Ik ben op zoek naar games, waarin je DMV de omgeving dingen moet beklimmen. Het mag natuurlijk wel gewoon een actiegames zijn, maar ik zoek games waar het heel veel in voorkomt. Ik zal een voorbeeld geven: in de PS2 game Batman Begins, moest je zo'n bouwplaats op. toen kwam je bij zo'n deurtje op de 2e verdieping, liep naar buiten, de smalle rand overlopen (dit bevond zich aan de buitenkant van het gebouw), aan een ketting waar een balk aan hing omhoog klimmen, touwen beklimmen, steiger op, hijskraan omhooghalen en weer verder, tot je uiteindelijk op de 4e verdieping was, van buitenaf beklommen. Ik weet niet of jullie het een beetje begrijpen, maar dat bedoel ik dus. maar niet zoals in tomb raider, gewoon stenen beklimmen, maar echt gebouwen ofzo en dan steigers, bootmasten, hoogspanningskabels, enz. Het liefst games voor de 360, maar mag ook voor PS2 of PC. Wie me begrijpt, wie kan me dan tips geven?
ik zou je dan maar Free Running of crackdown aanraden.. maar volgens gamekings.(en gamerankings is Free Running een boutgame...
Kreedz Climbing wellicht (Half-Life 2 mod) dus voor pc. Ik zag pas ook nog stukje van nieuwe pirates of the caribbean game, leek alsof je daar ook moest klimmen enzo op het schip.
ja maar jet set radio future is niet echt klimmen....das gewoon op inline skates. kheb het zelf ook en is wel kei relax hoor