qG I Quality Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, alleen kan iemand mij iets meer vertellen over dat ''grote GoW toernooi dat qG houdt over 2 maanden in Amsterdam''?? Want daar lees ik net ineens over:9...
     
  2. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hou je bek eens Nano, ze zijn niet gekicked ik vertelde ze dat ze niet in het GOW team zaten dat naar de NL Qualifiers van de WCG gingen. Ze zouden hierdoor dus ook niet mee in de trainlobbies komen omdat die lobbies gaan over het UK-WCG team tegen het NL-WCG team van qG.

    Vervolgens gaf ik ze de kans om voorlopig even voor de fun in een ander team te gaan en daar hun best te gaan doen. Beide vonden ze dat een strak plan maar op het moment dat qG gaat beginnen aan een ander game als CoD4 of Halo 3 nemen ze contact op om in het team te komen.
     
  3. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef eens die link van dat qG tournooi. Wel mooi dat het in Amsterdam is.
     
  4. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0

    ja geef die link s!
     
  5. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Kan iemand mij een update geven van het huidige roster van Ic3 en qG???

    En wie is die sayin, snipz?

    (k ben een week op vak. geweest)
     
  6. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Sayin is SnipZ

    MiCr0, Armada zijn vriendelijk verzocht qG als 1e GoW team te verlaten. MiCr0 zit dus weer in Ic3, Armada bij RiP tenminste zoiets hoorde ik.

    Ic3| Ic3 Cold:
    MiCr0
    Nano
    LuNaTiC
    Negativ
    TuEaNaA ( xHLHx Dutch 7up )
     
  7. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    qG.QualityGaming.NL

    qG I Maj1nGoku
    qG I EXp3r1EnZ
    qG I Ar1d1Ty
    qG I EviL B U U

    qG.QualityGaming.UK

    qG I TrueKillaH
    qG I AbSyInTh
    qG I RiderZ
    qG I iNsAnE
     
  8. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    OMG nS !
     
  9. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn allemaal leuk hoor! hebben gisteren weer heerlijk met ze gespeeld. Goed om te zien dat er zo een mooi Uk team is ontstaan voor qG uit deze jongens. :b:
     
  10. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er met Locustgod Gebeurd?:'-(
     
  11. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Locustgod heeft samen met eC I Rbert een clan opgestart: eXo I Extreme Ownage.
     
  12. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hij had het idee dat we een vervanger voor hem zouden zoeken (het NL team) dus is uit voorzorg weggegaan. Dit was helemaal niet de bedoeling maar daarom hebben we nu SniPzh0ts aangenomen aka

    qG I EviL B U U
     
  13. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    En die kleine lieve donkere locust is nog wel zo een snoepie om te houden! funny is ie in ieder geval!\o/
     
  14. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    OMG hahaha 'kleine lieve donkere'? Wat een benamingen <3
     
  15. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb jouw ownage maar even op me genomen en een quake4 dvd voor je gekocht! Kom je hem halen>? heb hem zelfs laten sealen voor je!
     
  16. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ik ken nS wel hoor, wss betr dan jouw, maar k stond er gewoon ff versteld van ;)

    Wrom zijn ze naar qG gegaan? Niet omdat qG beter was iig...waarom wel?

    (voordat ik allemaal gezeik over me heen krijg, dit is geen offense, gewoon gekeken naar feiten)
     
  17. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke feiten? We hebben nooit tegen ze gespeeld... Maar anyway: Ze zijn naar ons toegekomen, omdat wij een grote clan zijn die ook begint op PS3, we hebben een betere site, TrueKillaH heeft de ruzie met Maj1nGoku bijgelegd, en gaat nu ook Killzone 2 voor ons spelen. Daardoor volgde een aantal andere leden uit nS. Ook hebben we een aantal leden van DvC erbij, ook voor Killzone 2 (Niet Dutch Virus Squad, maar Deadly Virus Clan).
     
  18. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Jullie hebben wel tegen ze gespeeld ;)
     
  19. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hebben we niet, laat maar zien waar. Niet via ConsoleGaming en Gamebattles iig, we hebben ze wel 2 wins gegeven op ConsoleGaming vanwege quadhost.
     
  20. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    LMAO gtfo man ik ken ze stuk voor stuk al een half jaar. KillaH zat bij ons in AK47 en AbSyInTh zat op Halo 2. RiderZ en sToRm zaten in de nummer 1 clan op Saints Row, waar Escamp Acrop3r en ik vaak zat tegen hebben gespeeld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina