GoW Live 3.0

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 3 apr 2007.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat is het probleem, spelen jullie vanaf toch? Of kunnen jullie dan soms niet8)
     
  2. Rick NL

    Rick NL Guest

    jullie hebben alleen naar mij dindag gestuurd mssn die andere dagen naar een andere member
     
  3. SubZero_

    SubZero_ Unstoppable Legends

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    die gast van uR stuurde me gister nog een bericht of we konnen maar aleen ik en Tx I No M3rcy I waaren online dus we konnen niet en toen waaren onze member online en toen was hij offline wat kan ik er damn aan doen :confused:
     
  4. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen nu trouwens alleen nog zaterdag, zondag en maandag vanaf 20.00een match doen omdat er iemand moet werken de rest van de dag. En vandaag niet. Dus misschien morgenavond?
     
  5. I 4AG Leader I

    I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze gamertag bestaat niet (voor duidelijkheid, ben op zoek naar King Sanders). En ik zou van 3Kings nog altijd een PM krijgen over een speeldatum tegen qG. Ook nog niet gekregen. Na een dikke week niet op xbw te zijn geweest lees ik weer es op xbw of iemand klachten heeft over mijn afwezigheid of het feit dat de matches nog niet gespeeld zijn. Vind ik niks. Ik snap et niet helemaal meer..
     
  6. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Poule f team 15 uR stopt met het toernooi, hopen dat de volgende keer beter de tijden geregeld worden.
     
  7. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het allemaal mooi... Gelukkig zijn Owner bb en ik niet zo druk verder. We doen onze uiterste best om alle scores up to date te houden. Hoe moeilijk is het om in 2 weken tijd 4 matches van best of 3 af te spreken en te spelen?

    We zijn toch geen kleine kinderen meer en als je in die 2 weken geen tijd had om de matches te spelen, misschien had je dan wel niet in moeten schrijven?
    Denk er eens over na voordat mensen weer gaan zeggen dat de tijden niet goed geregeld zijn of dat 3Kings en Owner er beter achteraan hadden moeten zitten.

    We hebben geprobeerd met vaste tijden te werken maar als er 260 mensen aan een toernooi meedoen dan is het bijna niet te doen, omdat er altijd wel clans zijn die simpelweg niet kunnen op die tijd.

    Het gaat om een poule van 5 teams, je moet 4 keer een match van best of 3 spelen. Hoe moeilijk kan dit zijn? Regel je zaken inplaats van op een forum erover zeuren, stuur de mensen waar je tegen moet een pm of privatechat en regel het!
     
  8. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zovaak iets naar de andere clan gestuurd maar als hun er geen zin in hebben om alles op tijd te doen kennen wij er ook niets aan doen he. Je moet gewoon iets verzinnen zodat de andere clans wel aan de gegeven tijden houden. Misschien een straf ofzo? Want niet alle clans bestaan uit oudere mensen. Sommige clans zitten inderdaad kleuters in. Maarja het was niet op de leiding bedoeld mijn posts maar meer op de clans die niet op tijd willen/kunnen spelen.
     
  9. the deathling

    the deathling Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0


    waarom zeiden jullie dan niet dat we 2a3 weken hadden om de matches met je poule te spelen. dat je zelf een tijd afspreekt, want als je een datum zegt. heb je meestal dat een team niet kan
     
  10. the deathling

    the deathling Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    dan hoef je ook veel minder te regelen, alleen maar makkelijker, en als de matches niet worden gespeeld in die 2 weken dan gooi je ze er gewoon uit
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Waarom ga je nu zo doen, omdat Tx I niet snel genoeg kon spelen of precies op de juiste datum? Of omdat doe je zo omdat je hebt verloren en kap je er daarom mee, vind het nogal vreemd.
    Tx I heeft ook nog andere matches te spelen, wij vinden het belangrijker om hoog te staan op ladders dan dergelijke toernooien, dat er dan niet meteen op de juiste datum gespeeld kan worden, kan gebeuren, wij willen ook zo snel mogelijk spelen, moet je beetje respect voor hebben, uiteindelijk is er toch nog optijd gespeeld zonder dat Mod heeft moeten ingrijpen sow wha's wrong?

    En je kutn moeilijk teams gaan straffen omdat ze ook andere matches spelen, jezus man als je alleen zo door kunt gaan of winnen zou wel erg triest zijn, zou jij serieus zo de 2e ronden willen halen.

    Waarom zijn zulke mensen dan nou kleuters, jeez man.
    Je moet wel tegen je verlies kunnen.





    PS: Rick mooi gespeeld, had niet anders verwacht, hebben jullie match tegen ISaintsI al geregeld? Verwacht wel dat jullie die ook nog winnen:9
     
  12. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    haha jongen, kan egt wel tegen mijn verlies hoor. En we hadden het ook al na de match tegen usc gezegt, dat als er nog 1 zo'n clan moeilijk ging doen dat we dan met toernooi zouden kappen. We hebben wel wat beters te doen dan elke keer wanhapig berichtjes te sturen en elke keer te vragen wanneer de andere kan. Dus suc6 met het toernooi en de ladders.
     
  13. .
    Deze wedstijden moeten nog gespeeld worden voor Vanavond!





    Poule A:
    Team 21 aap vs Team 7DF X7

    Poule C:
    Team 20 Royal vs Team 12 BIWWW
    Team 12 BIWWW vs Team 10 GAS
    Team 19 xAoDx vs Team 20 Royal
    Team 14 Shockwave vs Team 12 BIWWW

    Poule D:
    Team 13 SG vs Team 33 Koning A division

    Poule E:
    Team 26 pG vs Team 22 inT
    Team 17 RL B division vs Team 8 The Weekend Warriors
    Team 22 inT vs Team 17 RL B division
    Team 28 DGD vs Team 8 The Weekend Warriors

    Poule F:
    Team 1 Tx (DtS) vs Team 40 ISainTI

    Poule G:
    Team 29 DMF vs Team 18 FL
    Team 6 qG vs Team 23 CS
    Team 29 DMF vs Team 23 CS

    Poule H:
    Team 35 DBS vs Team 32 IBGI
    Team 35 DBS vs Team 27 So3



    We zijn ervan op de hoogte dat sommige teams op vakantie zijn. Naar die gevallen moet nog gekeken worden. De overige wedstrijden dienen gewoon gespeeld te worden. Indien matches niet gespeeld zijn Wordt de uitslag bepaald door de admins. (Er is immers voldoende tijd gegeven voor deze wedstrijden)

    Good luck!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2007
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kom je lekker optijd mee, je post het bericht op de dag dat al die matches gespeeld moeten worden.:lol:
     
  15. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar jij het over hebt maar het is al 2 weken bekend dat deze matches gespeeld moeten worden... dus een beetje blijven opletten. Dit is slechts even een overzicht van de matches die nog gespeeld moeten worden. De teams zijn degene die niet op tijd zijn...
     
  16. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    inT stuurt elke dag wel 4x een message naar RL niemand reageert en ook niet op de Private Chat!!
     
  17. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Koning clan al paar messages gestuurd maar geen gehoor. Ik probeer het vanavond nog anders weet ik het ook niet. Volgende week gaat wat moeilijker want ik heb examens. Dusja
     
  18. I 4AG Leader I

    I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    mag ik dan eindelijk weten hoe ik Koning Sanders kan toevoegen en kan er dan iets geregeld worden met qG?
     
  19. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    BIWWW reageren niet, dus kunnen wij niet spelen.
    En xAoDx heb ik een message gestuurd om vanavond te spelen, en ik denk dat dat wel in orde is :thumbs:
     
  20. Massive

    Massive Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn de prijzen nu eigenlijk?
     

Deel Deze Pagina