Ja kan maar je moet met het roden pak als je met het zwarte pak wil moet je alles overnieuw doen je oude save gaat niet weg Hoe haal je swingspeed 6?
Ik zat vast bij die missie van Curt Connors waarbij je de 3 dispensers moet activeren. De eerste twee lukt me nog wel maar bij de derde komen er teveel lizards op af.
Zo nep dat je weer snel de rode spiderman wordt. Als zwarte spiderman voel je wel de verschil hoor! Vooral in een gevecht..........
Ey je wordt wel ff weer rode spiderman ja, maar je kan later gewoon weer kiezen of je Black suited of de normal wordt Zo heb gister eindelijk alle missies gehaald, bleef echt lang zitten bij die laatste missie van Curt connors ( met die dispensers 3e keer), maar ook dat is gelukt. Belachelijk moeilijk sommige missies. Ik dacht bijna dat het gewoon niet kon en wou 't laten zitten, maar goed.
Gewoon er op los meppen en als je Special vol zit dan op RB en A klikken moet je wel op de grond staan met al die gasten om je heen. De eerste keer lukte het mij niet maar daarna lukte het. Hij was maar voor de helft kapot dus.
eve een vraagje..ik wil dit spel graag kopen maar ik hoorde dat er heel veel bugs in zitten enzo... ik ben een ware spidey fan maar ik twijfel of ik een gebuggede game moet hale voor zoveel geld iemand een antwoord?
Ik heb maar 1 bug gezien dat is dat een persoon vast zit in een gebouw. Verder zitten er geen bugs in. Sommige klagen over de game omdat ze hem niet zo leuk vinden en bedenken dan argumenten waar niks op slaat. Als je een beetje Fan van Spiderman bent dan moet je hem kopen!
Ik wordt er echt schijtziek van die missies van de daily bugle en mary jane. Telkens kom ik telaat bij die gele cirkels. pffff
Die heb ik ook gehad. Er zat een overvaller vast in een gebouw en ik kon er met geen mogelijkheid bijkomen. Maar verder heb ik geen bugs gehad
Die missies van de Daily Bugle zijn het leukst. Mary Jane de eerste 2 waren makkelijk alleen op Hard word het moeilijk. Ik was er wel maar moest nog 100 hartjes. Net op 5 sec. had ik ze maar moest nog naar het gele rondje toe. op de 0. 50 t/m 0.70 zat ik. Scheelde niet veel of ik moest weer over nieuws beginnen.
Dat kan je oplossen om een paar meter afstand te nemen en dan heb je alsnog die crime missie opgelost. Dan staat er crime averted..... Dat stukje waarbij je die fake spiderman moest fotograferen kom ik bij de tweede foto telkens te laat. En bij mary jane medium moet je zo hoog gaan dat ik er net niet bij kan. Moeilijk hoor....
Ik deed er lang over met die Fake Spiderman om hem te vangen. Er stond Mission Failed maar had wel een achievment unlockt. 200 kmp swingen. Maar met Mary Jane moet je gewoon de hele tijd full speed gebruiken en springen in gedrukt en dan los laten en zo kom je wel hoog genoeg.
Is dat normaal, of was dat een bug? /Mod Arjan: Gebruik in 't vervolg even de edit-knop ipv te dubbelposten.
Nee het laatste ding wat ik deed was nog even proberen naar die gast te slingeren. Ging blijkbaar 204 KMP.
Weet niet. Volgens mij heb ik die gewoon gekregen met slingeren. Gewoon rustig af wachten. (of rustig slingeren)
dit spel lijkt me vet .met die black spiderman slingeren door een grote stad. maar is het ook zo tof? is het waard voor 60 harde euro's??