Major Nelson verwacht vandaag nieuwe informatie binnen te krijgen over de update. http://www.majornelson.com/archive/2007/05/06/show-224-the-one-with-e-and-the-pac-man-expert.aspx#33 Dat staat er toch bij. 11.00 uur CET (Central Europe Time)
Ben benieuwd wanneer hij daadwerkelijk te downloaden valt. Word wel een welkome toevoeging voor de Xbox360! En dan in Juni nog Forza 2 en Colin McRae: DIRT!
Eerst zien of die vandaag nog wel gaat komen. Bwa als ze moeten wachten zet dan toch gewoon forza demo online lol
Straks vast weer zo'n geintje dat hij pas vrijdag komt... Naja ik hoop in elk geval dat er niet weer allemaal boxen spontaan dood neervallen van de update
Denk het ook. Vandaag moet je die niet verwachten denk ik. Als ze al 3 weken nodig hebben voor ene demo dan zal dit ook wel nog even duren
Die demo duurt gewoon zolang omdat de update er nu ook aan zit te komen. Dus ze moeten zich bezighouden met twee dingen. Het zal wel ongeveer tegelijk komen.
ik snap major nelson niet.. als er weer een picture pack op live komt,, staat het op de site voordat hij op live is.. maar van de Update is geen woord uitleg te vinden..
Microsoft is een heel groot bedrijf. Je gaat me echt niet zeggen dat ze geen 2 man even die demo kunen laten testen. Dat is nog geen uur werk. Ze werken daar huus wel met paar testers en daarnaast een hoop mensen die die update in een steken.