[XOne] Project Gotham Racing 3 [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

1. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    even een vraagje.

ik zit net naar een world best filmpje te kijken (drift challenge)...een kerel rijd in een atom 300 supercharged...rijdt gewoon RECHTDOOR en krijgt 300.000 Kudos.

wat doet ie dan precies?? dat lukt mij dus echt niet?

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Als jij je kudoslink behoudt ofso kan je op start drukken en dan weer restart race. Dan behoud je je kudos, weet niet helemaal precies hoe het zit maar tis een glitch/bug of wat dan ook.

3. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wallbashes?

4. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    dat kan hij nieteens :+

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wil iemand een filmpje maken ik rij echt bagger op deze challenge (naja rij op elke challenge slecht). En moet elke bocht in zijn 3 eigenlijk? Op een 3 flauwe bochten na 4? Of wat doen jullie?

6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Vanavond zal ik er wel eentje maken voor je, het zou vast een bagger ronde zijn maarja, heb je iig je versnellingen :+

*Word wel ergens tegen 8 uur...

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ach maakt niet uit ik heb toch vakantie :) Dan race ik morgen wel weer.

8. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag het spel ook even gehaald en dan nog een beetje oefenen enzo totdat ik ook mee kan praten over al die tijden enzo , welke tracks rijden jullie al die tijden enzoo

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Gotham Career --> Tournaments --> A class Racing :)

10. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    Maar in het filmpje rijdt die gast eerst naar achter...dan zou zn link moeten stoppen...in plaats daarvan rijdt ie dus recht op 340,000 Kudos af.

In andere challenges zie je mensen ook een beetje slippen en in een klap 80,000 Kudos binnen halen. Ik snap echt niet hoe ze dat doen. :confused:

11. Ashavan

Ashavan Guest

Begin de laatste tijd eindelijk de auto's fatsoenlijk onder de knie te krijgen. Ben op elk parcour de snelste tijd aan het proberen neer te zetten. Dusver blijf ik 3-4 seconden achter de snelste van de wereld zitten. Maar dat zal wel minder gaan worden als ik het vaker blijf doen :D

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ik denk dat die link dan pas weer van start gaat als hij slipt, of over finish gaat ofso, ik heb ook geen idee. Er zijn wel meer cheaters e.d. Kijk maar eens op de Full F1 met de A-klasse. Ook heel vaag, iig je moet je daar niet aanstoren :9

13. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, ik had een 1e split van 41.77, verkloot ik die enerlaatste bocht :mad:

14. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    hmm, naja je hebt wel gelijk. Ik hoopte meer dat ik gewoon iets heel duidelijks over het hoofd zag ofzo:)dat ik ff snel door die cone challenges kon. Als het een cheat is, dan doe ik het niet=( tegen mn principes

15. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Niemand racet hier zeker voor de fun enzo? :+ Of speelt Cat and Mouse?

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    als ik pgr3 speel, dan speel ik meestal cat and mouse :)

17. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Had het vandaag voor het eerst gespeeld maar dacht eerst dat het echt knudde was, totdat een vriend het liet zien aan me en ik was gelijk verliefd! _O_ Wat is dat geweldig zeg.

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Cat en Mouse, volgens mij de enige achievements die ik nog niet heb :D Nee, ik koop een race game om te racen :9

edit:/ Ik heb cone capture achievement dus nog niet :) Iig ben ik niet zo'n cat & mouse fanaat.

Laatst bewerkt: 9 mei 2007
  19. Ashavan

Ashavan Guest

Ik doe niets anders. Heb geen behoefte om als Pro te gamen en doe het alleen ter recreatie. Natuurlijk wil ik wel alle routes goed onder de knie hebben maar ik ga niet proberen om de beste tijd te rijden. 3-4 seconden achter de snelste van de wereld vind ik goed genoeg.

Het is net zoals mijn eigen trainingen dan rij ik ook 3-4 seconden trager dan wanneer ik tijdens een race zelf rij. Tijdens een race ben ik zo geconcentreerd en schiet de adrenaline door je lichaam waardoor je gewoon alles sneller doet. Voor je de rem los hebt gelaten heb je het gas alweer vol ingeduwd. Terwijl tijdens een training ben ik relaxter en laat ik de rem helemaal los en dan ga ik eens gas geven.

Aangezien ik een game alles behalve serieus kan nemen kan ik mezelf ook niet dwingen om de beste tijden neer te gaan zetten en ben ik tevreden met de tijden die ik nu heb. En dat is casual en rij ik cat-mouse en in team verband met me vriendin tegen anderen etc.

In het begin vond ik de game ook knudde. De auto's reageerden totaal niet zoals het hoort. Constant onder en overstuur. Heeft tijd nodig. Zelf vond ik de lamborghini uit de C klasse de ideale wagen om mee te beginnen en te oefenen. Gewoon race tegen de klok doen op elke route en als je het gevoel heb de routes te kennen en voor jezelf goede tijden te hebben neergezet de career mode doen en rij je alles weg :D

Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2007
  20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem deze game wel heel serieus, heb verder ook geen leven.

3e ronde; 1.49.38, 7e van EU ;)

8)

Deel Deze Pagina