Ja dat snap ik dus ook niet, ik check het altijd ff ook voor die update ik denk ff kijke of ie er is of dat ie nu vandaag komt dat staat er ook lekker ff niet duidelijk...
Damn ik wil niet wachten -_-' Overal stond 7 mei 7 mei.. komen ze nu met deze zeik. Nja niks aan te doen
inderdaad ik sta echt f**king vroeg op om te checken naar die update maar nee hoor , heel de dag staat mn xbox aan maar nog steeds geen update hoor ik word hier een beetje strontvervelend van als ik heel eerlijk ben
De waarheid is dat he in de week 7 mei gaat komen. Tja , je weet nooit he. Tegen 11uur eens kijken denk ik. Als die er dan niet is pech
Hoezo, 7 mei is nog niet afgelopen en ik heb nooit een OFFICIELE bron van MS horen zeggen dat het 7 mei zou worden. Ze hebben gezegd dat het in het begin van de week van 7 mei zou komen. En dan nog, het is maar een update.. MSNen kan je ook op je computer lijkt me.. EDIT: Wat lbuysers zei dus..
heeft M$ ooit iets op tijd gereleased??(en dan heb ik het niet over boutdemo's en iets dat geld kost!) edit: had nog niet gelezen "in de week van 7 mei"
Ja, met retail games zijn ze meestal wel op tijd. Als het niet zo is, kondigen ze het tenminste netjes aan. (Dacht ik hoor ) Maar ja, ik heb dus geen zin in deze discussie, ik ga lekker Xboxen, later! _0/
Bij de vorige Update gingen sommige xboxen tog spontaan dood ? Door wat gebeurde dat eigenlijk.. Dus niet dat ik binnekort deze update heb en me xbox dood gaat XD
Toch vind ik het wel een beetje vreemd dat het zolang duurt, zowel de demo van fm2 als de dash update liggen klaar en dan kunnen ze niet eens even de moeitie nemen om het online te zetten .
dat is/was met arcade-games ook zo,, hoe lang is catan wel niet af.. maar hij kwam pas afgelopen week..
vind ik ook en als ze dan toch zo lang wachten, ga dan niet uit je neus eten, maar douw er een camerafunctie in.
xbox dus........ om een lang verhaal kort te maken... De update komt niet vandaag maar ergens in de loop van deze week PAS?