Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal je morgen ook wel even inviten, kijken of je van me kan winnen :9
     
  2. basovich

    basovich Guest

    haha is goed;)..speelde eerst een potje tegen een duitser, met 2 topclubs. ik dacht barcelona-Man untd. won hij met 0-1 ofzo, heel veel kansen. daarna kwam ik hem weer tegen. won hij weer met 2-1. dus ik stuur hem zo'n friend request voor een rematch. pak ik psv en hij Arsenal. win ik met 4-1:cool:...
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de afrika cup gewonnen :9 40 GP !! Nu met Asia cup bezig ;)
     
  4. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met Man Utd in de ML, eerste seizoen is net afgelopen, in de winter heb ik Tevez gehaald als opvolger van Giggs.
    nu heb ik in de zomer Torres gehaald en ook defoe , Saha heb ik verkocht(kan hem niet uitstaan zowel in het echte voetbal als in het spel)
    Ik hoop Abidal en hargreaves en Downing nog te strikken
    mijn opstelling:

    v D Sar

    O'shea
    Ferdinand
    Vidic
    Evra

    Carrick
    Scholes
    Giggs( Tevez )
    C.RONALDO

    Rooney
    F.Torres
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    mijn elftal ook maar eens (dit is op masterleague difficulity: Easy;)

    Buffon

    chivu
    Alex
    Ivan Cordobá
    caragher

    Martens/ A. Hleb
    Aissati
    Ribery

    Exteberria
    Berbatov
    C. Ronaldo

    reserves
    Gomes
    Ooier
    Rosicky
    Beasley
    Alves
    Hleb
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Win je niet alles dik op Easy?
    Of is dit je eerste Pro Evolution Soccer game?

    Ik ga inmiddels, met Ajax, 2011 in. :cool:
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Easy is echt té makkelijk inderdaad! Weet niet hoelang ie al PES speelt, volgens mij toch al wel een tijdje. Ik speel het al sinds PES3, dus voor mij is Easy ook écht Easy! :+
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Zou iemand mij wat meer kunnen vertellen over die ML?

    Ik zie bijvoorbeeld ook achievements die je kan halen in die ML en in de gewone League. Maar ik snap er nog niet zoveel van. Wat kan je er allemaal en wat voor opties en zo heb je bijvoorbeeld?
     
  9. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    De ML is een soort carrière waar je niet van een club kunt verwisselen.

    Je bepaalt zelf waar je gaat beginnen. Dit kan bijvoorbeeld in de D2 Division. Als je daar begint zul je dus eerst moeten promoveren om op het allerhoogste niveau te komen.
    Je kunt zelf instellen met welke clubs je begint. Je kunt in de Division 2 (waar 8 clubs de max. is) bijvoorbeeld wat clubs uit de 'Other Leagues' doen, terwijl je bij Divsion 1 bijna de gehele Eredivisie kunt opstellen (16 clubs is de max.). Je kan dat dus helemaal zelf invullen! De 16 beste clubs in PES, de Primera Division, jouw keuze!
    Stel: je begint bij de D2 en je eindigt 1e of 2e dan promoveer je naar de D1. Als je bij de D! 1e of 2e eindigt speel je Champions League. Als je op plek 3, 4, 5 of 6 eindigt speel je voorronde Champions League. Dat is - volgens mij - 6 wedstrijden, als je daar NIET bij de eerste 2 eindigt ben je 'gedoemd' om UEFA Cup te spelen.

    Natuurlijk kun je ook transfereren. Je kunt jonge talenten halen (ga naar negotiation -> quick search -> future potential) en spelers huren. Ook zal er op jouw spelers geboden worden.

    In de competitie zit ook een bekercompetitie. Die wordt volgens het knock-out systeem gespeeld, een keer uit en een keer thuis dus.

    Dit is het ongeveer wel, verdiep je je er een klein beetje in en het komt vast goed. Succes!
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    De overstap van PES4 op de PS2 naar PES6 op de 360 is erg duidelijk. Een positieve ontwikkeling vind ik dat het mogelijk is met je aanvallers nu acties te maken waarbij je 3-4 man passeert en in kleine ruimtes als spits er nog door kan komen ipv meteen gestopt te worden.

    Nadeel is dat de verdediging rampzalig te noemen is in dit deel :confused:

    Net voor het eerst 7 wedstrijden online gedaan. 1 gewonnen, 1 gelijk en de rest verloren. Op zich nipte verliezen op 1 na waar ik met 6-0 klop kreeg van Man. U. Brazilie/portugal/chelsea en barca kon ik goed mee komen. Speelde alles met Ajax :)
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15

    niet die easy,,het masterleaguelevel, dus de transfers;)

    ik speel op 3 sterren.. op 4 sterren word het altijd 0-0=(
     
  12. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Net wel ziek, ik speel met Excelsior, ben net mn 3e seizoen ingegaan, de 1e wedstrijd die ik speelde won ik met 4-2 van Barca en daarna versleog ik Arsenal met 6-2, heb niet echt noemenswaardige aankopen, Husev en nog zo'n Oekrainer voor in de spits, verder Aghahowa (lekker snel) en M'bami...
    Speel gewoon op 5 sterretjes, transfers heb ik op het niveau laten staan waar ie al op stond:)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik moet nog aan die master league beginnen. Ik heb de wedstrijden heel kort staan zodat ik meer kan spelen, en dus meer achievements zou kunnen halen. Ik heb alles wel op beginner staan, dus het makkelijkst. Heb al een keer 10-0 gewonnen, maar dat is logisch. Who Cares, vind het het wel best zo. Heb btw ook de guide nu, ff inkijken voor handige tips. Het is niet echt een mooie guide. ;)8)
     
  14. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets wat ik me al langer af vraag..

    Waarom is het zo dat PES op de ene tv sneller speelt dan de andere?
    Wilde het eerst niet geloven totdat ik het verschil zag bij een aantal vrienden..
    Ik heb zelf een ongeveer 5 jaar oude Philips breedbeeld, op een grote Sony televisie speelde het spel toch een stuk sneller merkte ik dit weekend.

    Iemand die dit ook is opgevallen? Misschien is het al een keer besproken hier.
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ja dat is echt raar, soms ook op dezelfde TV, als de host een HD-tv heeft,, lijkt het of je een heel ander spel aan het spelen bent..
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Op mijn Samsung 60HZ tv speelt hij prima. Ik heb er geen problemen mee en alles gaat best snel, denk ik. ;):)
     
  17. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu paar weekjes pes en het gaat me wel redelijk af, kan alleen iemand iets over de transfers vertellen (in ml) de spelers komen ongv nooit. of je moet minstens 2x hun waarde bieden terwijl op jouw spelers gewoon de waarde word geboden. is ergens een transferlijst of wat? hoeveel % moet ik ongv bovenop de waarde bieden om een goede kans te maken, ik ben newcastle mocht dat handig zijn om te weten voor het antwoord;)

    gr, Smoby NL
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Het ligt aan een bijvoorbeeld deze twee factoren:

    - Je club ranking annoucement;
    - Je klassering in de League.

    Je moet ook niet direct voor de beste spelers gaan, dat werkt niet. Een Kaka' zal niet na een half seizoen van Milan naar Newcastle gaan, bijvoorbeeld.

    Als jij goed gaat presteren zullen de toppers vanzelf komen, maar in het begin zul je hen echt niet zo makkelijk strikken.
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    Speel de game nu ook ongeveer een week en hoe meer ik het speel des te meer irriteer ik me er aan.

    Ten eerste is de manier van verdedigen waardeloos te noemen. 1 pass en je kan de gehele verdediging al aan diggelen spelen. Op zich niet erg, ware het dat dit dus zo'n beetje ELKE keer gebeurd.

    Bal afpakken is nog zo'n ramp. Het passen gaat niet soepel en vlug zoals bij deel 4 en je plaatst de bal heel makkelijk in de voeten van de tegenstander. Geen punt denk je, pak de bal terug...ja als dat mogelijk was. Met de A toets hoef je het al niet te proberen en probeer ik met de X pressie 2 methode en krijg ik soms de bal terug. Meestal in een vage kluts waarbij 3-4 man op een kluitje staan en de bal toevallig voor mijn neus valt en meteen een correcte pas uit dat kluitje naar een teamspeler kan doen. En de laatste optie is constant tackles maken welk resulteren dat je al snel met 8 man op het veld staat en met 4-0 achter.

    Voordeel is dat je aanvallers tegenwoordig leuke acties kunnen maken en zelf de verdediging van de tegenpartij kapot kunnen spelen, maar dit ene voordeeltje weegt niet op tegen de enorme nadelen.

    Enige plezier wat ik nog uit het spel kan halen is online te gamen. Daar maken andere spelers ook foute passes zodat ik de bal ook af en toe krijg.

    Heb de behoefte op tegen de game aan te schoppen ipv de bal.

    PES6 |:- |:- |:- |:- |:- :mad: :mad: :mad: :mad:
     
  20. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt bullshit. Je moet gewoon naar de man die de pass ontvangt kijken, dan gaat het een stuk beter. Misschien moet je ook niet alles voetballend proberen op te lossen, dat zorgt namelijk nog wel is voor een tegengoal.

    Verdedigen is opzich wel crappy gedaan maar met de supercancel (RB en RT) kan je een stuk vrijer rondlopen en beter verdedigen. Soms loopt er wel is iemand doorheen, dan maken je verdedigers zelfs ruimbaan. Dit is slecht gedaan, maar dat gebeurt zeer sporadisch. Mijn advies: Zet de manmarking aan, vooral bij de CB's is dat een must!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina