Forza Motorsport 2 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
  2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Goede info segafreak!!

Ik pak als homeregion Europa met als startwagen de VW Corrado of de VW Golf GTI.
    Wel erg super dat er nu zoveel mogelijkheden zijn qua vinyls, decals enzovoorts! Vind het geweldig om te kloten met het uiterlijk! :D

3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Die Cobalt SS zit er ook wel vet uit!

4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Voor mij de VW Corrado VR6, aangezien ik die zelf 4 jaar lang heb gehad. Daarna een Golf R32, omdat ik die "strakkies" heb :D

5. BogaddE

BogaddE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik beginnen met een oude golf GTI (heb zelf een oud barrel Golf 2 gehad, geen gti). En dan mooi blauw met roest decals :thumbs:

En een vale motorkap natuurlijk....

6. Nutterd nl

Nutterd nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zeker met een mini starten

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb Forza niet veel gespeeld maar wat heeft de continenten voor zin? Zijn het 3 verschillende career modussen of is enkel het verschil in auto's anders? En als je Europa kiest kan je dus nooit in het spel in amerikaanse auto's rijden of...?

btw dat je nu letters kan kiezen vind ik nu ook een erg groot voordeel.

Waarom posten we nog in dit topic we zitten alweer aan de 1447 posts!

Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  8. SarcasmO

SarcasmO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie info idd. Ik ga weer beginnen met de Silvia, ben ik forza 1 ook mee begonnen. Erg fijne auto*)

9. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij een 207 tje, dan houd ik nog wat credits over die daarna vlug in een beter motortje gestoken kunnen worden/lay out... Als je die TT koopt dan zijn al je credits meteen op :mad:

10. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je begint met Europese, Aziatische of Amerikaanse wagens. Late rkun je alles kopen wat je wilt.

Veel achievements zijn ook om alle auto's te verzamelen per land dus lihjkt me nogal logisch dat je alles kunt kopen...

11. Nutterd nl

Nutterd nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik met de mini ga starten

12. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    \o/ Golf mk2 GTi als start auto! Rijd ik door D en C klasse, evt ook wat AWD races (r32 drivetrain swap :cool:). Dan kies ik voor B de M3 E46 en daarna een NSX GT-R die ik tot A klasse maak. Porsche Gt3 zal het daar ook wel goed doen dus das een twijfel geval. Daarna de Porsche Turbo 997 voor S klasse...

13. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0

Ja als ze nou de nieuwe mini er in hadden gestopt :mad:

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    ik start denk ik met de cobalt ss

Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  15. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit ook veel verschil tussen de mini van 2 jaar geleden en die van 2007 heh?

16. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Als je in Azie in een Lamborghini rijdt, dan levert je dat Rarity points op. Een Lamborghini zie je daar immers niet veel. Zelfde geldt voor een Nissan Skyline in Amerika of Europa. In Amerika mag dat ding niet eens rijden, in Nederland kom je hem nooit tegen. Geloof ooit ergens gelezen te hebben dat er ééntje in Nederland rondrijdt. Ook dan krijg je dus een rarity bonus.

Je begint dus met auto's van herkomst. Kies je voor Europa, dan zijn het dus VW's, Seat's, Renaults, etc. etc. In Azie zijn het de Nissans, Toyota's, Honda's en in Amerika zijn het de Chevrolette's, Ford's, en andere Muscle Cars.

Het hangt er dus maar net vanaf welke auto's jou het meest aantrekken. Ik begin in Europa (VW, Porsche, Audi, Porsche, BMW, Mercedes, etc.)

17. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meh ik kan mijn Opel ( Vhauxhall ) niet kiezen bij start :mad: Nja dan maar de Acura RSX S-Type :)

18. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ik start met een dikke vette Dodge Viper Competition Coupe! Niet dat ik die kan betalen, maar dat verzin ik wel. Maar zodra ik die kan kopen, kan het spel past echt beginnen dus. :9

19. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ik zat woensdag in de tram in Amsterdam en toen werd ik ingehaald door een nissan Skyline. Dat was dus blijkbaar heel uniek? :D

20. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Redelijk maar er rijden er wel degelijk meerderen rond. Heb zelf ook nog zitten denken om er eentje te kopen maar de GTS-T's zijn vrij moeilijk om in goede staat te krijgen alsmede dat de verzekering vrij hoog is.

On-topic: ik denk dat ik een '92 Supra zal aankopen om mee te beginnen in Forza2; die zijn er leuk aan te passen met turbodruk en dergelijke.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina