Alleen vandaag nog, en morgenochtend tot en met 8.59 Nieuw Toerney A class racing Panoz Manual Outskirts Reverse 1.50.26 atm, me opening was zo brak
Serieus, die nieuwe is lastig . Auto slipt veel en gemakkelijk. En manual ben ik ook niet gewend. 1.59.xx nu Bij short and sweet is me snelste 47.57. Kan echt niet sneller. Wat zijn jullie tussentijden allemaal?
Laatste vraag (misschien ook niet) over die lobby's bij de elimination, kun je daar ook zien wie de host is? Bijvoorbeeld als ik het ben dat er net als bij Playtime staat Mika Kimi NL's lobby.
Bovenste speler = host, tenzij je op dingen als: alphabet gaat klikken enzo, dan veranderd van alles, klik je nergens op, bovenste speler = host
Nee, er staat niks boven, maar zodra je als enige in de lobby zit (en dus host bent) meteen leaven en opnieuw joinen (tenzij het een paar seconden voor de race is natuurlijk)
Hehe oke weer ontopic. Ben benieuwd bij wie ik in de poule zit, zal zometeen even kijken. En Stefan en JeePee bedankt voor de tips, hopelijk komen er geen problemen.
Ik heb gisteravond nog eventjes gereden, alleen ik baal dat het niet sneller gaat 1.51.33(43ste) op het moment. Ik kan sneller, maar het kwam er gwn niet uit Trouwens, dat die Panoz niet sneller kan op dat rechte stuk is echt zo irritant Ik kreeg er echt hoofdpijn van
Idd, ik dacht '' ik doe me sfx is op 10, iedereen zegt altijd dat ze race games spelen om het geluid'' Naar 2 minuten, nnnnhnhnhnhhnhnhnhnhnh gehoord te hebben vond ik het wel genoeg met deze bak . *Music please
Pff, altijd maar weer sneller zijn he, sukkeltje Ik heb nog filmpjes bekeken van Forza Motorsport 2, en ik vind het er wel vet mooi uitzien, alleen ik heb het idee dat het veel minder hard gaat dan in PGR3, ligt dit aan mij? Dit is waarschijnlijk omdat het realistischer is ofso, maar ik vind het niet zo vet
Klopt , maar binnen een uurtje gezet en ik nam per ongeluk de laatste bocht in zn 2, omdat die versnellingen zo dicht bij elkaar zitten, dus tkan nog een stuk sneller, op meerdere vlakken. Straks maar weer eens proberen.