Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort weer vakantie geld... yay!

Maar zijn er nou mensen die een hanssystem hebben en de MS wheel? ik heb gisteravond de hele thread doorgespit maar een echte keiharde review of conclusie is nog niet gepost.

Alleen het feit dat je zelf even moet knutselen om de MS wheel op het hanssysteem te krijgen is een feit, maar ik heb verder niemand gehoord over hoe stabiel het is... makkelijk op te ruimen? neemt het veel ruimte in beslag?
    En is het simpelweg de moeite waard?

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat ik er binnenkort antwoord op kan geven. Ik heb net het Hanssystem bedrijf een mail gestuurd over eventueel ophalen en wat afmetingen. Hopelijk antwoorden ze :)

Check mijn tijdelijke in-3-minuten-gefixte setup :D

Zoals jullie zien heb ik maar een bepaalde ruimte tussen mijn bed en bank (niet zo klein als op eerste pic lijkt though). Dus het is even de vraag of er een Hanssystem tussen past. Ik heb al van jullie vernomen dat de bodemplaat ongeveer 2,5 A4'tje lang is, dus ik denk dat het allemaal net moet gaan passen. Maar toch...zekerheid voor alles :)

En JA, die staaf zit enorm irritant in mijn gezichtsveld :)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Daar is een zaag toch voor? O-)

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt :D

Alleen heb ik die staaf nog nodig voor mijn kast projectje O-)

5. JeePee

JeePee Guest

Dat scherm blijft ziek :D

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks JP, het is aardig realistische grootte zo wel :9

Ik heb een extra staaf geregeld zodat ik hem toch door kon zagen. Speelt een stuk lekkerder zonder een staaf in het midden van je beeld.

Het wennen aan het stuur gaat eigenlijk redelijk snel. Ik maak nog wel veel meer foutjes dan eerst met mn controller, maar het hele spelen met de gas en rem gaat al aardig oke. Online kan ik het in de klasses C t/m E gewoon heel goed bijbenen en ook gewoon wat race'jes winnen. Maar A en B is gewoon nog pittig. Ik kwam net toevallig in een nederlands potje met oa gangsterdwerg en werd aardig zoek gereden, omdat ik gewoon zo erg moest wennen aan zoveel power onder zo'n licht pedaaltje. Ik draaide een aantal keer helemaal door in mn drift. Maarja, met Forza2 in het vooruitzicht zullen er genoeg uurtjes achter het stuur gemaakt worden :)

Nog geen mail terug van HansSystem.

Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  7. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Net even voor je opgemeten.
    de bodemplaat is tussen de 80 en 81 cm lang.

Als je meer maten wilt weten, Dan meet ik ze wel even voor je op.

8. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Wow thanks :D Ik kan nu wel met die maat en het plaatje van het zijaanzicht op de site de andere maten schatten.

Jij nog steeds een happy HansSystem user?

9. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, voor zover ik hem gebruikt heb ben ik er zeker tevreden over.
    Maar zoals met de vorige zin misschien al duidelijk is geworden staat het stuur nu aan de kant te wachten op forza 2.
    (Ik vind pgr3 er niet lekker mee rijden, Te arcade. Het zelfde geld voor test drive)

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, grappig ding :)

Lijkt me alleen niet zo fijn zitten, en ik denk dat het stuur ook flink beweegt als je even verzit oid.

Edit: Deze is ook mooi. Staan nog wel meer mooie 'chassis systems' op die site. Beetje duur though :)

Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  12. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ding ook maar bijna geen eens spel werkt er mee. Zoals NFS en TDU. Flatout 2 deed het wel maar daar had ik weer een force feedback :mad:

13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet hem even bellen.Ik heb een paar maanden geleden ook zo'n systeempje opogehaald voor €35,- Super aardige kerel en het systeem ziet er goed uit, makkelijk en niet te groot....

Hier hetzelfde :) Ik wacht nog ff op Forza 2 ;)

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu contact via de mail. Maarre...€35? Is de prijs hoger geworden nu? :eek:

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dat weet ik niet maar op zn site staan oude prijzen vertelde hij me toen....
    Dat is wat ik er voor betaalde zo uit mn hoofd.

(anders even zeggen dat er meerdere mensen via Xboxworld bij hem hebben gekocht dan zal hij dat vast wel weten ;) )

(ik heb hem wel zelf opgehaald.)

16. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Damnit, de prijs van het Hansstem is nu 45 euro (ex verzendkosten), zoals op de site staat. De inkoopsprijs voor hem is 35 euro zegt hij :confused:

Anywayz, ik ga er binnenkort toch maar eentje ophalen denk ik...

17. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    @Dynamike

Ik heb het Hanssystem iets na Xwon aangeschaft en heb er ook €35 voor betaald.
    Een aantal weken later toen er wat meer mensen interesse hadden kwam in ene die hogere prijs naar boven.

Zal wel komen door de Aziaten die zo massaal alle metalen opkopen voor hun industrie :D

LxB= 80cm x 25cm hoogte kan je instellen. met stuur gemonteerd steekt de boel tot 105cm uit(is op hoogte dus moet niet in de weg zitten voor je bank)

Ik heb zelf het Logitech stuur er aan hangen.
    Om het remmen iets natuurlijker te laten overkomen heb ik tussen het rempedaal een stuk schuimrubber(die je vaak tegenkomt in verpakkingen, dat witte grove schuim) gebruikt zodat er weerstand ontstaat als je gaat remmen(en geloof het of niet, remmen voelt in ene zo natuurlijk aan).
    Misschien ook maar een kleine weerstand inhet gaspedaaltje inbouwen, ff kijken of het werkt.

C'mon FM2!!

18. JeePee

JeePee Guest

Kan je een foto maken van je rempedaal? Wie weet vind ik het ook wat. Remmen voelt inderdaad wat leegjes namelijk.

19. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ga mischien ook zon Hanssystem kopen nadat ik het stuur heb. Waar kun je dat systeem ophalen eigenlijk? Heb namelijk niet zo veel zin in die 10 euro verz. kosten

Even over het stuur zelf: Ik begrijp dat er 2 AA batterijen of een batterypack in gaan? Het is dan zeker weer niet mogelijk om de batterypack op te laden d.m.v de chargekabel van de contoller?

En zit die batterypack er uberhaupt wel bij, of krijg je alleen AA batterijen?

20. JeePee

JeePee Guest

Voor Force Feedback moet je sowieso een netsnoer gebruiken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina