ik hoop iedergeval dat is zsm komt kan je eindelijk met meerde mensen tegelijk praten dan elke x te wisselen word ik ook niet goed van
Vandaag zou de nieuwe dashboard update moeten verschijnen volgens de planning die eerder bekend werd gemaakt. Het lijkt echter niet waarschijnlijk dat de update al vrijgegeven zal worden. Op de website van Major Nelson wist hij gisteravond namelijk het volgende te melden: "Good feedback here guys (and girls.) No rambling...I get it. WRT to the Dash update...we don't have final date this week, but I am hoping to get more solid information tomorrow." In ieder geval zal de dashboard update dus nog deze week verschijnen, maar een exacte datum is nog niet bekend. Hopelijk gaan we hier in de loop van vandaag nog meer over te horen. Uiteraard houden we je zoals altijd op de hoogte. bron: xbox360only
ik denk dat de demo van forza tegelijk met de update komt. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de msn functie! Zijn de prijzen van het keypadje al bekend eigenlijk?
Heb zojuist even gekeken op de site van Major Nelson hoe laat de vorige updates uit zijn gekomen, voor beide geldt dat ze om 02.00 AM PST, dat is hier 11.00 CET zijn uitgekomen.
kan je trouwens msnen met usb keyboard of heb je egt keypadje er voor nodig en valt er ergens info over dat keypadje te vinden?
Hij zegt het in de comments, in het laatste deel. http://www.majornelson.com/archive/2007/05/06/show-224-the-one-with-e-and-the-pac-man-expert.aspx