?

Bijna alle target markers gevonden, alleen nog even het laatste level:thumbs:

19. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    foutje

20. Interpol

Interpol Guest

Ik krijg dit spel ergens deze dagen, en heb gehoord dat het online niet zo soepel werkt en dat er weinig mensen zijn? Wat zijn jullie ervaringen

Deel Deze Pagina