Zou eigenlijk best weleens kunnen, maar ja ook al wordt het niet gedownload op de HDD. Die 20GB HDD vond en vind ik nog steeds een lachertje, zeker als je nagaat de Xbox al 10GB had en da's al een paar jaar geleden. Nou is dit wel een ander type HDD en moeten er keuzes gemaakt worden (ook i.v.m. de kosten), maar goed... da's mijn mening.
Dat onzichtbare deel is voor het cachen van games. De update komt nergens op je harde schijf maar gaat naar een chipje op het moederbord van de xbox360. Daarom heeft de Xbox 360 nog steeds de update zelfs als je je hd er af haalt (hoe zou je anders die update kunnen gebruiken als core user? ) Je kan het zien als een bios update voor een computer.
ik las net dat de xbox 360 MPEG-4 kan afspelen maar is dat hetzelfde formaat dat een PSP afspeelt? en zijn er al converters uit?
Ik had het eigenlijk wel verwacht. Op alle officiƫle sites staat ook dat de update in de week van 7 mei kwam, niet 7 mei precies.
ben benieuwd wanneer hij wel komt! hoop een beetje snel, ben erge benieuwd naar alle nieuwe features, volgens mij is het gebruiksgemak veel hoger
MSN is wel heel sociaal niet . Alleen denk ik dat veel mensen zich er toch wat druk om maken wel leuk natuurlijk maar deze week komt die update gewoon en waarschijnlijk krijgen we morghe de date wel trg.
Wow mensen sturen hier serieus messages over via xbox live maar goed. In 1 ervan zei iemand dat die de helpdesk had gebeld en dat zij zeiden dat die morgen komt. Of je het wel of niet geloofd moet je zelf weten
Als major nelson er niks van weet en de help desk niet is er wat verkeerd niet. Nou'ja zou wel mooi zijn niet.
met alle respect naar de helpdesk maar die weten net zoveel als ons. Dat is een heel ander bedrijf dan Microsoft. Mijn schatting blijft nog steeds vanavond/vannacht.
Er zijn verschillende converters, zoals die van quicktime, die ok overigens op de Mac gebruikte. Maar die kost wel geld, ik heb overigens geen gratis MPEG-4 converter kunnen vinden, want ik gebruikte hem namelijk voor me ipod video.
Misschien hadden ze zoiets van o'god weer zo'n zeurende gamer jaaj morghe komt ie. (w/e ben er nu vanaf XD)
hij komt deze week toch!? dus vandaag/morgen of een andere dag deze week MENSEN WAAROM IS DIE UPDATE ZO BELANGRIJK ???? vraag ik me af