New york is 6 uur later dan wij hier in nederland. Dus als het daar rond de middag 2 uur uitkomt is hij bij ons om 8 uur 's avonds. net als de vorige update.
Nee, zijn al voorbereidingen voor getroffen, en bannen van 360/gamertag zou MS sowieso niet doen las ik ergens. Ze zouden enkel kunnen zien of je een kopietje of origineel spel in je drive hebt zitten (maar dat is dus al weer voorkomen)
ik hoop er echt op om vanuit m´n bed te msn´en.. maat zegt; eej hebben we huiswerk? ik zeg: rot op! ik ben aan het zagen
xbox iemand zei dat je het al op nieuwsgroepen binnen kan halen. waar kan dat dan? kan niks vinden op FTD.
Ik zou het niet proberen, weet niet of er verschillen zitten tussen US en EU update (zal wel niet, maar je weet nooit) maar hij staat hier maar zit een wachtwoord op
@fardo, Ik lees steeds meer dat die update deze week komt en niet vanavond is dit nu zeker? Of komt ie toch gewoon vanavond?
Hij is/staat nog on hold er zijn issues gevonden ... over geleakte versies mag hier niet gesproken worden. Als deze komt dan is het in iedergeval voor ons niet vandaag. De update is worldwide, dus komt overal tegelijkertijd uit. Of je nu in Amerika, Japan of hier in Nederland woont
Zal wel een gelekte beta versie zijn... Dezelfde die mensen als Major Nelson enzo ook draaien. Maar bijna niemand weet wanneer de dashboard update komt. Iedereen (ik ook hoor) hoopt vandaag nog en anders gewoon deze week.. (Ik zit persoonlijk meer op die Forza 2 demo te wachten)