Aanbod in winkels

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ogre, 2 mei 2007.

1. Ogre

Ogre Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het aanbod van 360 spellen alleen Roermond zo slecht of is dit een groter probleem?

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Moet je ook online kopen! :p

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat vind jij slecht? hiero heb je dixons, 2 gameshops waarvan 1 waardeloos is. bart smit, intertoys... denk dat het aan de winkels ligt, en anders bestel je ze toch op internet, daar heb je vaak meer keuze voor minder prijs,

er kunnen niet meer 360 games aangeboden worden dan er zijn

4. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    kan je meer uitleggen wat je bedoeld... qua aantal winkels of qua verschillende games? zoek eens in een free record shop ofzo...

en trouwes, heeft dit echt een eigen topic nodig met zown startpost?:confused:

5. Ogre

Ogre Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier zijn Dixons,Dynabyte,Van Leest V&D en Intertoys maar als ik voor Dead Rising of GRAW ga zijn ze er gewoon niet.

Maar ik heb gelukkig Bol.com en Proxis.be,erg goede prijzen daar (maar niet altijd,dus kijk en vergelijk).

@Barcode: mogelijk te maken dat ik in een kleine stad woon (Roermond),maar het aanbod van Fame in Amsterdam voor PSP en 360 is toch een hoofdstad onwaardig.FRS is redelijk kwa aanbod maar ook duur vergelekn met anderen n.m.m..

@Cees: wanneer je niks te zeggen hebt ,doe het dan niet hier. b.v.d.

Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  6. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoa Roermond is toch niet zoooo klein hoor ;)

7. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Roermond..Hmmm. Ik woon in Heerlen, daar is een Media Markt, een FRS, Dixons, Bart Smit, Intertoys en E-Plaza. Qua prijzen wint de MM toch altijd wel, ook al "stunten" :lol: die andere winkels met hun "lage" prijzen.

Anyway, een tripje Heerlen met de bus of trein kan geen kwaad, toch? Gewoon een dag in de maand ff gaan en een stapeltje games inslaan, althans....dat zou ik doen ;)

8. Ashavan

Ashavan Guest

Het aanbod is overal matig in vergelijking met het aantal games dat beschikbaar hoort te zijn. Ik ga regelmatig naar R'dam en ook in mijn eigen "dorp" kun je 5-6 winkels vinden waar ze games verkopen. Maar ja de games die dan in de schappen liggen is net 20% van het totaal aanbod aan games dat uit is, maar niet in de schappen ligt.

Dus ja. Je kan het beste online kopen. Niet alleen vanwege het betere aanbod, maar ook kun je qua prijs makkelijk 15-20 euro op een game besparen. Dixons, Mediamarkt, FRS, Intertoys zijn helemaal niet goedkoop te noemen.

9. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Is alleen in Roermond een probleem, rest van de wereld heeft games in overvloed!\o/

10. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. in Woudenberg aka GameBerg kan je Forza 2 al kopen..

11. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik woon in zoetermeer, en daar is gelukkig genoeg keus, Mediamarkt, intertoys, nog 3 van die speelgoedzaken, bart smit, van leest, futurezone, free record shop, dixons... maar V&D heeft toch helemaal geen games? die heb ik daar nog nooit gezien... (ja oude PC spellen voor 5 euro, maar geen 360 ofzo..)

12. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Uhm...wat?

Onze V&D verkoopt die oude shit juist niet meer. Ze hebben nu alleen nog Wii/360/PS3/PS2 en recente PC games.

13. Bartos89

Bartos89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ cees hahah idd in woudenberg is forza allang te koop tering amn wat een wat spel

14. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Is zeker een port.. Die kun je in iedere gameshop kopen.

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    in Elsloo is helemaal niets!.. de dichtbijzijnde is toch de BS.. maar voor games ga ik toch naar Maastricht/Heerlen(MediaMarkt)

16. punisher007

Leuk Bevonden:
    0
    Ach bij Makado in Beek (Toys R Us of Bart Smit) of Geleen/Sittard kan ook nog altijd ;)

17. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    ik denk dat op jouw vraag maar een antwoord geldig is:

*trommelgeroffel*

\o/ VRAAG EN AANBOD \o/

:)

18. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    toys R us zijn naaiers,, 32,99 voor 2100 Microsoft points!

19. punisher007

Leuk Bevonden:
    0
    geen flauw idee, was wel de enige plek waar ik destijds veel Wii spul kon krijgen (oa Wii Play) :)

20. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meen je dat? Idd ongelofelijke naaiers :)

Deel Deze Pagina